Minejä kauneuskysymyksiä - Muoti ja kauneus

BabyPhat

Aivan, en tajunnut, että tokihan niitä nyt perus arvausasemilta pitäisi löytyä ihotautilääkäreitä.. :P Soittoa sinne päin! Yksityiseltä varmaan nopeampaa saan ajan, mutta hintakin sitä luokkaa.. nonnih, no mutta kiitosta sulle, Tsein ! :)

(OT! Katsoin aika pitkään tajuamatta, kuka vastailee! Uusi ava ;) )

Sivut

Kommentit (566)

Kepatäti

Mie eilen kaupassa vähän testailin.

Ihan kauniin jäljen se sai aikaiseksi, mutta tälläselle lumiukolle ei löytynyt ainakaan tarpeeksi vaaleaa väriä. Vaihtoehtoja oli viisi ja kaikki mulle ihan liian tummia.

Ja jotenkin oransseja.

Tsein

^Juu eipä mtn. Sen enempää en muistakaan omasta kokemuksesta, kun siitä on jo jokunen hetki kun on tarvinnu sielä käydä. Kävin kuitenkin jollain terveysaseman lääkärillä.

(Uus avapa hyvinkin, vanha alkoi vammailla ja sai kenkää :wink: )

suklaati-

auttakaapa nyt! ostin vahingossa voidemaista poskipunaa, kun piti ostaa puuterimaista. (Olivat samassa tasossa hyllyllä ja ajattelin kokeilla erisävyä kuin normaalisti.. Sad ) NOH. ongelmana on, että en osaa ollenkaan levittää sitä. Olen kokeillut levittää poskipunaa sormin, siveltimellä ja sienellä, kaikilla yhtä surkea lopputulos. Olen myös kokeillut levittää sitä poskipäistä kasvojen ulkosyrjälle päin, toisinpäin, ylhäältä alas YMS, mutta aina, _AINA_ muuten niin kivan näköisiin poskiin jää rantuja, hermot tässä jo pikkuhiljaa menee.
Olen tottunut että meikki on huoliteltu ja nyt näytän lähinnä 5vee kakaralta, joka lainasi äitin meikkejä Rolling Eyes
-kiitosta vaan, näin etukäteen.

Tweena
_sooda_

Okei, kiitos:) Itse olen nyt noiden omien piilareideni kanssa käyttänyt kanebon 38 ja se on ainakin toiminut ihan hyvin. On mulla vedenkestävääkin ripsaria, mutta sitä en vielä ole uskaltanut käyttää noiden piilolinssien kanssa :? Ehkä sen sitten kuitenkin kokeilemalla saa parhaiten tietää, mikä niille silmille sopii, että alkaako kaivertamaan ja kutittamaan silmiä vai ei...
Ärsyttää vaan noiden piilareiden kanssa se, että tunnen kyllä melko selvästi sen, että mulla on piilarit silmissä. Jotenki se vaan tuntuu ihan erilaiselta, mitä ilman niitä, mietinkin, että tottuuko siihen ajan kanssa vai eikö sitä pitäisi edes ollenkaan tuntea? Se on vaan jotenkin häiritsevää... :?

Itse olen käyttänyt piilolinssejä nyt yli kolme vuotta ja käytän ihan mitä sattuu ripsiväriä enkä valitse näitä piilolinsseille tarkoitettuja. Kannattaa toki kuitenkin valita näitä parempia tuotteita, jotka eivät varise.
Nykyisin ulkona en juurikaan tunne piilolinssejä silmissä, mutta jos niitä on pitänyt sen 12 tuntia päässä ja pitänyt pitkään silmiä kiinni/aurinko paistanut, saattaa piilolinssit kuivua silmiin ja sitten ne eivät tunnu enää yhtään kivoilta. Tai jos silmäluomissa on jotain epätasaisuuksia, niin nekin saattavat aina välillä hiertää. Kyllä ne siellä aina välillä tuntuvat, mutta itsellä heittävät aina tuntumasta, kun on miehiä lähellä. Johtuneeko sitten tihenevästä silmien räpytyksestä (mitä ei itse huomaa) tai jostain muusta, mutta jotenkin ne eivät vaan enää paina. :D
Älä huoli, kyllä niihin tottuu eivätkä ne sitten niin pahoilta tunnu. :)

napitin
JJEMMY
pikku-kata
Miten onnistun pistään samallalailla alaluomelle rajauksen ku tässä:
http://abest2.com/china/images/img_black_01.jpg
?? En ikinä onnistu, suttaan aina jos kajalilla yritän pistää ja jos pistän sillä nii oon ihan vammasen näkönen...

Oisko nestemäinen eyeliner parempi? Ihan ohutpäinen. En ole kyllä kokeillut mutta sellasella lähtisin varmaan koklailemaan.

Niin tai sitten tuli mieleen sellainen Nivean tussimainen eyeliner, mitä olen nähnyt kaupoissa. En muista tarkemmin nimeä, mutta se siis ei ole sellainen sivellintä muistuttava nestemäinen eyeliner, vaan tussimainen. Vois kuvitella, että sitä väriä ei sellaisesta tule niin runsaasti, että menis pahasti silmään ennen kuivumista. Ja toisaalta se terä on siinä myös hieman tukevampi, kuin noissa ohuissa siveltimissä (mitkä ainakin itse koin alussa hyvin vaikeiksi), joten sen rajauksen saisi ehkä piirrettyä hieman vakaammin ja siistimmäksi. Tuollainen eyeliner saattaisi toimia.

taizu

Mitkä asiat vaivaa päätäsi.. siis aivan pienet asiat, mitkä ovat jääneet sinulta hokaamatta. ja mieluusti vastaukset kysymyksiin ennenkuin pommitellaan uusilla kyssillä, että varmasti jokainen saa sen kaipaamansa vastauksen.

Minulla on nimittäin muutama asia, mitä en ole oikein kässännyt:

Ostin kasvopaperia, mitä muuta sillä tehdään kuin puristellaan näppylöitä (en ole tuota siihenkään käyttänyt.. :oops: )

Kehon kuivaharjaus> mitä ihmettä tämä on ja kuinka moni tätä tekee?

ripsien taittaminen> ennen vain jälkeen ripsarin?

Tässä minun kauneustyhmyysjuttuja, lisääkin on, mutta tässä varmasti tarpeeksi.. Sitten vastaamaan, oi cosmottaret!

blaah:)
taizu

Minulla on nimittäin muutama asia, mitä en ole oikein kässännyt:

Ostin kasvopaperia, mitä muuta sillä tehdään kuin puristellaan näppylöitä (en ole tuota siihenkään käyttänyt.. :oops: )

Kehon kuivaharjaus> mitä ihmettä tämä on ja kuinka moni tätä tekee?

ripsien taittaminen> ennen vain jälkeen ripsarin?

Käsittääkseni kasvopaperille on todella monta käyttötarkoitusta. Tarkoitatko nyt tätä pehmeää vessapaperityyppistä paperia rasioissa? Sillä voi mm. pyyhkiä puhdistusemulsion kasvoilta pois tai kostuttaa esim. kasvoveteen ja pyyhkiä kasvonsa sillä. Hellempi iholle kuin tavallinen vessapaperi.

Minä en itse kuivaharjausta käytä, mutta sillä saa kuolleet ihosolut pois ja se pistää verenkierron liikkeelle, joten monet uskovat sen auttavan tai ehkäisevän selluliitiin liittyviä ongelmia

Minulle itselleni on kosmentologi joskus sanonut että ripset taivutetaan ennen ripsarin laittoa. Omakohtainen kokemus on se että jos taivutan ripset ripsarin laiton jälkeen, niin se saattaa välillä sotkea koko silmämeikin.

Miffy

Joo, ripsiä ei kannata taivuttaa kun on jo laittanut ripsaria, koska silloin ne irtoavat/katkeilevat helpolla. Eli jos taivuttaa, niin ennen ripsaria.

Joo, kuivaharjaus on hiukan sama homma kuin vartalon ihon kuoriminen. Hyvää tekee.

Ja kasvopaperi... Mulla ei oo koskaan ollut. Hm, ehkä siihen vois pyyhkiä tai siis silleen pusuttaa ylimääräset huulipunat? :D

taizu

Jes.. kiitos kiitos. Minä muuten taitan silmät eeh, ripset.. ennenkuin laitan värin, mutta olen joskus tehnyt toisinkin päin.. Kuinka rajaus? ennen vai jälkeen ripsarin?

sopuli

Mä taivutan ripset aina vasta ripsarin laiton jälkeen, vaikka varmaan huonoa tekeekin ripsille... Silloin ne kuitenkin taipuu parhaiten ja paremmin, kun ennen ripsarin laittoa.

greencorbie

Mun kokemuksieni mukaan kannattaa ekaksi taivuttaa, sitten heti laittaa ripsiväriä kerros ja antaa kuivua, sitten lisätä vaikutelman tehostamiseksi. Näin ensimmäinen ohut kerros kiinnittää taivutuksen ja tämä tyyli tehoaa jopa minun tönkköripsissäni. :D:D

Walbu

Ihan huipputemppu on lämmittää metallista ripsientaivutinta hetken hiustenkuivaajalla ennen ripsien taivutusta. Taipuu ihan mielettömällä tavalla! (suosittelen kuitenkin kokeilemaan käteen ensin ettei ole liian kuumat, palovammat silmäluomissa ei ole kivoja...)

blaah:)
Walbu
Ihan huipputemppu on lämmittää metallista ripsientaivutinta hetken hiustenkuivaajalla ennen ripsien taivutusta. Taipuu ihan mielettömällä tavalla! (suosittelen kuitenkin kokeilemaan käteen ensin ettei ole liian kuumat, palovammat silmäluomissa ei ole kivoja...)

Itse myös käytän tätä taktiikkaa... Vaikuttaa todella lopputulokseen :D

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat