työpaikka+lävistys? - Muoti ja kauneus

Miffy

Jep! Huono Jimmy-kopio ;)

Sivut

Kommentit (82)

jolie

Meillä kanssa ei saa olla lävistyksiä naamassa + isoja blugeja korvissa. Olen töissä hotellin ravintolassa, myös respassa sama sääntö ja vissiin tiukempi noiden näyttävien korvakorujen ja meikkien kanssa.

Betty Blue

niin tosiaan. meillä kielletty kasvolävistykset, joten järkeilin, että korvissa saa olla. otin traguksen lauantaina. eihän se juurikaan edes näy minnekään, joten NO WORRIES. :lol:

Sofia K

Mä olen halunnut jo monta vuotta lävärin. Nyt oon sitten tässä viikon verran pohtinut asiaa ihan vakavasti ja tuossa pomon kanssa juteltiin yks päivä kaikenlaista ja tuli nuo läväritkin puheeksi. Pomo vaan sano: "Ota kulmaläväri, ne on siistin näköisiä!" :D Että tällaista täällä päin.

Miffy
Jzzu

Hyvä niin, toivottavasti suvaitsevaisuudesta tulisi yleisempikin käytäntö.

:D Kivan sarkastisesti ilmaistu :D Mutta aivan, niin sitä toivois...

Jzzu
Miffy
On varmasti! Mut oon huomannut eroa myös esim. Turun ja Helsingin välillä... Täällä näkee enemmän.

Varmasti, isoissa kaupungeissa ollaan totuttu näkeen enemmän erilaisuutta niin ollaan sen suhteen suvaitsevaisempia.
Hyvä niin, toivottavasti suvaitsevaisuudesta tulisi yleisempikin käytäntö.

Miffy

Niinpäh :( Pitää olla samanlainen kuin suurin osa :x Mutta, kyllä aika usein vaatekauppojen myyjillä varsinkin on kyllä lävistyksiä...

Jzzu
Citron
eikö vaatekaupoissakaan saa olla lävistyksiä tai mitään? :o

Perustuu siihen et myyjä ei saa ulkonäöllään ärsyttää ketään, lävistykset ovat joillekin sellainen koristautumisen muoto että se ärsyttää.

Citron

eikö vaatekaupoissakaan saa olla lävistyksiä tai mitään? :o nyt menee jo yli! nii tosiaan voihan sitä ettiä työpaikan missä saa olla lävistyksiä mut ku asun aika pienellä paikkakunnalla et täälä ei oo kovi paljo valinnanvaraakaa :S ehkä sit pitääs mennä naapurikaupunkii mikä sit on iso mut sinneki puolen tunnin ajomatka(vaikka eihä 30min ny nii paljo oo mut bensatki sit maksaa aina) en sit tiedä jos pitääs vaa mennä ottamaan se madonna ja eikä enää välittää näistä ja miettiä mitää, ja sit saan työpaikan JOS saan :D mut silti jossen saakkaa nii :evil:
v**** ku voi olla pienestä kiinni tää taas :?

Betty Blue

täytyy nyt vielä kommentoida tuota "valitse työpaikka sen mukaan, miten hyväksyvät lävistykset".

itseäni ei välttämättä kiinnosta olla nuortenvaatemyymälän myyjä, joten valitsin työpaikkani mielenkiintoni mukaan enkä sen, miten paikka hyväksyy lävistykset.

ymmärrän sen, että esimerkiksi pankkialalla asiantuntijatehtävissä ei lävistyksiä kasvoissa sallita. fine! otin lävistykset pois. Tällä hetkellä suunnitelen korvan lävistämistä, sillä "korvikset saa olla". 8) ja onhan mulla tatuointejakin...tosin sellaisissa paikoissa, joissa ne ei asiakkaita haittaa. ja olen tosi iloinen työpaikastani...

Trinity

Nyt törmäsin uudessa työharjoittelupaikassani vaatekaupassa siihen, että korvistakin pitää ottaa pois korut, ainoastaan yhdet tyyliin renkaat saa olla. Tosin itselläni on venytykset yhäkin, joita en voi, enkä todellakaan halua pois ottaa, niin ei niistä kukaan nyt sitten mitään ole sanonut. Uskon kuitenkin että plugit korvissa näyttää hieman paremmalta, mitä pelkät isot rei'ät joten..

petomaani

olen univormualalla enkä voi ottaa kasvoihin lävistyksiä (enkä haluaiskaan, joten se ongelma on poissuljettu). Korvissa sen sijaan on reikiä ja industrialinkin meinaan ottaa vasempaan korvaan, jahka kerkeän. Eli: meitsi ottaa lävistyksensä työn mukaan. 8)

Citron

Eli oon ajatellu laittaa madonnalävistyksen täs syksyllä mut mietityttää vaan kuinka se yleensä vaikuttaa työhakemiseen, että joutuisinko aina "jonon päähän" yhden lävistyksen takia? Onko teillä kokemuksia siitä ettette pääsisi töihin lävistyksien takia?

figaro

Riippuu millä alalla haet. Tänä päivänä ei enää niin tiukkaa, mutta epäilenpä, että joissain paikoin yhä tuijotetaan - ei vain sanota ääneen.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat