hiusmalliksi? - Muoti ja kauneus

figaro

menthol: olit vastikään ollut hiusmallina.. eivätkö leikanneet?

Sivut

Kommentit (24)

Susette

Täällä järjestettäisiin pari hiusmallivalintatilaisuutta, ja kiinnostaisi mennä kyllä katsomaan. Olisi kiva saada uusi tukka ilmaiseksi, mutta hieman mietityttää, koska en kuitenkaan mitään kovin radikaalia haluaisi :shock: Toisaalta, kai sitä voi mennä katsomaan, ja lähteä sitten pois, jos mahd. tulos ei itseään miellyttäisi? Vai kuinka paljon noissa on neuvotteluvaraa?

emma

Onkos kellään hyviä/huonoja kokemuksia hiusmallina olosta? Mä ajattelin mennä valintatilaisuuteen näytille, mutta jännittää kyllä aikas paljon.. Plussaa se, että saa ilmaiseksi uuden tukan, mutta MILLAISEN!?!? Ei varmaankaan saa paljon itse sanoa, että miten saa leikata tai millaiseksi värjätä, é?

Ootko siis kävellyt ulos hiusmalli-illasta hymy kasvoilla vai kyyneleet silmissä :?:

vihollinen

Mä oon ollu hiusmallina pariinkin kertaan.

Ne on kyllä ollut ihan vaan semmosia, että parturi on hakenut hiusmalleja, ja sinne pääsi sit kaikki hiusmalliks jotka halus. vaatimuksena vaan yli olkapäille ulottuvat hiukset.

No, ensimmäisellä kerralla mulle tehtiin ihan jännä malli. Hiukset oli olkäpäille asti ja ne oli tosi rikotut.. Tykkäsin kovasti.

Toisella kerralla mulle olis tehty tosi lyhyt tukka kaikkialta muualta, mut olis jätetty pitkä otsatukka. Siihen en suostunut, koska haluan säilyttää hiukseni mahdollisimman pitkinä. Ei siinä sit mitää, sanoin ei kiitos ja lähdin pois. Sovittiin että menen taas uudestaan kun niillä on uusia malleja testattavana.

Siihen, että mitä sun hiuksille mahdollisesti tehdään, ainakaan tuolla ei saa itse vaikuttaa yhtään, koska mulla on ainaki molemmissa tapauksissa ollut jo ennenkö paikanpäälle menin selvää, että mitä tehdään.
Ainoa vaihtoehto on siis joko hyväksyä tai lähteä pois.. ei auta rutista että "olisko jotai muuta vaihtoehtoo, tms.."
Mut ihan kiva kokemus se eka kerta oli, ku tosiaa sai ilmaseks hiuksiinsa uuden mallin ja värin :D

menthol

oon ollu useita kertoja värimallina ja kohta taas menossa uudestaan :D aina on itte saanu valita värin,usein on tehty monivärjäys. Ei huono kokemus...

Rixuliini

Itsekin näin tänään ilmoituksen hiusmallivalintatilaisuudesta ja alkoi kyllä kiinnostamaan..

Osaatteko yhtään sanoa millainen tukan täytyy olla? Itselläni on ohuentuneet hiukset aika paljon, mutta kyllä niitä vielä silti on. Lisäksi minulla on lievästi luonnonkiharat hiukset, joten ovat kuivat. Pituutta kyllä riittää.

vihollinen

No siellä missä mä olin, niin vaatimuksena oli olkapäille ulottuvat hiukset.. ei muuta...
Muuta koska mä en ollut missään erillisessä hiusmalli tilausuudessa vaan astelin vaan kampaamoon mihin haettiin hiusmalleja, niin en sitten tiedä mitkä vaatimuksen hiusmalli tilaisuuksissa.. Hyvinkin voi olla mahdollisesti suuremmat vaatimukset.

vihollinen

No, kato vaikka googlesta...

mä pääsin sillei et ihan sattumalta näin koululla ilmotuksen et yhtee parturii haettii hiusmalleja.. sit menin vaan sinne..

figaro

Lehdissä ilmoittelevat myös.

Itse en välttämättä enää haluaisi lähteä mukaan. Joskus aiemmin kaavailin useaan otteeseen, kun ei ollut väliä letin tyylistä tahi väristä. Nyt sitä on tottunut tähän mustaan ja toisaalta myös löytänyt passelin mallin :) Saati sitten, että on menossa kasvatustesti ;)

emma

Menin malliksi ja sain ihan sairaan mageen tukan :D Leikattiin kyllä, ja laitettiin säpäkät värit, mutta ei mua haittaa. Kaupanpäälle kassillinen todella laadukkaita hoito- ja muotoilutuotteita! Voin suositella kaikille, mutta naputtamaan sinne ei kannata mennä - ainoastaan siis jos rohkeus riittää antaa oma kuontalo ammattilaisen käsiin :)

Keneltäkään pitkätukkaiselta ei kyllä leikattu lyhyeksi, joten sitä ei tarvii pelätä.. osalta ei leikattu ollenkaan ja olivatkin vähän pettyneitä.

healy

.. healy..

oon itekki ollu muutaman kerran hiusmallina ja ei mulle ainakaan mitään vaatimuksia lueteltu se on vaan et ne saa kokemusta ja kokeilla eri malleja..musta otettiin kuviakin, joita ne keräsi sit sellaseen kansioon.. :)

jos haluaa ihan hius tai esim. kasvomalliksi nii se käy sillai et ottaa kuvia esim kasvoista ja lähettää ne johonkin toimistoon esim. hesaan paparazziin niin ne joko ottaa tai ei ota yhteyttä.. :) Ite vasta aloin ettii tietoo kasvomalleista ja ajattelin ihan kokeilla ja lähettää ne paparazziin.. ei sitä koskaan tiiä onko johonki jos ei yritä...!!! :)

Ritu

Tuolla missä mä kävin hiusmallina, ei kyllä vaatimuksena ollu pitkät hiukset. Eli mut lyhythiuksisena valittiin heti, ku ne ajatteli et mulle saa leikata lyhyttäkin. Ja ei ne ton lyhyemmäks tullu, mitä tuossa kuvassa näkyy. Ja väriinkin tottu aika nopeesti, harmittaa vaan ku nuo violetit osiot haalistuu kovin äkkiä. Mut näillä mennään.

menthol

juu toi on aiika yleinen harhaluulo että kun hiusmalliksi menee ni tulee sieltä takas pinkki irokeesi päässä- se Ei mene niin. Kävin eilen- LOISTAVA KOKEMUS: sain itse valita minkä vär isen ja mallisen tukastani haluan. Tyviukasvu blondattiin ja tukkaan tehtiin monivärjäys ja sitä leikattiinkin (!) vaikka olikin pelkkä värikurssi. Olen siisn todella tyytyväinen tulokseen ja laskeskelinkin että kyllä tolla lähemmäs sata euroa säästi :D . juu ja ilmoituksen bongasin metro-lehdestä.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat