Kuvia tosi lyhyistä hiuksista? - Muoti ja kauneus

pigeon

Kampaajalle olen jokusen päivän kuluttua matkaamassa ja lyhyet hiukset houkuttavat pitkästä aikaa. Googlettaa yritin "short hair style" ja "very short hair style" hakusanoin mutta ilmeisesti sivujen ylläpitäjien näkemykset lyhyistä hiuksista erosivat kanssani, tietääkseni ne eivät ulotu olkapäille...

Siispä: tietääkö joku hyvää sivustoa josta löytäisi kuvia lyhyistä (=minun laskuopillani noin 2-4 cm mittaisista) hiuskuontaloista? Tack.

Kommentit (11)

pigeon

Hih, löytyihän se oikea malli tuolta alemmasta linkistä - kiitos paljon!! Myönnettäköön nyt sitten vielä että kävin kyseisellä sivustolla googletustouhuissani - ja en huomannut mitään.... :oops:

Onneksi joku muu ei ole aivan yhtä tappisilmäinen :D

maaruli

Voih, olis kyllä niin ihanaa jos viittis ja sopis ja uskaltais pitää noin lyhyttä tukkaa ku siinä alemmassa linkissä oli.. Se olis niin helppo!! :)

Jeii

Mun lyhyitä hiuksia hankaloittaa kaksi pyörettä. Toinen alkanut kehittyä silmän yläpuolelle eteen ja toinen voimakkaampi nostamassa hiukset pystyyn sitten pään päällä. Välillä tuntuu melkoiselta töyhtö hyypältä.

Jzzu
Jeii
Mun lyhyitä hiuksia hankaloittaa kaksi pyörettä. Toinen alkanut kehittyä silmän yläpuolelle eteen ja toinen voimakkaampi nostamassa hiukset pystyyn sitten pään päällä. Välillä tuntuu melkoiselta töyhtö hyypältä.

Mulla on kans kaksi pyörrettä mitä ei lyhyellä tukalla saa aina aisoihin.
Tosin toinen häiritsee vain jos on kovin lyhyet otsahiukset, sijaitsee ihan edessä oikealla siinä hiusrajassa ja toinen saa näyttämään siltä kuin olisi kalju kohta keskellä päätä. :x

maaruli

Mulla on kanssa pyörre hiusrajassa, vasemmalla puolella. Se sitten aina määrääkin sen jakauksen paikan.

Sain eilen aikaseks varata kampaaja-ajan - lyhyt tukka tulossa taas vaihteeksi. Vieläkin meinaa vähän epäröittää että oonko nyt ihan varma, mutta eiköhän se jo kerro jotain että oon kuukausitolkulla pohtinu että leikkaisko vai ei.. :roll: Ihan niin lyhyttä en kuitenkaan ajatellut ku mitä noissa teidän linkeissä on ollut. Pitkä tukka on ihan kiva ku se on kiinni, mutta ei aina jaksa ponnarissa kulkee... Varmasti tulee vietettyä vielä pitkä tovi peilin edessä ennen h-hetkeä! :D

Jeii

Pikkuveljelläni on kaksi pyörettä vierekkäin päälaella, joten jos hiukset on muutamaa senttiä pidemmät, ne töröttää pyörteiden välistä suoraa ylöspäin. Söpöä :P

Jzzu
maaruli
http://www.ukhairdressers.com/style/index2.asp?R1=3207&month1=26&pg=1&st... Tämä, http://www.ukhairdressers.com/style/index2.asp?R1=3399&month1=30&pg=1&st... tämä, ja http://www.ukhairdressers.com/style/index2.asp?R1=3498&month1=34&pg=1&st... tämä on sellasia jotka tuolta ukhairdresseristä bongasin. Jotain näiden välimaastosta uusi tukkani tulee olemaan reilun viikon päästä! :D Can't wait!

Tulee varsin heeno. :D
Mie oon kyllä tosi tykästynyt omassa päässä lyhyempiin hiusmalleihin: saa helposti eri näköistä muotoiltua ja leikattuakin, helppo hoitaa ja kevyt pitää.
Ja sopiikin miusta paremmin kuin pitemmät hiukset. :wink:

Jeii

Sisko taas leikkeli hiukseni eilen. Etuhiukset pitenee reilusti toiselle sivulle ja päältä lyhennettiin, että saa taas kivasti vähän keesin malliin. Punainen värikin on nyt päässä.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat