Kuinka usein käyt parturissa? - Muoti ja kauneus

Susette

Tähän pieni galluppi, eli kuinka usein käyt parturissa tai kampaajalla? Värjäätkö, leikkaatko tai mitä teet ja mitä yleensä maksaa?

Sivut

Kommentit (107)

Ritu

Parin kolmen kuukauden välein.. Pakko käydä ku muuten ei saa hiuksia kunnolla laitettuu ku ne menee liian pitkäks.. Harvemmin värjään kampaajalla hiuksia, nyt tosin on kahdella värillä raitoja..

Maruchka

Tänään viimeksi :D Kävin leikkauttamassa kivan kampauksen, mitä teen noin pari kertaa vuodessa. Kiharat otan myös noin pari kertaa vuodessa. Siinä välillä toimin itse kotiparturina :P

Tonde

TODELLA harvoin. Värjään ite, joku kaveri leikkaa, kun mulla oli rastat, kaveri teki ne. Mä en ole koskaan innostunu sillai parturissa käynnistä, ku samat hommat hoituu kotonaki. Ehkä sit jos haluais jotain tosi erikoista jotain tosi erikoista varten.

Jzzu

Vähän menee taas asian viereen mutta mie en ollu ikinä ennen värjäyttänyt kampaajalla hiuksiani ennen kuin nyt viime lokakuun lopulla (väsinpoiston teetin tosin nyt menneenä toukokuuna). :D
Aina värjäillyt itse (paitsi kun äiti värjäs miun hiukset sillon ekoja kertoja).

SunLion

äiti välillä tasottaa mun pitkien hiusten latvat...koskaan en oo kampaajalla ollut ;) Hiuksetkin värjään itse...nykysin oon vähemmän värjäilly..kasvattelen pitkästä aikaa oikeeta väriä takas (Tumma tumma brune)

Jimmy KImmel

Todellinen junttimittari: Jimmy ei ole ikinä käynyt parturissa/kampaajalla... :shock:

Mutsi, tyttöystävät, itse tai kaverit on tämän puolen hoitaneet. Toisaalta taas, mulla on aina ollut hyvinkin simppeli tukkalaite, että se on ollut helppo kotioloissa leikkauttaa (kaiken lisäksi mutsini leikkaa älyttömän hyvin). Pitkä fleda :arrow: latvat on ollut helppo tasoittaa. Kalju/siili :arrow: pystyy itsekkin ajamaan. Sitten mulla on yleensä semmonen 90-luvun puolivälin skeittipunkrock-tukka mallia Green Day eli ruuhkatukka :lol: ... Sitä ei tarvi kummemmin saksia! Lisäksi mulla on kiharat hiukset, joten mikä vaan tuommoinen "sotkuinen" tukka näyttää ihan ookoolta. Omasta mielestäni :wink: . (Hiukseni kihartuvat vasta pituuden myötä, eli lyhyet hiukset ovat varsin suorat eli olisiko tukkani sittenkin laineikas. Tytöt ovat yleensä sanoneet niitä "enkelikiharoiksi")

MiuMiu*

Viimeksi kävin hääkampauksen yhteydessä, mutta muuten ei tule käytyä lainkaan. Käyn vain kun haluan ottaa permiksen, mutta sitäkään en ole enää vuosiin laittanut. Kaveri opiskelee parhaillaan kampaajaksi, joten hän hoitaa multa hiustenleikkuut ja muut :D

Rixuliini

Tosi harvoin, ehkä kerran vuodessa, joskus on monen vuodenkin taukoja..

Sitten menen kun viimeinen hermosäie on katkennut hiusten kanssa taistellessa! :)

Viimeksi kävin muuten Lontoossa parturissa, sitä edelliskerralla tuttu leikkasi joskus vuonna 2003.. Eli ensi kertaan menee varmaan taas hetki.

Rahel

Riippuu aivan tukan pituudesta. Silloin kun mulla on lyhyet hiukset, niin käyn kampaajalla n. joka 6. viikko. Nyt, kun mulla on pitkät, en oo käynyt sitten viime syksyn. Kohta käyn varmaan vähän tasoittelemassa. Silloin, kun mulla oli rastat, niin en tietenkään käynyt kampaajalla sen puolentoista vuoden aikana ollenkaan. Värjään yleensä ite, joskus oon kampaajalla ottanut raitoja.

chinchilla

Mulla äiti leikkaa, värjää ja laittaa jos on tarvetta. Nyt kun on lyhyet hiukset niin tartteis melkeinpä 3 viikon välein olla lyhentämässä, ku ylipitkänä ei oo hyvän näkönen. :)

Kampaajalla oon viimeks käyny joskus ala-aste ikäsenä ku otin permanentin :shock: sen jälkeenkii on tuo virhe tullu ainakii kerran tehtyä, (äiti teki sillon kotona) mutta en enää ikinä vaadi ittelleni permistä!...eli niin kauan ku äitissä henki pihisee en (suurella todennäkösyydellä) tule kampaajalla käymään. Siihen voi luottaa=ei oo vielä kertaakaan onnistunu pilaamaan mitään! :wink:

sopuli

Jos värjään itse, niin ehkä 4kk välein leikkauttamassa. Nyt olen käynyt noin 1,5kk välein värjäyttämässä ja laittamassa raitoja (tuttu kampaaja laittaa, ei tule kovin kalliiksi). Josksu sit pätkii samalla latvoja... Ja itsekin on tullut välillä leikkailtua :)

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat