Mistä skottiruutuminari? - Muoti ja kauneus

Cadillac

Niin.. Tuossahan tuo kysymys onkin. Sellaista tavallista punaruudullista roiskeläppää olen ettinyt..
Kaikki H&M:t, Onlyt ja Ellokset on koluttu läpi, mutta ei löydy! :(
Huuto.netissä oli jotain, mutta mieluiten kuitenkin ostaisin kaupasta ja ihan uuden, en tosin mitään hirmu kallista. :wink:

Kommentit (15)

Jzzu

Ej taija olla kyllä ihan peruskauppojen valikoimissa tällä hetkellä noita ruutuminejä, joku vuosi taaksepäin ois löytyny mm. Seppälästä.
Sieltä omani on aluperin kotoisin, itse tosin ostin sen kirpputorilta, samoin kuin toisenkin skottiruutuisen hamoseni.

Käys vilaseen joku underground ja punk muotia myyvä liike esim. Helsingissä Forumissa sijaitseva Backstreet, sellaisista voisi löytyä jotain [size=9](sikakalliilla hinnoilla tosin)[/size].

Tai jos halvemmalla haluat päästä mutta et pelkää käyttää aikaa ja vaivaa, teet joko itse tai etsit kirpparilta. :wink:

Cadillac

Pitänee käydä tsekkaamassa ainakin nuo Seppälä ja Zara..! :) Kattoo, jos uskaltautuis johonki pikkuputiikkiinkin pistäytymään.. :wink:

Mariel
Myoni
Mä ostin sellaisen tänä syksynä Zarasta (on muuten tosi ihana!). Eli ihan perusliikkeestä löytyy, eikä maksanutkaan kovin paljoa.

kattelin tänään kanssa, että Zarassa olis jotain ruutua lyhyessä hameessa ollut.. mustavalkoisena tosin. jos mitenkään saa lastenvaatteet mahtumaan päälle kannattaa katella niiltä osastoilta :wink:

Cadillac

Täytyy siis käydä H&M:ssä uudemman kerran.. Itse muistan nähneeni siellä vain liilan skottiruutuhamosen. Täytyy ottaa silmä käteen, kun kaupoilla käy seuraavan kerran! :wink:

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat