Mistä VILA:n vaatteita? - Muoti ja kauneus

Q

Mm. Cosmopolitanissa on vilahdellut hyvännäköisiä ja suht edullia VILA:n vaatteita. Mikä liike myy ja missä?

Kommentit (10)

Jzzu

Käsittääkseni jos ne Cosmossa on "vilahdellut" niin siellä lehden loppupuolella on lista liikkeistä joissa myydään tuotteet jotka lehdessä mainittu. :roll:

Shandril

Forumissa ainakin oli mun mielestä V.I.L.A:n liike, mutta en oo ihan varma, että lopettiko... Ja toivottavasti mun pikku pää ei taas oo tehny kepposia, ja puhutaan samasta liikkeestä *miettii*

Juu, kyllä se oli VILA:n liike :P

Miffy

Joo, Stadissa on Forumissa ja Turussa Hansakorttelissa. Ainakin.

Joo, kuten Jzzu sanoi, kaikista lehdissä esitellyistä vaatteista saa teitoa lehden loppupuolella sijaitsevasta listasta... Siel on yleensä puh.numerot, joten rohkeesti soittamaan.

mimuli

Oulussa myydään myös VILAn vaatteita, galleriaa vastapäätä olevan Hesburgerin yläpuolella.

Mainitsin vain, kun et ilmaissut missä päin asut. <:

-marilyn-

Aleksanterinkadulla oleva Moda myy nykyään myös Vilaa. Forumin Vila on myös edelleen vanhalla paikallaan, onkos se nyt tokassa kerroksessa.

Tiuku

Tampereella koskarin modassa. Vilaa alkaa tulla suomeen vähitellen, sehän on saman toimittajan kuin onlyt, vero modat, jack&jonesit ja muut...

Flavia

VILA:n vaatteet on mun mielestä hyviä. Ne ei oo kauheen kalliita, mut useimmat on nättejä ja materiaalit hyviä myös useimmissa. Ja ne kestää, toisin ku Hemppikset halppisrytkyt.

Stockmannithan myy VILAa kans.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat