Tatuointi niskassa. - Muoti ja kauneus

Laura20

[color=indigo]Olen pitkän aikaa haaveillut ottavani toisen tatuoinnin. Suunnitelmissa on ottaa se niskaan, hieman sivulle. Se olisi siellä piilossa ja saisin sen näkyville aina kun haluan.

Nyt kysyisinkin: Onko kenelläkään niskassa tatuointia?

- Sattuiko sen ottaminen?
- Millainen kuva sinulla on siellä? Mitat? (esim. 5 cm x 5 cm).
- Missä otit sen?
- Paljonko maksoi?

Kiitos vastauksista. :wink: [/color]

Sivut

Kommentit (26)

Shandy

Ei ole mut mää oon haaveillut tohon oikeelle puolelle niskaan tatuoinnista. Ottaisin varmaan heti semmosen jos keksisin minkälainen kuva olis kiva. :roll:

Abigail

Ei ole niskassa tatuointia, enkä ottaisi sinne. Ei ole mitään erityistä syytä sille. Minusta minulle ei vain sopisi tatska niskaan. Jos vielä otan uuden tatskan, otan sen varmaankin lantiolle tai nilkkaan.

Miffy

Mä laitin, et ei oo enkä ottais. Muuten voisin ottaakin, mut mul on niskassa sellanen kyhmyntapanen, tai siis ei oo kovin nätti toi kohta missä kaula yhtyy selkään, äh vaikee selittää :lol: En haluu ehkä korostaa sitä enempää...

Mua on alkanu hinkuttaa ottaa tatska tähän etupuolelle, tissien yläpuolelle.

Jzzu

Ei ole niskassa tatuointia mutta yläselässä lapojen välissä on tribaali jota haaveilen joskus jatkavani niskaankin, sitten joskus kun rikastun.
Ei nuo ainakaan yläselkä tai käsivarret olleet paikkoina kipeitä tehdä et en usko että niskakaan kovin kummoisia kiputiloja tuottaa.

Zaweka

Itselläni on yläselän ja niskan välissä tollainen tribaali. Ei sattunut, enkä katunut ole päivääkään.
Välillä unohtanut koko tatuointien olemassaolon, ja sitten esim. suihkusta tullessä peili kautta kun näkee, on ihan että "mikäs hitto tuolla on" :)

dyingbride

sattuipas sopivasti kysely, sillä itse otan aivan pian niskaan kolmannen tatskani :D. saan sen syntymäpäivä lahjaksi vanhemmiltani, pyydän melkein aina jonkun koristuksen niiltä lahjaksi :D. kuvana tulee olemaan christian death nimisen bändin symboli. se on sellainen musta risti, missä on rastin muodostavat luut päällä. rakastan äärettömästi tuota bändiä ja symbolissa on hieno merkitys, joka kyseenalaistaa uskontoa. tykkään siitä, että tatskoissani on jonkinlainen merkitys, eikä ne ole vain kiva kuva.

Laura20

Kiitos vastauksista ja mielipiteistä. [-o<

Sitten, vielä muutama kysymys.

- [color=olive]Minkälaisen tatuoinnin ottaisit niskaan?[/color]
- [color=olive]Oletko löytänyt netistä tatuointisivustoja, joissa olisi niskatatuointeja?[/color]

Olen nimittäin selaillut erilaisia sivuja, mutta yhdestäkään en ole löytänyt kuvia tatuoinnista, joka on niskassa. Eivätkä ne tietääkseni niin erikoisiakaan ole, etteikö niitä tehtäisi paljon. Jos siis joku ystävällinen viitsisi linkittää tänne osoitteen, olisin tyytyväinen. Haen vain osviittaa, en kopioi kenenkään kuvia.

Maikki85

mulla on tatska niskassa. Laittaminen ei sattunut, sillä viiltelyn takia olin turtunu kipuun joten tuntui vain hyvälle. Se on oma piirtämä sydänhommeli.

Miksi niitä tatskoja pitää netistä kattoa. Mielestäni jos tatskan ottaa, ni sille ois hyvä olla joku merkityskin itselle miksi sen ottaa. Ja kun netistä/tatskaliikkeistä kattoo niin monilla muillakin on vastaava tatska.
En oo ikinä ymmärtäny enkä ikinä ymmärrä sitä että tatuointeja otetaan siks koska kuva on hieno.
Minusta tatskan pitäs olla sellainen joka merkitsee jotain ja siitä löytyy sitä itseään. Ehkä tällöin se tatska ei kaduttais myöhemmin niin paljoa

pikku-kata

Mä oon aina haaveillu ottavani tatuoinnin niskaan, sellaisen Horuksen silmän... On ennenmuinoin suojellut Egyptiläisiä pahalta niin eipä pirut pääsisi mun kimppuun ja kaikenlisäksi näkisin vielä selkäni taaksekin ;)

disturbed

On tattoo niskassa. Ei sattunut, tuntui ainoastaan kivalta. Varsikin kun koko nikama tärisi sen tatuointikoneen alla. Eli tuli siis tuohon keskelle niskaa.
Kooltaan pien, korkeutta 1-2 cm ja pituutta muutama sentti. En tarkkaan muista enkä jaksa mitata.
Otin Lappeenrannassa Karvisella. Äijä osaa kyllä tatuoida mutta ei piirtää joten seuraavat tattoot jotka vaatii vähän enemmän otan muualla.

Tämä on kaverin käsialaa. Koko ja juttu oli selvillä mutta tattoosetä vaati valmista mallia paperille, jotta voisi siitä kopioida ja läntätä kuvan niskaan ja sit siitä vaan tatuointiväriä päälle.

Niimpä kaveri töhersi parissa sekunissa tuon kyseisen lafkan vieraskirjaan. Ja nyt se on niskassani :lol:

Tigerheart

Vastasin, että "ei ole, mutta voisin ottaa." Minulla ei ole mitään tatuointeja, mutta olen aina haaveillut jostain pienestä tatuoinnista. Yksi paikka olisi juuri vähän niskan alapuolelle, jonne olen haaveillut sellaisia pieniä enkelin siipiä. O:) Toinen paikka olisi alaselkään joku teksti tai pieni kuva. Enkelit ja keijut ovat suosikkejani. :D Mutta enpä ole koskaan ollut tarpeeksi "rohkea", että olisin ottanut. :oops: Ehkä sitten joskus... :wink:

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat