muodin mukana? - Muoti ja kauneus

maaruli

En seuraa muotia. Mun oma tyyli on aika tavallinen... Tietty kun kaupasta jotain ostan niin kyllä se varmaan on sillä hetkellä ainakin jotenkin muodissa kun sitä kerta myydään. Mutta sillä ei ole mulle mitään merkitystä.

Siinä mielessä muoti saattaa satunnaisesti vaikuttaa pukeutumiseeni, että jos meinaisin jotain "erikoisempaa" laittaa päälleni, esim jonkun asusteen, niin kyllähän sitä kehtaa helpommin lähteä ihmisten ilmoille kun tietää että muillakin on sellaisia...

Sivut

Kommentit (33)

cube

mua siis nyt kiinnostas, että kuinka moni teistä oikeesti seuraa muotia ja kulkee sen mukana, vai onko suurin osa sellaisia omantien kulkijoita :roll: ? ja jos siis ette kulje sen mukana, niin minkälaista tyylisuuntaa te edustatte?

Jzzu
maaruli
figaro
(Surettaa vain se, että kapeilla kengillä muokataan jo nuorella iällä itselle liikavarpaat ja lantiomallin housuilla aiheutetaan itselle hermovikoja.. :( )

Mitä hermovikoja? En oo kuulutkaan tollasesta..

Mie oon kuullu et mm. virtsatulehdukset herkemmässä noitten lantiohousujen käyttäjillä.

Neppis_

En seuraa muotia. En kyllä edes pistäisi niitä hepeneitä päälleni. Onhan se hienoa että Maailman parhaat vaatteiden luojat luovat mitä hienoimpia ja kummalisia vaatteita. mut muoti on ihan jotain todella outoa. Suurinta osaa ei voi pitää päällä, milloin on in lanka rinnan peittona milloin teltta.
Ja sitä paitsi, se on massan mukautumista. Haluan sentään näyttää itseltäni ja hieman erottuakin muista.
Ei sillä en ihan kirkkaan vihreää päälleni laita tai mummohousuja.
Mut tiedän että voi näyttää hyvältä ja seksikkäältä ilman muotia ja in -juttuja.

deadDream
figaro
Tähän on deadDream pakko sanoa, että omalla tavallaan myös se goottimaisuus on tämän päivän muotisana.. Sinänsä harmillista, että underground -vaatetus pomppaa tavaratalojen hyllyihin. Onneks se on vain sinänsä kausiluontoista.. toivon mukaan.

ei se itseasiassa ole. Monet luulevat olevansa tosi goottia jne. Se että on cradlen paita päällä ja musta letti tekee automaattisesti gootin juu. ;) Goottivaatteita en minä kauppojen hyllyiltä ainakaan löydä, ellei kyse ole morticiasta tai rorasahista.

Ja nykypäivän muotisana voisi olla ehkä enemmän se ihmeen peikkotukka ja hakaneulat.

figaro

Vai oliko se verisuoniin liittyvä.. Nyt kun kysyit, kävin miettimään ja en menee takuuseen. Kuitenkin.. Liittyy siis siihen, että nämä lantiomallin housut ovat usein liian kireitä (pakko olla, että pysyvät päällä) ja tästä syystä ne painavat lantiolla olevia hermoja/verisuonia (tuli oikeasti nyt oikosulku).. Jos joku muu on kuullut, varmistakoon minun puheeni :lol: Näköjään alan todellakin lahota :roll:

figaro

Tähän on deadDream pakko sanoa, että omalla tavallaan myös se goottimaisuus on tämän päivän muotisana.. Sinänsä harmillista, että underground -vaatetus pomppaa tavaratalojen hyllyihin. Onneks se on vain sinänsä kausiluontoista.. toivon mukaan.

deadDream
cube
mua siis nyt kiinnostas, että kuinka moni teistä oikeesti seuraa muotia ja kulkee sen mukana, vai onko suurin osa sellaisia omantien kulkijoita :roll: ? ja jos siis ette kulje sen mukana, niin minkälaista tyylisuuntaa te edustatte?

En todellakaan seuraa muotia, sitä päivää ei tule että minä alkaisin muotia seuraamaan. Toki jonkinmoisia muotivaatteitahan sitä kaikki omistaa koska muita ei myynnissä oikein ole.

Edustan aikalailla sellaista synkkää kansaa. Voisin sanoa että pukeutumistyylini menee pikkuhiljaa yhä goottimaisemmaksi.

Jzzu

Olen kyllä kiinnostunut ja tykkään muodista, seuraan mutta sivusta. :lol:
Pukeudun pääasiassa kirppislöytöihin ja siten mikä omasta mielestä näyttää ja tuntuu hyvältä, ihan sama mitä muut sanoo tai on sanomatta. :wink:

MiuMiu*

Muodin perässä en kulje, mutta nappaan sieltä itselleni jotain mulle sopivaa jos löytyy ja vaatteita ostan vaan silloin jos jotain uutta tarvii.

Mun tyyliä en osaa itse kuvailla, tykkään melko paljon romanttisista röyhelöistä ja goottihenkisistä vaatteista, vaikka niitä nyt en kovin paljon omistakaan, tuokin juontaa juurensa siitä, että nuorempana olin lähes punk-henkinen ja tykkäsin niiteistä ja sellasesta. Tykkään kyllä vieläkin, mutta sitä ei jotenkin enää viitsi lähes kolmikymppisenä pitää mitään niittikaulapantoja yms. Joskus äiti on sanonut, että olen sellanen "hieno leidi" nykyisen pukeutumiseni suhteen...mitä se sitten tarkoittaakin.

figaro

En ole koskaan seurannut muotia niin, että sitä itse mallaisin. Pukeudun niin kuin tykkään pukeutua. Hauska sitä on välillä kiinnittää huomiota siihen, että osa ihmisistä väkisin pukeutuu muodin mukaisesti, vaikka nämä kyseiset vermeet eivät kävisi kroppaan sitten ollenkaan tai muuten olisivat epämiellyttävät päällä (mikä näkyy myös ulospäin).

Minusta ei siis ole järkeä pukeutua muodin mukaisesti ihan vain sen takia, että tulisi ns. hyväksytyksi. Eri asia, jos viihtyy niissä vaatteissa oikeasti. (Surettaa vain se, että kapeilla kengillä muokataan jo nuorella iällä itselle liikavarpaat ja lantiomallin housuilla aiheutetaan itselle hermovikoja.. :( )

Susette

Tykkään vaatteista ja myös seurata muotia, mutta tällä hetkellä opiskelijabudjettini ei salli shoppailua. Joten saan tyytyä lähinnä katselemiseen. Joskus tosin tulee kausia, jolloin muoti lähinnä ärsyttää.

Miffy

Toi on muuten hyvä pointti. Jos lähtis sille linjalle että olisi oikein tiukasti kiinni trendeissä, niin hemmettiin lykkäis n. parin kk päästä sitten ne vaatteet!? Mä en kyllä vois itelleni sallia sellasta kulutusjuhlaa ;)

Rixuliini

Minä seuraan muotia, mutta en kuitenkaan itse pukeutumisessani noudata sitä orjallisesti. Rakastan ulkomaisia muotilehtiä ja muutenkin kaikkea muotiin liittyvää. En kuitenkaan voisi kuvitella uusivani tai edes päivittäväni vaatevarastoani sen mukaan mikä in juuri nyt.
Lähinnä otan parhaat, itselleni sopivimmat asiat muodista ja yhdistelen niitä sitten omaan tyyliini.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat