MINIHAMEET!! - Muoti ja kauneus

miss_x

Minihameet ei tosiaankaan taida olla muotia tällä erää?? Tosi harmi, olis kiva pitää lyhyitä hameita nyt kun on vielä nuori ja nätti! Kaikenlaisia hippi tai teinihameita kyllä löytyy, mut ei mitään kivaa perus minihametta mistään, murr :evil:

Sivut

Kommentit (133)

-marilyn-

Farkkuminareita voi mun käsittääkseni käyttää vielä tulevanakin kesänä, ilman että olisi totaalisesti muodin ulottumattomissa :). Mulle suoduilla palikoilla tosin olen erittäin iloinen kaiken maailman salsahameista, jotka imartelevat vartaloa...

miss_x

Kiitti vinkeistä :) . Valitettavasti en vain itse ole niin kätevä käsistäni että osaisin itse tehdä, eikä taida tutuistakaan juuri löytyä ompelutaitoisia... Lisäksi siinä pitäisi sitten osata jo suunnitellakin, joten ehkä tyydyn sitten tuohon farkkuminariin, jos sellaisen kivan jostain löydän.

Jeii

Kyllä mä meinasin farkkuminaria käyttää siihen asti, kun suonikohjuja rupee nousemaan... Tai no en ihan.

Muitakin minareita löytyy mutta harvemmin niitä tulee käytettyä.

xeidah

Farkkuminareita kyllä näkyy vielä tämän kesän mallistoissa. Joitakin olen nähnyt myös sellaisia lyhyitä ryppyhameita. Jos joku tajuaa mitä meinaan.
Suomi nyt muutenkin on maailman muodista hieman jäljessä, niin eipä siihen taida kuolla vaikka pitäisikin minihametta yhden kesän pidempään kuin muualla.

Jimmy KImmel

En aio kesällä katsoa yhdenkään minihamosta käyttävän tytön perää(N), koska minarit ei oo muodissa... :lol: Muodissa tai, mutta minarit on kivoja! Itse en tosin käytä. Jimmy suosii hieman polven alle mittaisia, sillä oon kuitenkin aika siveellinen! :wink:

sopuli
Jimmy KImmel
En aio kesällä katsoa yhdenkään minihamosta käyttävän tytön perää(N), koska minarit ei oo muodissa... :lol:

No niinpä niin...

en ala kyllä joka vuosi uusimaan vaatekaappiani, jos jokin ei enää ole VIIMEISTÄ huutoa :D

Miffy

Joo no nii-in... Mutta sitäpaitsi, minareita kyllä näkyy mallistoissa aikast paljon tänäkin keväänä, vaikkakin lyhyet sortsit ja haalarit ja kaikenlaiset mekot on nyt tosi in.

Mutta, vaatesuunnittelija Jessica Ogdenin sanoin (maaliskuun Elle) häntä käsitelleessä jutussa "fashion peeves" -listassa: "The skirt or whatever "of the season". -I hate the idea of everyone wearing the same thing. ;)

Maruchka

Mä tykkään kanssa minareista ja lyhyistä shortseista. Liian pitkät jotenkin ahdistaa. Enkä kyllä välitä pätkän vertaa oli muodissa tai ei.
On tässä ihan itsestään tulossa yksistä farkuista mikroshortsit, kun lahkeet on revenny takaa takataskujen alapuolelta irti :lol:

Maruchka
taizu
Minä olen niin lyhyt pallo, että minarit tekee minusta vieläkin jötkömmän paketin.. kyllähän nämä pitkille säärekkäille sopii.. :?

Pah, mitä suotta miettimään tuollaisia. Pukeutuu niin kuin itse tykkää! Oma äitikin haukkuu yksiä mun housuja, kun niissä mun jalat näyttää ihan harakan koivilta :lol: Mutta persiile, kun mä tykkään niistä :D

taizu
Maruchka
Pah, mitä suotta miettimään tuollaisia. Pukeutuu niin kuin itse tykkää! Oma äitikin haukkuu yksiä mun housuja, kun niissä mun jalat näyttää ihan harakan koivilta :lol: Mutta persiile, kun mä tykkään niistä :D

Oi, kiitos.. :D En kyllä yhtään minaria omista ees... :lol:

Maruchka
taizu
En kyllä yhtään minaria omista ees... :lol:

Se nyt on aika pieni onkelma, etkös sä muutenkin ole aika taitava neulan ja langan käsittelijä :D

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat