Dove Summer Glow & muut päivettävät kosteusvoiteet - Muoti ja kauneus

miss.

Nyt on tullut Suomeen myyntiin se hohtoa antava Dove. Onko kukaan kokeillut sitä? Houkuttelis kokeilemaan mutta toisaalta en muuten tykkää Dovesta, kun se rasvan koostumus on turhan paksu.

Sivut

Kommentit (313)

Lips_

Ostin tuota Natusanin, tuoksuu todella hyvälle, ja on muutenkin [u]huomattavasti[/u] parempaa kuin tuo Doven. Ainakin miulla :) Kuivuu tosi nopsaan, ja on helpommin levittyvä.

lil_mermaid

mä tykkään tosi paljon. minun nenään tuoksuu yllättävän hyvälle, toisin kun tavalliset itseruskettavat :x mä en ymmärrä miten joku voi saada rantuja aikaan tolla voiteella?? :shock: mä ainakin levittelen ihan hulettomasti, ja laitan vaatteetkin päälle heti kun on kuivunut ja saan kevyen, tasaisen päivetyksen. juuri siksi se onkin hyvää, ettei tarvitse niin tarkka olla. onnistuu kiireessäkin.

olematon

Mulla on nivean sun touch itseruskettava.... haiskahtaa tietty i.ruskettavalle, mut ei pahasti, tai ainakaan ei kauaa mun nenään tuoksahtele. Ruskettaa ainaki mulla aika vahvasti, ja jalkoihin sitä lähinnä laitan ku ei meinaa auringossa ruskettua kintut :D käsiin / kasvoihin laitan tosi kevyelti ni ei tuu läikkiä tai liian tummaa. Tai sitten sekottaa sitä vähän tavalliseen kosteusvoiteeseen. Toimivaa rasvaa mun mielestä. Onko kellään kokemuksia spray itseruskettavista? tuleeks niillä läikkiä?

Walbu

Joo. mullakin on kotona kaksi (noloa, tuli hamstrattua kun pelkäsin että loppuu...) dovea ja ihan ok. Mutta itse ostin myös sitä nivean vastaavaa, kun dovet jäi kotiin, ja tuo niveankin on paljon parempi kuin se dove, pysyy paremmin. Eli dovea kehuttiin vissiin vain siksi että se sattui olemaan ekana liikkeellä. Nythän tollainen näkyy olevan joka merkillä.

iina

tuote on todella toimiva ja siksi olenkin päättänyt että aitoa aurinkoa en tänä kesänä tarvitse, koska rusketuksen voi saada helpomminkin :wink: palan auringossa todella helposti, eikä rusketus oikein tahdo tarttua niin siksi liputan itseruskettaville. muita kyseisiä tuotteita en ole kokeillut, mutta doven kanssa ei tarvitse olla mikään taiteilija että rasvan saa levitettyä tasaisesti eikä siinä mene edes kauaa! :)

Niiskuneiti*

Pari viikkoa toiminut erittäin hyvin mutta nyt kädet ihan täpliköillä :evil:
festaroinnin ja kaiken muun sivussa ei näköjään sovi menevälle neidille! ja ihokin alkaa muuttuu kutiavaksi..Hitto soikoon, kuinka sais noi läntit pois... :-s

cute

Mäkään en rusketu ikinä oikeestaan, ehkä vähän mut se on sellasta mitä ei kukaan huomaa paitsi ite :!: Nyt laitettu eilen ja tänään tota joka kulmasta suihkittavaa light-juttua. tosi hyvä! ei yhtään raitoja, ihana sävy jne. oma moka kun nojasin kädellä jossain vaiheessa iltaa ja tuli ihana raita mut toivotaan et tasottuu viiim. kun meen suihkuun huomenna!
laitoin vielä äsken päälle suihkittavaa vähän päivettävää :lol:
tuoksu ihana!

Vanilie

Oon käyttänyt pari viikkoa tätä dove juttua sääriin ja reisiin, kivasti päivettäny ihoa ja tuoksustaki tykkään <: Ens kerralla vois kokeilla tuota Nivean omaa..

Jeannie

Lainaus:
Doven Summer Glow menee minulle suoraan itseruskettavana eikä suinkaan 'kevyesti päivettävänä kosteusvoiteena', koska ihonväri on luonnostaan kalpein ikinä.

Sama täällä. Kuinka usein noita muuten sitte pitää käyttää, siis kuin äkkiä se purkkirusketus kuluu pois? :?

-Maya-

eikös siitä oo kasvoille joku omakin pieni purkki?sitä vartalovoidettahan ei mun ymmärtääkseni saa kasvoille laittaa..
ite ostin muutama päivä sitten sen vaalealle iholle tarkoitetun version ja jo kahen käyttökerran jälkeen on kinttuihin tullu vähän väriä, kultakin huomas.. :wink:

* Henna *

Eli onko kenelläkään kokemuksia kyseisestä kosteusvoiteesta? Olisi kiva kuulla muiden mielipiteitä.. jos vaikka sitten uskaltaisi itsekin kokeilla. :wink:

Lania

Onks se sitä joka sisältää silkkiä? Jos on ni voin suositella, tosi pehmeetä ja hyvin levittyvää ja tekee oikeesti kimalteluhohteen iholle. Ja jopa kosteuttaa hyvin :)

Laura

Mä ostin tota joku aika sitten ihan kokeilumielessä. Ihan kivannäkönen jälki tulee ja ei jätä juurikaan rantuja. Haisee vaan mun nenään ihan kamalasti ja kamalalle.

Satsuma

Itsekin ostin kyseistä voidetta vähän aikaa sitten, ja olen ihan tyytyväinen! Mulla on tosi vaalea iho, ja toi voide antaa niin kevyen värin että sopii ainakin mulle.. En tiiä sitten miten tummaksi sillä itsensä saisi jos enemmälti käyttäisi.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat