Rannelävistys - Muoti ja kauneus

elissa

Noniin, en tiedä liittyykö tämä sitä vähääkään muotiin, mutta täältä tätä ajattelin kysyä :) Eli tietääkö joku rannelävistyksistä mitään? :D Ajattelin itse ottaa sellaisen, mutta en löydä googlettamalla paljoakaan tietoa. Eli miten paljon tällainen maksaa? Miten paljon koskee ja paraneeko pian? Tulehtuuko helposti ja haittaako arkielämää?

Ois kiva jos vastailisit, vaikka tietäisitkin vaan jonkun pikku jutun :)

Sivut

Kommentit (33)

Jzzu

Sen verran tiedän että noi on noi erikoisemmat lävistykset aika huonoja paranemaan: eivät välttämättä parane ollenkaan.
Myös uloskasvun riski on todella suuri.

elissa

Mie kyl yritin tuolta hörppiä niit tietoja :D Mutta sieltäkin löytyi niiiin vähän :/ Ei taida olla kovin suosittu paikka tuo ranne :D Ainakin teidon määrästä päätellen. Alaselkään ois varmasti tosi ihana ^-^

Lips_

Suomessa en tiedä, onko suosittu. Mutta olen katellut kuvia yms.. niin niitä kyllä löyty ihan jumalattomasti! ^^ Tykkään ite noista surfaceista hirmusesti!! :) Rannekin olis tosi nätti, mutta oon sellanen ihminen, että se ei kyllä siinä ranteessa kauaa pysyis.. :( Alaselkään juu otan, ja niska ja rintojen väli on harkinnassa. Tiistaina menen ottamaan smileyn, ja traguksen. :D

Tuolla on muutama kuva, jos haluat katella: http://www.bmezine.com/pierce/11-surface/spbar001.html

http://bodypiercingpictures.painfulpleasures.com/showgallery.php/cat/503...

Miffy

Nuo on tosi hienoja, mutta itselleni en ottais. En vaan uskalla, ja kun tykkään paljon tehdä kaikenlaista niin sais sitten koko ajan pelätä että repeekö nahka...

Miffy

Syitä voi olla monia.

Yksi on juuri tuo kaunistuminen. Katsos, kauneuskäsityksiä ONNEKSI on monia ;) Musta on ihanaa, että ihmisiä on moneen lähtöön.

Miffy

Niin, siis sitähän mä just yritän sanoa, että onneksi kauneuskäsityksiä on monenlaisia. Ei tarvitse mahtua tiettyyn muottiin, jotta olisi kaunis.

SunLion
Miffy
Niin, siis sitähän mä just yritän sanoa, että onneksi kauneuskäsityksiä on monenlaisia. Ei tarvitse mahtua tiettyyn muottiin, jotta olisi kaunis.
kyllä mä tajusin ja olen lukutaitoinen :D :P sitähän mäkin sanoin :D

sopuli

Hui... Aika pelottavia! En ottaisi itselleni, mutta sopivat joillekin. Mielestäni esim se korsettihomma menee jo liian pitkälle, eihän sellasen kaa voi edes elää normaalisti! :shock:

Lips_

Niin, ja WORS:in sivuilta löyty tällänen: Hyvä lävistäjä, täydellinen sijoitus ja oikeanmallinen surface bar-koru ovat vähimmäisvaatimukset rannelävistyksen onnistumiselle. Erittäin herkkä kasvamaan ulos ja erittäin helppo lyödä vahingossa joka paikkaan. Lävistäminen ei satu kovinkaan paljoa, mutta lävistys paranee pitkään, noin puoli vuotta, kuten kaikki surfacelävistykset. Todella hieno ja huomiota herättävä lävistys, jos saat sen paranemaan. Huomiota se kyllä herättää tulehtuneena, märkivänä paiseenakin. Harkitse rannelävistysta tarkkaan, koska se kasvaessaan ulos tai repeytyessään jättää suht' näkyvälle paikalle suurehkot arvet.

Ole todella varovainen lävistyksen parantuessa, pidä hengittäviä, ei-kiristäviä paitoja ja pidä kätesi pois likaisista paikoista.

Lävistykseen käy erittäin hienosti esim. kartiot, jolloin niittirannekkeen voi heittää roskiin. En kuitenkaan suosittele käyttämään niitä, ennen kuin lävistys on täysin parantunut.

Tuossa taitaa olla kyllä sellaset tärkeät perustiedot. Hintoja on paha mennä sanomaan, koska en tiedä mihin olet menossa otattamaan. Selvitä, jos oman paikkakuntasi lävistyliikkeillä olisi nettisivut.

Mä en ainakaan ota noita minkään moisen kauneuden takia.. :shock: Vaan sen takia, että lävistykset itsesään ovat mielestäni erittäin kauniita!
Ja mitä tuohon korsettiin tulee noissa kuvissa, niin noi on laitettu vain näön vuoksi noihin kuviin, ja jos on mukana jossain näytöksissä yms.. Tuskin kukaan niitä siinä koko ajan pitää.. Tai en ainakaan usko. :lol:

Mutta, rajansa kaikella kuitenkin. Järki mukana tuossakin.. Esim, jos olette nähneet kuvia, missä lävistetään isoja arpia.. http://www.bmezine.com/pierce/11-surface/A40726/high/5.jpg

Minusta noi ranne, ja niskalävistykset ovat vielä ihan normaaleja.
:)

Lips_

Juu, se on ihan totta. Ja jos tollasen menee tekemän, niin kannattaa tosissaan tarkkaa kysellä, että kenelle kannattais mennä! Sellaselle, joka on noita tehny paljon ennekin, ja osaa oikeesti hommasa... Niitä ei ole paljoa.. :?

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat