Kuinka kauniina pidät itseäsi? - Muoti ja kauneus

ankku

jos sanotaan näin yleisesti niin ehkä 8 meikin kanssa ja 7 ilman meikkiä, koska en käytä paljon meikkiä ja silti minut huomataan, niin ehkä ilman meikkiä voisi olla jopa parempi kuin meikin kanssa, mutta ei ihan minun tapauksessa.

Sivut

Kommentit (274)

tessa

Sanoisin, että kasi tai ysi. Olen mielestäni todella hot kun olen meikannut ja katsonut vähän mitä olen laittanut päälleni. Välillä taas kun on niitä päiviä, ettei meikkaa ja on kiire joka paikkaan ja näkee itsensä sovituskopin peilistä jenkkakahvoineen ja vatsamakkaroineen oikein spottivalossa niin sillon sellanen 6.
Enkä siis vartaloltani ole mikään Miss suomi, mutta mulle tulee kaunis olo siitä kun laittaa kasvonaamion ja kuorii, käyttää hyvää vartalovoidetta,laittaa hiukset ja meikkaa. Ja kauniit alusvaatteethan kruunaa kaiken.

Teresa_
Sinsemilla
ilman meikkiä kyllä vois olla joku 5...heh. näytän ihan haudasta nousseelta (vaikka kulta kyllä väittää että oon saman näkönen meikillä tai ilman...voi ei oonko oikeesti yhtä ruma myös meikattuna... ;))
.

Juu, sama täällä. Kulta kans sanoo että oon ihan samannäkönen meikillä tai ilman (oon oikeesti ilman meikkiä aika paljon kyl erinäkönen). En sit tie pitäskö toi ottaa loukkauksena vai kohteliaisuutena... :?

~tulitikkutyttö~

Eli siis kuinka kauniina pidät itseäsi kouluarvosana-asteikolla 4-10?

4: ruma
5: tylsä/huomaamaton
6: tavallinen
7:ihan ok
8: nätti/sievä
9: kaunis
10: täydellisen/tosi kaunis

Antakaa myös perusteluja esim. mistä tykkäät itsessäsi, mistä et ja mitä kommentteja saat ulkonäöstäsi, miten koet itsesi meikittä ja meikattuna. Voi antaa myös plussaa, miinusta, puolikasta. Oletko mielestäsi persoonallisen, luonnon vai perinteisen kaunis jne.?

SunLion

kasvoista sanoisin joku 8-9..vartaloon olin tyytyväinen 2 vuotta sitten :P mutta en enää niinkään...ehkä nyt sitte lääkityksen myötä jaksan enemmän kuntoilla ja muutenkin elimistö kuluttaa ravinnon oikein...

Sinsemilla

Jos ulkonäön perusteella pitää kauneus määritellä niin meikillä ehkä 8-9, riippuen päivästä...nyt kylläkin tippuu 7 puolelle kun nää hiukset on niin karmeet...mut sillon blondina tunsin itteni aika nätiksi ja kyllähän joku on kehaissutkin... ilman meikkiä kyllä vois olla joku 5...heh. näytän ihan haudasta nousseelta (vaikka kulta kyllä väittää että oon saman näkönen meikillä tai ilman...voi ei oonko oikeesti yhtä ruma myös meikattuna... ;))

mutta sitten jos otetaan sisäinen kauneus huomioon niin uskon että olen täyden kympin tyttö... :D ja uskon kyllä että jokaisessa on sen verran että voi ittelleen kympin määritellä...ellei oo ihan kuspää... ;)

ja kaikkihan riippuu aina katsojasta...

Annie the Pooh

olen 7,5... riippuu päivästä ja mielialasta olenko 8 vai 7. Tiedän etten ole mikään kaunotar, enemmänkin just nätti tai sievä, mutta kaunis en ole. Ehkä joskus oikein laitettuna, mutta ei muuten. Tämä on fakta, josta en ole pahoillani vaan se on osa minun elämääni... :D

*Sandy*

Silloin kun olen meikannut nätisti, antaisin arvosanaksi 8. Ilman meikkiä olen todella vaalea, ripseni eivät näy yhtään minnekään :? Onneksi sentään ihoni on ihan hyvässä kunnossa. Mutta tosiaan, se riippuu ihan päivästä ja fiiliksistä kuinka kauniiksi itseni tunnen :)

Santtu

Katsotaanpas... sanoisin varmaankin kasi, hyvänäö päivänä ysi. Tuntemukseni itsestä johtuu siis mielialastani, joten se on milloin mitäkin. Joskus tuntee itsensä rumaksi ankanpoikaseksi, toisinaan joutseneksi. Tänään sanoisin poikkeuksellisesti kymppi, koska eilisen illan jäljiltä voisin olla hyvinkin kamalan näköinen, mutta koska jaksoin hoitaa ihon yöllä kuntoon hiprakasta huolimatta niin olosuhteisiin nähden täysi kymppi :D

Mutta normaalisti siis varmasti kasi. Pidän kasvoistani, ne ovat suhteellisen symmetriset. Erityiseti silmät ovat suosikkini. Samoin hiukset, hassua kyllä, mutta rakastan vasta pestyjä, puhtaita, harjattuja ja foonattuja hiuksiani. Ehkä siksi, että näiden kasvattamisessa kului aikaa ja haluan nauttia nyt lopputuloksesta.

Kaupungilla voin liikkua sujuvasti meikittä ja meikattuna. Laitan meikkiä aamulla jos siltä tuntuu. Yleensä tuntuu edes sen verran, että laitan pohjan,poskipunan, kulmat ja ripsivärin. Usein aamuina myös jotain luomiväriä, rajauksen tmv. En kuitenkaan koe ongelmaksi mennä edes baariin ilman meikkiä.

Toki on asioita, joita tahtoisin muuttaa (vartalosta voisi ottaa paljon ylinmääräistä pois) mutta ehkä olen oppinut myös hyväksymän itseni tällaisena kun olen. Onko se sitten hyvä asia, en tiedä, mutta ainakin olen sinut itseni kanssa.

Pirpana

Sanoisin että..silloin kun olen oikein, oikein laittautunut huolellisesti ja saanut olemukseeni itsevarmuutta niin kyllähän niitä katseita tulee käännetyksi.. En osaa laittaa itselleni numeroa.
Minulla on sellaisia päiviä joina näytän aina vähän erilaiselta kuin pitäisi :roll:

Ilman meikkiä en mene minnekkään, sillä näytän liiaksi 12 -vuotiaalta, ja naamakin näyttää pulskemmalta. Sigh, olen pinnallinen..

Minuun pätee aika hyvin sanonta tukka hyvin, kaikki hyvin. Toisinaan hermo menee tukan kanssa kouluaamuina jopa niin että tavarat, usein petivaatteet, saa kunnolla kyytiä ja sitten on ankeaa tulla kotiin kun huone on pommin jäljiltä :oops:

Edittiä vielä sen verran että miten se tequila osaakin kaunistaa ihmisen niin jumalaiseksi :lol:

Maruchka

Voi kiitos Miffy :) Itsekin olet todella kaunis!

Minulla vain on jonkin sortin pakkomielle meikata aina ihmisten ilmoille lähtiessä, ehkä sen verran kuitenkin vikaa itsetunnossa :P

Teresa_

Hmm.. se todellakin riippuu ihan päivästä mutta olen kyllä aika tyytyväinen siihen miltä näytän, arvosana voisi olla 9. Vartalooni olen myös suhteellisen tyytväinen, olen kyllä hoikka mutta aina vois vähän kiinteyttää. Hiuksiini en ole tyytyväinen, ne on vuosien saatossa ohentunu ja haluaisin että ne olisivat myös pidemmät. Vaihdettuani hiustenhoitotuotteeet kaupan tuotteista kaampaamon tuotteiksi ovat nekin nyt menneet jo vähän parempaan suuntaan. Tyytyväisin itsessäni olen ehdottomsti kasvoihini.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat