miten saisi hiukset sekaisin? - Muoti ja kauneus

tytto

Eli mul on olkapäille olevat pätkityt hiukset ja ongelma ois et miten ne saa sekasen ja sotkusen näköseks?siis sellaseks et on just heränny aamul,mut kumminki ne pitäis olla jotenki laitetun näköset..

Sivut

Kommentit (22)

vihollinen

Mulla ainaki saa hillityn sotkusen näköseks sillei, et illalla ennen nukkumaan menoa kun pesee hiukset ja sitten menee nukkumaan hiukset kosteina ja auki.. Aamulla ne on sit kuivat ja pehmeät, mutta silti semmoset vähä sotkusen näköset :)

Rixuliini

Minä myös saan mukavan sotkulookin jos menen kosteilla hiuksilla nukkumaan. Vielä kun laitat hieman muotovaahtoa tyveen, niin voilà! :)

shanti
Lizzie
Jos mä nukun hiukset märkänä ne on aamulla sellasella munapää-lookilla :D

Haha, sama juttu täälläkin, siksi niitä ei ikinä voikaan illalla pestä. Pitää aamulla aina puolesta yöstä herätä, että kerkee vielä kuivatellakin, föönin kans kun tällä pehkolla on menny jo ajat sitten sukset ristiin. :?

sira
Lizzie
Jos mä nukun hiukset märkänä ne on aamulla sellasella munapää-lookilla :D

Ihan sama juttu, löytyy aika monta hiiren pesää tälläsen yön jälkeen. Nauratti tuo eka hiukset märkinä nukkuun -neuvo mut kai se sit joillakin toimii..

Muotskarin kera kuivattujen hiusten sekaan suihkuttaa vaan lakkaa kerroksittain ja hieman käsillä sekoittaa niin valmis. Tietty aina pitää kuitenkin siloitella lopuksi, ellei sitten tykkää tarhapöllö -lookista.

als

Jos hiukset on riittävän pitkät edes tynkä leteille, kannattaa kokeilla laittaa hieman kosteat hiukset illalla yhdelle tai kahdelle sotkuiselle letille ja aamulla vaan avata letit, sekottaa ja pörröttää ja lopuks kiinnittää hiuslakalla.. toimii ainakin mulla :)

Lania

Mä kans luulin et noi on vaan läppiä noi märillä hiuksilla nukkuun, mut ei kai sitte. Mulla niihin vaan tulee sellasia möykkyjä, ja näyttää just vaan siltä et oon nukkunu märillä hiuksilla :D

Jeii

Mulla oli aiemmin pitkät hiukset ja geelin kanssa ei tullut kun ongelmia :roll:

Mä suosittelisin myöskin kevyttä tupeerausta hyvän hiuslakan esim. Osis kanssa ja sit kampaat päällimmäiset hiukset kevyesti vähän suoremmaksi. Aijjai tulee nätti :wink:

Jzzu

Seksi on kans aika hyvä harraste missä hiukset menee sekaisin. :lol:
Toi oiskin aika hyvä idea jos on lähdössä johkin ja haluu "seksikkään sekaiset hiukset" tjsp millä sitä nyt cosmossa kutsuttais:
pikainen sessio ennen lähtöö, samalla saa sekaiset hiukset ja punaiset posket! :wink: :lol:

vihollinen
Lania
Mä kans luulin et noi on vaan läppiä noi märillä hiuksilla nukkuun, mut ei kai sitte. Mulla niihin vaan tulee sellasia möykkyjä, ja näyttää just vaan siltä et oon nukkunu märillä hiuksilla :D

Hahaaa.. :D Miks kaikki on sitä epäillyt :D
Mulla se toimii paremmin kuin hyvin. Mulla on vähä yli olkapäiden ulottuvat hiukset ja tosi paksut.
Tykkään usein tehdä noin, että nukkuun hiukset märkinä, ku sit ne on aamulla niin ihanan sileät ja kiiltävät, ja sillee sotkuset.
Ne ei oo niinku sen näköset ku ne olis tupeerattu, vaan niistä tulee niinku semmosia et hiukset taipuilee eri suuntaa ja juurista menee sillai et jostai kohtaa nousee, jne.. olipas vaikeeesti selitetty :D

shanti
Jzzu
Seksi on kans aika hyvä harraste missä hiukset menee sekaisin. :lol:
Toi oiskin aika hyvä idea jos on lähdössä johkin ja haluu "seksikkään sekaiset hiukset" tjsp millä sitä nyt cosmossa kutsuttais:
pikainen sessio ennen lähtöö, samalla saa sekaiset hiukset ja punaiset posket! :wink: :lol:

hmph, mulla ainaki menee tukka seksin aikana niin sotkuun, että melkeen itkun kanssa saa olla niitä repimässä jälkeenpäin selviksi. ei kiva... :?

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat