Hiukset hyväkuntoisiksi! - Muoti ja kauneus

lil_mermaid

kampaamotuoteliikkeestä löytyy lorealin absolut repair shampoo ja hoitoaine. ihan unelmatuotteet <3 voi käyttää päivittäin. tuo hoitoaine jättää tukan ihan silkinpehmeäksi:!: ne on sellasia kermanvärisiä/ vaaleenkeltasia ne putelit ja maksaa 14 euroa.

kannattaa kysyä kampaamoliikkeistä myös korjaavia hiusnaamioita.

Sivut

Kommentit (29)

E

Kuulostaa pälvikaljulta, joka yleensä paranee itsekseen, mutta usein myös uusiutuu. Jos siis ihan kaljuja kohtia on päänahassa. Sinuna menisin kuitenkin kampaajalle, selittäisin tilanteen ja pyytäisin hyviä hoito-ohjeita ja tuotteita.

leeah

Minkälaisia tuotteita suosittelisitte, kun hiukset on tällä hetkellä ihan kamalat!
Oon periny mun äidin hiukset, ne on tosi jäykät.. eli jos teen jakauksen, sitä saa vääntää hullun lailla et sais sen jakauksen toiseen kohtaan. Eikä lyhyitä hiuksia tarvi edes ajatella, koska ne ei taivu tai muotoudu millään muotoilutuotteilla.. läsähtää "kuolleina" päänahkaa vasten.. :oops:

Mun hiukset on tosi paksut, mut nyt muutamana keväänä on lähteny ihan hirveesti hiuksia.. siis oikeesti ihan kauheesti! Ja joka kerta niit lähtee ainoostaan yhestä kohasta, niin paljon et siihen tulee oikeesti kalju läntti.. :cry: ja niide kasvamises mielettömän kauan, koska mun hiukset just sattuu kasvamaan TOSi hitaasti. Kampausten vääntäminen on ihan turhaa niinä aikoina ja koska hiukset kasvaa hitaasti, oon sama kampaus pääs tyyliin vuoden ympäri.. nyt vaan odottelen ja pelkään et millon ja mihin tulee seuraava läntti.

Nyt en oo pitkään aikaan viihtyny hiukset auki, koska hiukset tuntuu tosi epämukavilta.. tekis mieli leikata lyhyiks, et pääsis niist eroon, mut lyhyet ei sovi mulle :x

Kuulostaa tosi typerält selitykselt.. mut apua kaipaan!

Miten saan hiustenlähdön loppumaan ja hiukset hyväkuntoisiksi ja pehmeiksi?
Kaikki neuvot tervetulleita! :)

Tinde

Mun hiuspulmiin on auttanut oliiviöljy.

Laitan illalla hiuksiin ja päänahkaan riittävästi oliiviöljyä ja pidän yön yli.
Aamulla pesen hiukset hyvin ja niin hiukset kiiltää hyväkuntoisena.

SunLion
Tinde

hmm..vaikuttaako tää mitenkään hiusten vahvistumiseen tms? Ja laitatko sitten jonkun suihkumyssyn yöks vai mitenkäs?

Tinde
SunLion
Tinde

hmm..vaikuttaako tää mitenkään hiusten vahvistumiseen tms? Ja laitatko sitten jonkun suihkumyssyn yöks vai mitenkäs?

Joku puuvillapipo tai huivi päähän yöksi ja varmuuden vuoksi vielä pyyheliina tyynyn ympärille, niin ei kaikki ole öljyssä aamulla kun herää.
Mun luonnonkiharat hiukset on vähän hauraat ja hapsottavat, niin näyttävät tälläisen käsittelyn jälkeen hyväkuntoisilta.

SunLion
Tinde

Joku puuvillapipo tai huivi päähän yöksi ja varmuuden vuoksi vielä pyyheliina tyynyn ympärille, niin ei kaikki ole öljyssä aamulla kun herää.
Mun luonnonkiharat hiukset on vähän hauraat ja hapsottavat, niin näyttävät tälläisen käsittelyn jälkeen hyväkuntoisilta.
Kiitoksia vinkistä...täytynee kokeilla :D

Shakira

Hmm.. kuulostaa aika pahalta jos hiuksia lähtee ihan kaljuuntumiseen asti. Voisiko päänahassa olla jotain ongelmia? noin hankalassa tapauksessa suosittelisin menemään kampaajalle ja ostamaan kunnon tuotteet sieltä.
Kampaajin shampoot ja hoitoaineet saattaa aluksi tuntua aika hintavilta, mutta kyllä sen käytössä "saa takaisin". Eli siis hinta-laatu-suhde hyvä.

emma

BIO+ sarjassa on semmonen tosi hyvä aine, joka on tarkoitettu just naisten hiuspohjan ravitsemiseen, hiustenkasvun vauhdittamiseen ja hiustenlähtöä hidastamaan. Saa kampaamoliikkeistä, maksaa about kympin. Itsellä lähti todella paljon tukkaa koko kesän ja tää kuuri kyllä auttoi ihan mukavasti =)

leeah

Kiitos neuvoista!
Tilasin ihan jokin aika sitten kampaamotuotteita, vahvistavia ja päänahan hyvinvointiin tarkoitettuja. Tätä BIO+ sarjan tuotetta täytyy myös kokeilla. Teen kyllä ihan kaikkeni että saan hiukseni päässä pysymään :wink:
Pälvikalju kuulostaa pelottavalta, mutta olen siitä myös kuullut. Sukuni miehillä on jokaisella kalju, papallani, sedälläni ja nyt myös isälleni tulossa ikääntymisen myötä.. eli olenkohan sukuni ensimmäinen naispuolinen jolla esiintyy kaljuuntumista :shock:

Fansku

Mulle tuli myös mieleen pälvikalju kun kuulosti vähän samalta kun eräällä ystävälläni jolla on pälvikalju. Mutta ei tuolla suvun miesten kaljuuntumisella varmaan mitään tekemistä ole sinun "kaljuuntumisen" kanssa? Eiköhän niitä kaljuuntuvia miehiä löydy melkein suvusta kun suvusta?

Kiki_

Olen kuulut jostain, että kananmuna auttaisi :D
Sitä pitäisi laittaa suihkussa ja antaa vaikuttaa n. puolituntia... Kääriä hiukset vaikka tuorekelmuun ja sen päälle vielä pyyhe.. Myöhemmin pestä ihan normaalisti pois.. Mulla se ainakin toimii :) :)

SunLion
Tiger
eikö tuo oliiviöljy tee hiuksista rasvasen näköisiä/tuntuisia ?
perusvoiteellakin voi kait pestä hiukset ;) rasva puhdistaa..

ja siis, kyl mä luulen että tuo kirjottaja meinas että tuo öljyhomma on niinkun hiusnaamion tapainen..ja pestään aamulla pois.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat