hiusvärin pysyminen - Muoti ja kauneus

Betty Blue

nonni...siirryn tänn ekun mun oma lukittiin...

eli MUSTISTA hiusväreistä. pitäis saada joku sellanen joka oikeesti pysyis. mulla on oma väri sellanen perusruskea. tuntuu silti, että kun yritän hiuksia pitää mustina niin niitä sais olla kahden viikon välein värjäämässä. itse siis värjään, en kampaajalla.

eli: onko joku todennut jonkun mustan hiusvärin poikkeuksellisen hyväksi?

Sivut

Kommentit (22)

camomilla

[color=red]Moikka tytsyt.

Nyt asia on silleen että mulla on ollut vaikka KUUUUINKA kauan blondit hiukset. Eikä sitä väriä ole erityisemmin tarvinnu hoitaa kun se on pysynyt ihan hyvänä.

No mä värjäsin nyt noi kaikki niskahiukset oikein tumman ruskeiksi (vähän punertaa), ja musta tuntuu että väri haalenee heti. Kuvittelenkohan mä vaan?

Mutta miten te hoidatte värjättyjä hiuksia? Hyviä tuotteita?[/color]

Nasumi

Mä oon käyttäny Doven shamppoita ja hoitoaineita jotka on tarkotettu värjätyille hiuksille, ja mä oon ollu tosi tyytyväinen. Mun mielestä väri pysyy nyt paaaaljon kauemmin ku ennen. :wink:

Tonde

Kyllähän sitä kai kannattaa käyttää värjätyille hiuksille tarkoitettuja tuotteita. Ja itse hiusväreissäkin on eroja. Kokemusten kautta oppii, mitkä pysyy kauemmin, mitkä vähemmän aikaa.

Carrie

Mulle ainakin kampaaja selitti kun tein samoin kun sä, että vaalennetuissa hiuksissa ei meinaa heti nuo tummemmat värit pysyä. Mullakin haalistui aluksi tosi paljon, mutta jo toisen värjäyskerran jälkeen pysyi paljon paremmin.

Eli en usko että kuvittelet :) Sanoisin että uutta väriä päälle jos haluat pysyvämpää, ja jos hiukset on siinä kunnossa että kestää.

Amalia

Vaalennus avaa hiussuomuja sen verran, että uusi väri ei välttämättä pysy siinä päällä kauheen hyvin. Ja jos mukana on vielä punaista, ei pysy senkään vertaa! Jostain syystä punainen tuntuu haalistuvan hirmu nopeesti :o

Annie the Pooh

Kaverilla oli sama vika, kun se oli eka blondannu ja sitten halusikin takaisin tummaksi, niin ei meinannu väri pysyä, pitää siis vaan useammin värjätä.

Mulla on nyt sen verran lyhyet hiukset, että ei tarvii onneksi joka päivä pestä, varsinkin kun ne on värjätty. Väri on pysynyt juuri sen takia kun en ole joka päivä pessyt. Olen käyttäny kans joko sitä Dovea tai SunSilkkiä tai nyt joku Loreal. Olen miettinyt että pitäisikö tilata Hairstoresta jotain ihan ammattilaisten ainetta, mutta rahatilanne ei ole ainakaan nyt antanut periksi. Ehkä jossain vaiheessa.

LISÄYS: onko kukaan kokeillut niitä SunSilkin erivärisille tarkoitettuja hiusaineita?

Tonde

Mulla on SunSilkin aineet blondeille, shampoo, hoitoaine ja hiuksiin jätettävä hoitoaine. Pitää mun hiukset kurissa, koska muuten ne olis kunnon heinäpaalipörrössä aina.

figaro

Ostan aina värjätyille hiuksille tarkoitettuja tuotteita. Toisaalta myöskin olen etsimällä löytänyt itselleni värin, joka kestää ;)

kivi

Jos hiusväri ei meinaa pysyä, kannattaa pestä hiukset ennen värjäystä syväpuhdistavalla shampoolla! ( ja muutenkin aina ennen käsittelyjä) Nimittäin jos hiuksissa on paljon silikoni- ym jäämiä, ei se väri edes imeydy kunnolla.

Pantenella oli ennen syväpuhdistava shampoo, mutten ole enää löytänyt. VIP hair storesta löysin syväpuhdistavan alle 4 e:lla.

Vivian

Muistan myös kun aloin värjäämään sellaista punertavan ruskeaa mustaksi kuinka huonosti väri pysyi. Muutaman värjäyskerran jälkeen pysyy jo paremmin.

Ja jotkut värit, usein punertaat pysyvät ainakin itsellä huonosti, nytkin käyn kampaajalla 1,5 kk välein ja muuten värjään punaisen osaa uudestaan itse noin kahden viikon välein. Punaisissa on vielä sekin vika että kulahtanut väri näyttää usein aikas hirveältä.

En tiedä kuinka paljon eri shampoot ja hoitoaineet vaikuttavat, mutta itse käytän vain värjätyille hiuksille käytettäviä tuotteita, ne ovat hellävaraisempia, joilloin väri pysyy paremmin. Merkeissä on ole huomannut suurempia eroja.

Betty Blue

jotkut puhui tuosta vaaleennuksesta ja sen vaikutuksesta...

mulla oli meinaan kesän ajan normaalia vaaleampi tukka ja nyt syksyn tullen halusin taas palata "normaaliksi" ja laittaa hiukset mustiksi. voi olla että ton vaaleennussession jälkeen ei otakaan väri niin hyvin kiinni? :-k

prash

jos on monta kertaa vaalentanu hiuksia ja sitten haluaa siihen uutta väriä,ei väri välttämättä tartu,tai pysy kauaa.. koska hiuksissa ei ole omia pigmenttejä ollenkaan.
esim.jos o blondit hiukset ja haluut niist punaset,ne o parin pesun jälkee sellaset vaaleenpunaset (tai jtn muuta vastaavaa)
enne ku värjäät hiukset,ole pari päivää pesemättä hiuksia, likaiset hiukset,ni niissä on hiusten omaa talia ja se auttaa väriä tarttumaan paremmin.
jos peset syväpuhdistavalla,värjää vasta parin päivän päästä hiukset.

värjätyille hiuksille tarkoitetut tuotteet ovat parhaita, etsimällä löytää sen juuri itselle sopivan. \:D/

Zarppa

Mulla itsellä luonnostaa tosi vaaleet hiukset (kulmakarvat ja ripset luonnostaan ihan valkoiset) vähä meinaa hiuksissa olla luonnostaankin ihan pientä harmautta. todella ohuet ja onkelmalliset ovat olleet.
Pientä erikoisuutta hiuksiini hommasin värjäämällä alta ihan räikeet violetiksi, ja muuten sävytän hiuksiani vaaleiksi, liven värejä olen käyttänyt ja todella tyytyväinen.

Tuohon pesuaine juttuun voin sanoa että mulla vain huonoja kokemuksie sunsilkista ja muista tava kaupan tököteistä, ihan elottomat olivat hiukset, ohuet kun ovat,olen kokeillut myös monia eri parturikampaamo tuotteita mutta sitten siirryn parturikampaamon tigin bed hedin dump blonde sarjaan, todella ilmavat ja eloisat hiukset tullut. suosittelen ;) kavereillakin pelkkiä hyviä kokemuksia moisista, varsinkin viimeistely aine (hiuksiin jätettävä) on todella hyvä.

-Herkku-

Kannattaa kokeilla noiden pantenen ja sunsilkin "värin säilyttävien" hoitoaineiden sijaan kampaamoista saatavaa hoitoainetta joka samalla värjää hiuksia.. Käytin sitä kun mulla oli punaiset hiukset eikä ainakaan väri haalistunut! :D hoitaa samalla.. on vähän niinkuin kevytväri..erittäin riittoisaa ja maksaa n.10 euroo puteli.. sellanen lila purkki, en nyt muista nimee :shock: mutta voin yrittää tarkistaa nimen jos jotakuta vaan kiinnostaa.. kampaamoon vaan kyselemään :lol: kyseisiä hoitoaineita oli muistaakseni ainakin punaisille, liloille ja ruskeille hiuksille..

prash
-Herkku-
Kannattaa kokeilla noiden pantenen ja sunsilkin "värin säilyttävien" hoitoaineiden sijaan kampaamoista saatavaa hoitoainetta joka samalla värjää hiuksia.. Käytin sitä kun mulla oli punaiset hiukset eikä ainakaan väri haalistunut! :D hoitaa samalla.. on vähän niinkuin kevytväri..erittäin riittoisaa ja maksaa n.10 euroo puteli.. sellanen lila purkki, en nyt muista nimee :shock: mutta voin yrittää tarkistaa nimen jos jotakuta vaan kiinnostaa.. kampaamoon vaan kyselemään :lol: kyseisiä hoitoaineita oli muistaakseni ainakin punaisille, liloille ja ruskeille hiuksille..

^^ lifetexil o ainaki värjätyille tarkotetut hoitoaineet.
ja lorealil on kans.. kannattaa siihen samaan syssyyn ostaa myös sampoo. vaikka vähän kalliimpia ku kaupas,ni riittosampia (hintaansa nähden) :)

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat