Boutique Lou Lou? - Muoti ja kauneus

leben

Aivan ihania alusvaatteita. Pakko säästää rahaa,että pääsee tilaamaan. :D

Sivut

Kommentit (27)

Lukretia

Just eilen tilasin tuolta. Ihania alusvaatteita, olisin voinut tilata vaikka kaikki. :) Tilasin kolme settiä. Tuli vähän kalliiksi, 100 euron lasku pitäisi nyt maksaa, mutta minkäs alusvaatefriikki itselleen voi. :) Tosin ei kannata nuolaista ennen kuin tipahtaa, eihän sitä vielä tiedä, millaisia nuo vaatteet on päällä.

Maariah

hyvät cosmottaret, onko teillä kokemuksia tällaisestä netissä olevasta alusvaate firmasta kuin: Boutique LouLou? onko luotettava? millaset on tuotteet? ajattelin vähän piristää tunnelmaa makuuhuoneen puolella, mut jännittää tilaaminen ku en o ite koskaan kuullut tollasesta firmasta?

bananab

Aivan oli tosi kivoja, itelläkin mieli tekis tilata noita.. Jos joku tilaa, niin kerrottehan sitten että oliko hyvälaatusia, kun hinnat on kalliit jne.

Maariah

mä tilasin yhen sellasen setin joka makso 37e ja risat ja äsken maksoin sen, saas nyt sitte nähdä ku ne tulee loppuviikosta et millasia ne on.informoin teitä sitten!=)

Aimée

Ai että kuolasin niitten alusvaatteiden perään tänään tovin jos toisenkin! Sitten kun oon oikeesti rahoissani niin vois vaikka pistää tilausta menemään :)

anskuli

Itse oon ostanut tuolta korsetin :) Ihan hyvin pelas siellä kaikki hommat.. Tuli tilausvahvistus ja tuotekin tuli aika nopeesti :) Sivuilta löytyy tarkat ohjeet palautussysteemistä ym. ja muutenkin kaikki on kohdillaan. Itse olin ainakin tyytyväinen ostokseen ja palveluun. :)

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat