Voisiko joku auttaa? Miten näyttää..? - Muoti ja kauneus

vilkas

vähän vanhemmalta??? Olen kohta 19- vuotias, mutta näytän enemmänkin 16- vuotiaalta. Luulen sen enemmäkseen johtuvan siitä, että mulla on tosi pyöreät kasvot..

Joten olisiko jollakin hyviä vinkkejä, miten näyttäisin vähän vanhemmalta? Vanhentaako vahva meikki? en kuitenkaan arkipäivisin haluaisi meikata kovin vahvasti ja paljolla meikillä...Enkä mielestäni pukeudu mitenkään teinipissis- maisesti...Oikeastaan vältän teinityylisiä vaatteita ja pukeudun enemmänkin tyttömäisen aikuismaisesti. :D

Sivut

Kommentit (30)

Miffy

Miksi haluat näyttää vanhemmalta? Mä ainakin olisin tyytyväinen, jos näyttäisin nuoremmalta kuin olen :) Ilmeisesti näytänkin, koska edelleen kysytään papereita, vaikka neljään vuoteen ei olis tarvinnut ;)

Ehkä meikillä vois saada jotain aikaan, muttei ainakaan oikein vahvasti meikkaamalla! Vaan tyylikkäästi.

Maruchka
Miffy
Miksi haluat näyttää vanhemmalta? Mä ainakin olisin tyytyväinen, jos näyttäisin nuoremmalta kuin olen :) Ilmeisesti näytänkin, koska edelleen kysytään papereita, vaikka neljään vuoteen ei olis tarvinnut ;)

Voih, mua aina ärsyttää, kun ihmiset arvioivat mun iän monta vuotta ylemmäs ja sanovat, että näytän vanhemmalta :? Kyllä minullekin vaan kelpaisi näyttää nuoremmalta :P

figaro

Täällä yksi, jota luultu 16-vuotiaaksi ja samalla viikolla 35-vuotiaaksi.. :roll:

Lyhyet hiukset ja ilman silmälaseja nuorempi. Rillit vanhentavat ainakin minua.. Ja pitkät hiukset :(

Murehtija
vilkas
vähän vanhemmalta??? Olen kohta 19- vuotias, mutta näytän enemmänkin 16- vuotiaalta. Luulen sen enemmäkseen johtuvan siitä, että mulla on tosi pyöreät kasvot..

Joten olisiko jollakin hyviä vinkkejä, miten näyttäisin vähän vanhemmalta? Vanhentaako vahva meikki? en kuitenkaan arkipäivisin haluaisi meikata kovin vahvasti ja paljolla meikillä...Enkä mielestäni pukeudu mitenkään teinipissis- maisesti...Oikeastaan vältän teinityylisiä vaatteita ja pukeudun enemmänkin tyttömäisen aikuismaisesti. :D

Mä oon 20, täytän tänä vuonna 21 ja multa pari viikkoa sitten kysyttiin baarissa että oonko amiksessa :lol: Myös IRC Galleriassa eräs "herrasmies" kehtasi väittää että valehtelen ikäni siellä ja olen oikeasti 15 tai 16.

*huokaa*

Mä en niinkään oo koskaan yrittänyt vanhentaa itteeni meikin avulla....sen verran oon huomannu että kirkasvärinen (liian erottuva pinkki esim.) meikki tekee teinimäisen vaikutuksen ja siksi oon alkanut käyttää hennompia ja luonnollisempia värejä (hiekansävyt oon havainnut hyviksi). Musta rajaus yläluomessa vanhentaa ainakin mua yhdistettynä tummempaan, punaruskeaan luomiväriin.

Jeii

Luonnollisemman värinen meikki ja tietysti vaatteet tekevät paljon. Raujauksessa kannattaa muistaa siisteys - koko silmän ympäri menevä 5m millin raita ei varmasti vanhenna ketään! Myös kaikki glitterit ja hohtoluomivärit ym. antavat mielestäni nuorekkaamman kuvan.

sopuli

Niin, totta siisti ja hillitty meikki, sekä vaatteet tekee vanhemman näköseks. Jotkut glitterit esimerkiksi kyllä nuorentaa :)

Mä olen 21 (tänä vuonna 22) ja yhä edelleen aina baarissa kysytään paperit ja harvoinpa selviän kaupastakaan siidereitteni kanssa ulos ilman papereitten näyttöä :) Mutta mikäs siinä, mielelläänhän sitä nuorelta näyttää. Mun äitiltä kysyttiin vielä kolmekymppisenäkin papereita ;)

_Elisa

hehe. ;) mulla on juuri päin vastoin. kun olin 12 vuotias mua luultiin jo sillon 17 vuotiaaksi :) ja nykyjäänki lähemmäs 5 vuotta vanhemmaksi

-cranberry-

Siistillä olemuksella näyttää vanhemmalta kuin semmoisella "teini"-meikillä ja pukeutumisella.. Munkin ikää veikataan vähän väärin, 19-vuotiaaks veikattiin vaikka oon 4 vuotta nuorempi. Aikuiset miehet "vokottelee" ku luulee täysikäseks :lol:

SooZ

minä kanssa tämmöinen ikinuori :) oon 21 ja aina kysytään paperit.
Välillä ottaa päähän ihan kauheesti ja välillä ei jaksa välittää. En sitten tiedä, kun tykkään "rokimmasta" tyylistä että voi toi pukeutuminen vaikuttaa. Ja pyöreähköt kasvot. Nojaa. Enpähän vielä kolmekymppisenäkään oo ikäiseni näköinen :lol:

Asphyxia
figaro
Täällä yksi, jota luultu 16-vuotiaaksi ja samalla viikolla 35-vuotiaaksi.. :roll:

:lol: Voi juma.. :lol:

Mä näytän välillä ihan oman ikäiseltäni, ja välillä tosi nuorelta. Jos mulla on hiukset letillä eikä ollenkaan meikkiä, niin en kehtaa edes mennä alkoon tai ostaa kaupasta röökiä vaikka paperit löytyykin. Näytän joltain 13-vuotiaalta níin. Mutta jos on hiukset auki tai joku kampaus ja meikit naamassa niin harvemmin edes kysytään papereita.

Rahel

Vanhemmalta näyttää, kun meikkaa hillitymmin, mutta ei kuitenkaan lähde liikenteeseen ihan au naturellina. Kasvot saa näyttämään kapeammilta varjostuksilla esim. tummempaa puuteria/aurinkopuuteria poskiluun alle ja leuan alle.

lumicki

-tummat ja paksuhkot kulmakarvat
-tee poskiin tummat varjostukset
-rillit, jos ei oo niin hanki :lol:
-pyydä kampaajaasimuotoilemaan hiuksesi hieman kypsemmän vaikutelman antaviksi
-pukeudu naisellisiin paitapuseroihin, neuleisiin
hameisiin ja bisneshenkisiin housuihin.
suosi ajatonta classista tyyliä.
-tarkista myös käsilaukkusi, kyntesi, tuoksusi, ja korusi
etteivät pilaa kokonaisvaikutelmaa :!:
niin, ja jos olet kovin lyhyt käytä korkeita kenkiä :wink:

taizu

Jatkanpa tänne kyselyä ihan omalle kohdalleni.

Olen maalaistyttö ja varsin vaatimattomista oloista. Nyt pienenä kaupunkilaisena menee varsinkin sormi suuhun vaatekaupoissa.

En osaa ostaa muuta kuin halpaa. Eikä minulla ole mitään tyylisilmää.
Olen pirun lyhyt(siis alle 160), joten kaikki housutkin ovat pitkiä
plus siihen rintavuus, joten en tykkää mistään makkarapaidoista, koska etumukseni korostuu tavallistakin enemmän.

Pyääh. :wink:

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat