neutrogena visibly clear Blackhead Eliminating - Muoti ja kauneus

carriegirlie

itselläni ei ihan tuo tuote vaan se joku "miedompi" puhdistusaine.rakeista on ja tuntuu ihohuokoset puhdituvan mustapäistä :)

Kommentit (12)

Miffy

No voi ku löytyiski sellanen aine jolla mustapäät lähtis :( Mä en jaksa enää uskoa edes :lol: Joo, luulen et testaan nyt pari viikkoa niin et pesen tolla joka ilta, saattaa kyl olla et se sit kuivattaa liikaa mun ihoa ja rupeen käyttämään sitä vaan sillon tällön kuorintana :)

Abigail

Minulla on tuo Blackhead Eliminating Scrub eikä ole kyllä mitenkään poistanut nenäni mustapäitä. Menettelee kuitenkin kasvojen kuorintavoiteena.

Miffy

Nonniin, muistelinkin et tääl oli jotain juttuu Neutrogenasta :)

Mä siis päätin tutustua tohon sarjaan ja ostin just ton Visibly Clear Blackhead Eliminating Daily Scrubin vai mikä se nyt oli :lol:
Pari päivää oon nyt käyttänyt, eli sen enempää ei voivielä sanoa sen vaikutuksesta mun ihoon, mut meikin se ainakin poistaa hyvin, tosin silmänympärysiholle pitää olla eri pesuaine, koska tolla ei voi pestä niitä. Koostumuts on ihana ja hintakin edullinen.

Ostin myös saman sarjan Visibly Clear Oil-free Moisturiserin, se tuntuu kasvoilla IHANALTA! Et ainakin parin päivän käytön jälkeen mä olen tyytyväinen :)

jenis

onko kellään kokemuksia tälläsestä ihon puhdistus tuotteesta?
poistaako meikin hyvin? toimiiko? auttaako mustapäihin? ehkäiseekö niitä?
olis kiva tietää kannattaako ostaa tämmöinen?

Amalia

Mä en ainakaan oo ikinä edes kuullut tollasesta tökötistä :roll: ... Ootko kokeillut googlettaa sitä? Jospa sitä kautta löytyis vaikka joku muu keskustelupalsta :).

jeni

Mä oon käyttäny nyt vähän aikaa ja oon tyytyväinen. Multa on selvästi puhdistunut ihohuokoset esim. nenästä. Meikin poistamiseen ei paras aine... silmämeikkiä ei ainakaan viitsi tolla aineella poistaa..

jessi
jeni
Mä oon käyttäny nyt vähän aikaa ja oon tyytyväinen. Multa on selvästi puhdistunut ihohuokoset esim. nenästä. Meikin poistamiseen ei paras aine... silmämeikkiä ei ainakaan viitsi tolla aineella poistaa..

Sitä ei muistaakseni sais ees laittaa silmien alueelle. Mä en oo huomannu hyötyä/haittaa siitä aineesta..

Jomina

[color=darkblue]TOIMII! Suosittelen kyllä. Omat mustapääni ovat vähentyneet ja huokoset pienentyneet. Tosiaan pesun jälkeen iho tuntuu todella pehmeältä ja sileältä (:[/color]

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat