Lävistysliikkeitä, Helsinki ja muu maa - Muoti ja kauneus

Asphyxia

Joo, siellä ollaan niin hygieenisiä ettei saa mennä sisälle ilman muovipusseja kenkien päällä, eikä suurinpiirtein koske itseensä ollessaan sisällä liikkeessä :D Mutta hyvähän tuo vaan toisaalta on.

Kommentit (13)

Jzzu
chinchilla
Uuu...nami on hyvä! :lol: Pitäsköhän pistäytyä jo ny...kävis sellasella "tutustumiskäynnillä" :wink: :lol: sori...puute on erittäin paha.... :oops: :lol:

Lävistäjät yleensä suosittelevat asiakkaita tekemään tutustumiskäynnin ennen varsinaista lävistysaikaa.
Varmasti näyttävät mielellään välineistön kun vain pyytää. :wink:

chinchilla

Uuu...nami on hyvä! :lol: Pitäsköhän pistäytyä jo ny...kävis sellasella "tutustumiskäynnillä" :wink: :lol: sori...puute on erittäin paha.... :oops: :lol:

Jzzu
chinchilla
Kiitos Jzzu... :D Joskos sitä tossa ens syksynä uskaltas käydä itteesä "koristelemassa" :wink:

Pikku vinkkinä vielä, se Kalle Koo jaka tekee niit tatskoja siellä on aika nami. :lol:

Jzzu
Tonde
miss nurse
Nytsai mennä makaamaan sellaseen hienoon tuoliin ja lävistäjäkin oli tosi ammattilainen.

Eikös tuo napalävistys olis parempi tehdäkkin sillai, et seisoo? Ainakin mun käsityksen mukaan.

Merkit lävistyksen kohdasta on hyvä tehdä seisaaltaan mutta kyllä ne taitaa kaikki lävistykset tehdä siinä tuolissa nykyjäns. :)

Tonde
miss nurse
Nytsai mennä makaamaan sellaseen hienoon tuoliin ja lävistäjäkin oli tosi ammattilainen.

Eikös tuo napalävistys olis parempi tehdäkkin sillai, et seisoo? Ainakin mun käsityksen mukaan.

Ja ettei menis ihan aiheen viereen, ni mun kokemuksen mukaan jos haluaa Jyväskylässä ottaa lävistyksen, ni kannattaa mennä Fireline Tattooseen. Siellä on hyvä lävistäjä!

miss nurse

tittidididiiiii!!!!!

Nyt sen tein, ja navassa komeilee taas rinkula :) En muista millon olisin ollu näin innoissani jostain!

Oli hieman miten sanois, eh... tasokkaampaa nyt kun kävin ottamassa, sillon vajaat 10 vuotta sitten seistiin seinää vasten ja pidetiin itse paitaa ylhäällä kun ne lävisti :shock: Nytsai mennä makaamaan sellaseen hienoon tuoliin ja lävistäjäkin oli tosi ammattilainen. Jäi hyvä fiilis!! Ja nyt vaan salille huhkimaan vatsalihasliikkeitä jotta tätä kehtoo ensi kesänä esitelläkkin... 8)

miss nurse

Elikkäs: sain kerättyä rohkeuteni ja päätin mennä herättämään napalävistykseni henkiin. Jouduin ottamaan korun pois raskauden ajaksi ja reikä meni umpeen :?

Kertoisitteko hyviä liikkeitä helsingin keskustasta?? Kävin sillon aikoinani ottamassa täs napalävistyksen duks tattoossa joka silloin sijaitsi kalevankadulla(nykyisin taitaa olla itiksessä?). Hinnalla ei niinkään väliä, kunhan on taitava ja kokenut lävistäjä ja siisti liike.

Ajankohdaksi olen ajatellut ensi viikon keskiviikkoa, eli vinkkejä ennen sitä??

Than´s girls :wink:
[color=red][size=9]
Muokkasin hieman otsikkoa ja sen myötä siis tänne lävistysliikevinkkejä ympäri maan ;) figaro[/size][/color]

Jzzu

Kalevankatu 4:ssä ois ainakin toi Paradise Tattoo & Piercing.
Itse en ole käynyt mutta käyn yhdellä foorumilla missä tyypit käy kirjoittelemassa, asia porukkaa ja asiakkailta hyvää palautetta.
Jussi tuolla erikoistunut surface-lävistyksiin mutta tietenkin hoituu myös perusjutut.

Alla liikkeen nettisivun linkki jossa mm. kartta, osoite- ja numerotiedot ynnä muuta tietoa:
http://www.fabulousparadise.com/piercing.html Fabulousparadise

Asphyxia

Jep, Ducks on nykyään itiksessä, itse olen sinne menossa :)

Harnesshan on tietenkin yksi, missä on asiantuntevaa porukkaa lävistämässä. Minä otin kielilävistykseni siellä, ja sain kyllä erittäin hyvää palvelua myös lävistyksen jälkihoidon suhteen :)

molla

Itsekkin suurimman osan lävistyksistä ottanut juuri tuolla Harnesissa (Iso Roba 41 muistaakseni..?).
Asiantuntevaa porukkaa ja erittäin siisti ja hygieeninen liike.

Suosittelen.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat