Mistä valkoista puuteria? - Muoti ja kauneus

dyingbride

no punanaamiosta ainakin saa, luonnollisesti. tosin yhdessä puuteri paletissa on puuteria älyttömän vähän, hinta kun on kuitenkin siinä kympin paikkeilla. Itselläni on nyt sellaista hollantilaista grimas merkkistä puuteria, se saa ainakin kasvot todella valkoiseksi, paremmin kuin punanaamion puuteri. että kaupungilla saan kyllä kestää katseita ihan mukavasti, kun ihmiset pelästyy mua :?

Sivut

Kommentit (18)

Jzzu

Isa Doralla oli joskus tosi hyvä Halloween- sarjan valkoinen kivipuuteri.
Rasia oli aika pieni, sesonkituote.
En tiedä valmistetaanko tuota enää, aikaa kuitenkin kolme vuotta kun tuota itse olen ostanut ja käyttänyt.
Mutta oli tosiaan laatutavaraa, jos vaikka joku tuohon sattuisi törmäämään niin minä ainakin suosittelen. :wink:

annika

Ainakin Grimasilla on todella peittäviä kasvovärejä, myös valkoista. Stadissa niitä saa Kaisaniemen metroasemalla sijaitsevasta myymälästä :)

annika

Niin, siis puuterimaista väriä pitäisi kanssa olla saatavilla, hinnat suurinpiirtein 15-20 euroa. Tuli taas tarkkaan luettua tuo aloitusviesti :roll:

Neppis_
Tonde
Jossain välissä mulla oli...olikohan se ihan Lumenen 00-puuteri ja sillä sai kyllä naaman ihan valkoseks...

Lähelle. Mut Ihan vitivalkoista löytynee just joiltain goottisiteilta.

Niin tost lumenen 00 mieleen. Et joskus itse on tullut käyttettyä ihan tavallisena "luonnollisena" puuterina. :roll: ...näin jälk. päin.
Se on tosi valkoinen ,Eikä yhtään luonnollinen.
hyvä että vanhemmiten on viisastunut hieman tummempiin sävyihin :lol:

Jzzu
Miffy
Miten must tuntuu, et teineillä aika useinkin on ongelmia sen oikean sävyn valinnassa :lol:

No miellummin pelaavat liian vaaleilla kun liian tummilla sävyillä.
Liian tumma nimittäin näyttää kyllä tosi törkeelle, etenkin jos menee rajat. :lol:

Miffy

Niin niin! Siis mä tarkotin että kumpaankin suuntaan vaikeeta :D Ja sit ne pakkeloi niin helvetin paksusti, et sitä jää paitoihin kaupoissa kun ne sovittaa :evil: No tätä varmaan tekee muutkin kun teinit mut... En mä ainakaan pakkeloi niin et siit mitään irtois :D

Jzzu
Tonde
Onneks mulla ei ole koskaan ollu noita onkelmia. Mulla on aina ollu niin hyvä iho, etten ole tarttenu puuteria :twisted: (En lesoo, en...)

Ei miullakaan mitään vikaa ihossa ole, en vaan tykkää kun naama kiiltää. :roll:
Ja on se paljon tasaisemman näköinen väri naamassa kun on meikkivoide ja puuteri.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat