kasvohoidot - Muoti ja kauneus

Tyttönen

Sellasta kysyisin,kun näin yhden kauneushoitolan mainoksen,jossa on täydellinen kasvohoito alennuksessa 35 euroa. Tietääkö joku,että mitä tämä täydellinen kasvojenhoito sisältää ja onko tämä hinta halpa? Mitä se normaalisti maksaa? Mietin vaan,että pitäisikö varata aika :D

[size=9][color=red]muokkasin otsikkoa vähän laajemmaksi, JJEMMY[/size][/color]

Sivut

Kommentit (21)

Miffy

Edulliselta kuulostaa. Tosin tuohon nimikkeeseen voi kätkeytyä melkein mitä vain, että kannattaa ensin ´vaikak soittaa sinne liikkeeseen ja kysäistä, että millanen hoito on kyseessä :)

Tyttönen

Se kestää kaksi tuntia,et kai siin sit jotain sentään tehdään. Sen verran tutkin asiaa,ni ainakin jossain kosmetologilla se sisältää oikeestaan kaiken mahdollisen,niska-hartiahieronnankin...täytyypä miettiä

*Sandy*

Olin juuri kasvoihoidossa, eikä siinä mitään kummempia tehty ja silti maksoi 55 euroa, joten tuo 35 kuulostaa aika edulliselta. Minulle tehtiin kasvohieronta (johon kuuluu niska- ja hartiahieronta), kuorinta ja ihon puhdistus. Oli se kyllä mukavaa :)

tupsukka

Eli yleensä tuonlainen kasvohoito pitää sisällään 1. alkupuhdistus (meikin poisto) 2. kuorinta 3. ihonpuhdistus (mustapäät) 4. hieronta (décollete, kaula ja kasvot) 5. naamio 6. hoitovoide ja ehkä meikkiä riippuen paikasta

Tonde
Jzzu
tupsukka
...4. hieronta (décollete, kaula ja kasvot)...

Eikse oo décolte? :shock:
Mie oon aina kuvitellut.

Minä myös. Mut oonkin tällanen maalaistollo, joten en ala mitään väittämään.

Tyttönen
tupsukka
Eli yleensä tuonlainen kasvohoito pitää sisällään 1. alkupuhdistus (meikin poisto) 2. kuorinta 3. ihonpuhdistus (mustapäät) 4. hieronta (décollete, kaula ja kasvot) 5. naamio 6. hoitovoide ja ehkä meikkiä riippuen paikasta

näin minullekin sanottiin ja oikea hinta on 59 euroa,mut nyt tarjouksessa 35 eur. Eli todella halpa!

mimie
tupsukka

Itseolen tuollaisessa kasvohoidossa ollut,mutta hierontaa ei ollut..Eli ihan normaali ihonpuhdistus.Mutta hinta oli karmaiseva 70 €.. :x

Susette

En ole käynyt koskaan kosmetologilla (muuten kuin värjäyttämässä kulmani ja ripseni), mutta olisin kiinnostunut menemään ihonpuhdistukseen tai kasvohoitoon. Katselin, että ihonpuhdistus/kasvohoito maksaa kosmetologilla keskimäärin 40-50 €. Ihossani on jonkin verran epäpuhtauksia ja kärsin rasvaisesta ihosta. Mitä mieltä olette, saako kosmetologikäynnistä rahoilleen vastinetta ja onko käynti kannattavaa? Kuinka usein itse käytte kauneushoitolassa?

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat