Minne sullon otsiksen? - Muoti ja kauneus

Amalia

Kaunis kiitos noista kampauslinkeistä, tulevat tarpeeseen kun ryhdyn suunnittelemaan tukkalaitetta tuleviin kemuihin :). Ainoa ikävä puoli noissa nutturakuvissa oli se, että yhdelläkään mallilla ei ole otsatukkaa, siis tällaista suoraa kuin mulla :roll: .

Onko kenelläkään kokemusta ja/tai ehdotuksia miten otsiksen voisi laittaa nutturan kanssa? Ainakaan mun mielestä se ei näytä kauheen juhlavalta tököttäessään tossa piikkisuorana :( .

Kommentit (12)

Amalia

Jep, otsiksessa on mittaa sen verran, että sen saa pinneillä ylös. Ongelma onkin ehkä siinä, että keskellä päälakea nakottavat pinnit ei oo erityisen kauniin näkösiä :? .
Vaikka toisaalta, ei tähän hommaan taida sen kummempaa ratkasua olla. Huoh.

Disturbance

Tai kukka tukkaan? Jokin sellanen, joka sulla on myos morsiuskimpussa? Vois tietysti laittaa useampiakin pienia kukkia, niin yksi ei nayta niin orvolta :)

maaruli

Tämmönen ot kommentti tähän väliin: Ihmettelin tähän hetkeen asti että mitä ihmettä tän topicin alottajalla on ollu mielessään ku on laittanu otsikoks jotain mikä ei mun mielestä tarkota mitään.. Siis ihmettelin että onko jotenkin jäänyt ajatus kesken tms.. Ja luulin että sullon tarkottaa siis että sulla on. Mutta nyt se välähti, siis verbi sulloa. Jep jep. :oops: :lol:

Amalia
Disturbance
Tai kukka tukkaan? Jokin sellanen, joka sulla on myos morsiuskimpussa? Vois tietysti laittaa useampiakin pienia kukkia, niin yksi ei nayta niin orvolta :)

Ihana idea :). Mulla on ollut kukka aikasemmin nutturan kyljessä kiinni (näytti muuten älyttömän hyvältä!) mut eipä tullut mieleen että niitä yrttejä vois ripotella muuallekin. Pitää lähteä jahtaamaan jotain kivoja feikkikukkia, aidot ei taida oikein kestää.

Muoks. Huomasin vasta nyt että sä puhuit jotain mun morsiuskimpusta... En mä oo menossa naimisiin :shock: ! Kyseessä on ainejärjestön kemut, jotka vaatii muodollista pukeutumista.

Amalia
maaruli
Tämmönen ot kommentti tähän väliin: Ihmettelin tähän hetkeen asti että mitä ihmettä tän topicin alottajalla on ollu mielessään ku on laittanu otsikoks jotain mikä ei mun mielestä tarkota mitään.. Siis ihmettelin että onko jotenkin jäänyt ajatus kesken tms.. Ja luulin että sullon tarkottaa siis että sulla on. Mutta nyt se välähti, siis verbi sulloa. Jep jep. :oops: :lol:

Mun kaltainen pilkunviilaaja ei ikuna kuunaan käyttäisi sullon-sanaa sulla onin yhdistelmänä! Mutta joo, ehkä se saattoi olla hiukka harhaanjohtava ilmaisu... Kuulostaisko "minne survon/ängen/tungen otsiksen?" kivammalta ;)?

maaruli

Juu katos ku on tällanen blondi asialla niin ei voi koskaan olla varma että miten asiat menee perille :lol: :lol: :lol: Rupesin miettimään että minkä ihmeen takia mun tarvii aina joka paikassa paljastaa tyhmyyteni.. :roll: :lol:

sira

Tuon ohtatukan vetämisen taakse -jutun lisäksi (mikä on tosi kuuli, jos siitä saa vielä kohtuu ison ja kapean "töyhtön" aikaseksi) voit myös kokeilla, että teet tosi ison sivujakauksen ja vedät ne linttanana otsan yli toiselle ohimolle ja kiinnität jollakin kivalla pinnillä.

pikku-kata

Mä oon alkanu nostamaan otsiksen aina ylös. Siis oon kammannu hiukset taakse ja sit laittanu lakkaa. Kyllä se otsis pysyy ylhäällä. Aluks näyttää vähä tönköltä mut päivän mittaan se menee hyväks :)

pinni

]

vanja
Perinteikkäästi tupeeraat sen ylös ja pinneillä kiinni. Jos on liian lyhyt otsis tupeeraukseen niin sit vaan pinneillä.

alias munakampaus :wink:

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat