GLITTER - Muoti ja kauneus

Ginger

Juu, Anttilasta saa parempaa laatui kuin Glitteristä :D

Itse ostin sieltä kerran rannekorun, joku hajosi saman päivän aikana kolmeen osaan... :roll:

Kaulakorut on ihan hyvin säilyny käytössä, korvikset myös (vaikka tosiaan kivat niihin on liimattu ihan vinoon).

Yleensä ostan Glitteristä koruja johonkin tiettyyn tilaisuuteen, niin että käytän sitten niitä vain kerran tai pari, ja pyrin ostamaan alennuksesta.

Sivut

Kommentit (39)

Emmy

[quote author="Miffy"]Glitter on ihq korumyymälä, joita on ainakin Stadissa ja olikohan Vantaallakin jossain, en ole varma, Ja vissiin viel jossain muuallakin...

Joo, ite käyn Myyrmannissa ja Jumbossa kun ne on tässä lähellä... :P

Miffy

Glitter on ihq korumyymälä, joita on ainakin Stadissa ja olikohan Vantaallakin jossain, en ole varma, Ja vissiin viel jossain muuallakin...

Mä kyl tykkään monista Glitterin koruista. Siellähän on ihan hirveesti kaikenlaista, että moneen makuun löytyy :) Ne ovat myös kestäneet hyvin käytössä ne korut.

Mii-

Mieli tekisi ostaa vaikka mitä, onneks ei ole rahaa. Korviksien 6 kappaleen paketista innostuin, kun mulla on reikiä 2+4 (+ yks ihan ylhäällä toisessa) niin tahtoisin kirkkaat "timantit" kaikkiin mutta en viittis ostaa montaa pakettia :D Näytti tosin vaan sen verran "laadukkailta" että jätin ostamatta. Kivet oli huonosti liimattu ja vinossa melkein jokaisessa niistä.

SunLion

sanotaan vaikka niin että roskakoruista en ikinä maksais noin paljoa (perustan tän mielipiteen niihin mitä olen nähnyt..). En muutenkaan käytä krääsää, saati maksais noin paljoa. Aidoista koruista voikin sitten maksaa tosi paljon..ne on kuitenkin kestäviä ja muutenkin musta tyylikkäämpiä.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat