sukkahousut ja minihame? - Muoti ja kauneus

Miffy

Eiku mä tarkotin ihan sitä et sukkikset on konkreettisesti ohuemmat ku pitkikset :D

Sivut

Kommentit (68)

samatha

tarvitsisin nyt vähän kokemuksianne/mielipiteitänne/ajatuksianne juurikin otsikon aiheesta.
Itse inhoan sukkahousuja, stayuppeja käytän pakon sanelemana. :x nyt pitäsisi baariin lähteä minihameella ja mietityttää onko se kauhea "etikettivirhe" jos jätän sukkahousut pois. entä tuleeko mielestänne kyseisestä vaatetuksesta (polven alle saappaat+minihame, ei sukkahousuja) jotenkin "h*orahtava" vaikutelma?

inhoan sitä miltä sukkahousut ja stayupit säärissäni näytävät. mikä väri ja kiiltävyys aste mielestänne kuitenkin olisi paras, jos kynsin ja hampain sukkikset päätän laittaa?

Jzzu

Näillä keleillä minarista tulee mulle ainakin väistämättä vaikutelma että tyyppi joka minaria käyttää on vähän vajaa. :roll:
Täällä ainakin on asteet pyöriny tossa -15 alla jo pitkän aikaa ja ei kyllä minuu sais sekunnikskaan tonne pihalle missään minareissa, kesällä kumminkin joutuu lämpimillä niitäkin pitään ihan ristiks asti.

Rahel

Hih, mäkin hiukka ihmettelin, että näillä keleillä minarissa :lol: . Mutta hei, miks ei vois olla ilman sukkahousuja? Tuskin sitä kukaan edes huomaa, varsinkin jos on pitkävartiset saappaat. Tee niin kun itsestäs on mukavinta.

Lania

Jalkojen iho vaan voi näyttää aika valjulta paljaaltaan, varsinkin jos on tsiksit vaatteet siinä ympärillä. Mutta kyllähän kaikenmaailan voiteilla ja rasvoilla saa pelkälle ihollekin hehkua ja kiinteyttä.

sopuli

Musta näyttää aika hassulta minari talvella, vaikka sitten oliskin laivalla. Ei sielläkään aina niin kamalan lämmin ole. Mutta tuskinpa kukaan huomaa, ettei ole sukkahousuja.

Musta on tosi huvittavaa, kun jotkut (siis en tarkoita alkuperäistä kirjoittajaa) pitää ylipientä minaria ja (suihinotto :D) saappaita, ja yleensä nämä ihmiset eivät ole hoikimmasta päästä. Näyttää tosi hullunkuriselta, kun hame on numeroa/kahta liian pieni ja saappailla ei osata edes kävellä! :D Tai ehkä tää on vaan tavallista täällä meilläpäin ;)

SunLion
Jzzu
Näillä keleillä minarista tulee mulle ainakin väistämättä vaikutelma että tyyppi joka minaria käyttää on vähän vajaa. :roll:
Täällä ainakin on asteet pyöriny tossa -15 alla jo pitkän aikaa ja ei kyllä minuu sais sekunnikskaan tonne pihalle missään minareissa, kesällä kumminkin joutuu lämpimillä niitäkin pitään ihan ristiks asti.
samat sanat...ei tule huorahtava vaikutelma, vaan lähinnä miettii että onkos tolla henkilöllä nyt ihan kaikki kotona kun ei osaa ollenkaan pukeutua sään mukaan.

Rixuliini

Kyllä talvella voi ihan hyvin pitää minaria, laittaa vaan paksummat sukkikset alle. :)
Tuo kyllä vaikuttaaa aika jäätävältä ettet laittaisi sukkahousuja ollenkaan, kuten on tullut jo sanotuksi, ei siellä laivallakaan aina välttämättä lämmin ole..

Mutta miksi miettiä mitä muut ajattelevat, jos itset ylipäänsä kehtaat pitää minaria (varsinkin talvella) niin et varmaan ajattele hirveästi mitä muut ovat siitä mieltä?!

samatha

no kyllämä nyt minaria "kehtaan" pitää, niinkun yleensäkkin juuri sitä mitä itse pidän. mietin vaan etät mahtaaakohan tuossa olla mitään sanatontacns "etikettiä" jota noin pääsääntöisesti tulisi noudattaa..

kiitos vastauksista :)

Teresa_

Mä oon käyttäny talvella minarin kans sellasia vähän paksumpia ruskeita sukkahousuja, ite tykkään niistä enemmän kun esim ihan mustista ja ne sopii minkälaisen minihameen kans vaan eikä oo tullu kovilla pakkasillakaan kylmä noitten sukkisten kans ku ne on tarpeeks paksutki ja näyttää silti kivalta :wink:

Jimmy KImmel

[quote author="samatha"] mietin vaan etät mahtaaakohan tuossa olla mitään sanatontacns "etikettiä" jota noin pääsääntöisesti tulisi noudattaa..
quote]

Uskoisitko, jos väittäisin, että kun kulkee minarilla talvipakkasilla, niin ei saa käyttää pikkuhousujakaan.... :wink: :lol:

Tonde
Jimmy KImmel

Uskoisitko, jos väittäisin, että kun kulkee minarilla talvipakkasilla, niin ei saa käyttää pikkuhousujakaan.... :wink: :lol:

Ei, ei. Kyllä se menee niin, et jos meinaa käyttää talvella minaria, ni siellä pitää olla pilkkihaalarit alla. Uskokaa mua, mä tiedän nää etiketit.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat