ALENNUSMYYNNIT! - Muoti ja kauneus

Sinsemilla

siis voi että tätä tuppukyläelämää...
No joo, kävin HM:llä ettimässä mammapöksyjä kun tuntuu että ei veri kohta enää kierrä kun masu turpoaa... vaikka suurin osa omista housuista onkin suht löysiä (olleet ennen siis)... mutta eeei... kaikki koot on jotain 45...no ei nyt ihan mutta kuitenkin, niissä muissa housuissa koot alkaa M:stä ja itte tartteis sen S, ja sit haalareissa on vaan XS ja S jotka näytti niin pieniltä...

ja muutenkin... miks kaikki housut on nykysin niin pinkkanoita... luuleeko ne että kaikki ihmiset haluu pitää tiukkoja farkkuja, hitto vaikka maha olis jalkapallon kokonen... kun en muutenkaan tiukoissa farkuissa viihdy... ja sit jos ostaa isomman koon, niin malli on ihan väärä...

vali vali vali...tätä elämää... ;)

Miut on tuomittu kulkemaan verkkareissa seuraavat puol vuotta... ;)

Sivut

Kommentit (112)

piu
Rixuliini
Olisiko kellään suositella jotain tiettyä merkkiä, jolla on hyviä, kestäviä ja hyvännäköisiä farkkuja? Olen kyllä valmis pulittamaan niistä pitkänkn pennin (ei nyt kuitenkaan mitään monia satoja euroja..)

Luulisin että jollakin näistä ehkä hieman "paremmista merkeistä" voisi löytyä jotakin. Tarkistapa esimerkiksi Pepe Jeans, Diesel ja Gsus. Hinnat nousevat kyllä luultavasti sinne n. 100-150e perusmalleissakin. Toki alennusmyynneistäkin voi jotain löytää. Myös VeroModasta ja Onlysta saattaa jotain löytää, mutta usein ovat kummallisen mallisia ja kuluvat helposti käytössä.

Itse kävin alennusmyynneissä heti joulun jälkeen, mutta ei voi sanoa että liian hyviä alennuksia vielä olisi ollut, itse en ainakaan löytänyt. Neulepaidan ja laukun löysin -30% alennuksessa, ja normaalihinnalla sitten jotakin pientä. Jos vielä pääsisi tuossa jossakin vaiheessa pyörähtämään ja tsekkaamaan uudestaan josko olisi jotakin jäljellä. Farkkuja itsekin tarvisin mutta tuntuu kohtuullisen vaikealta löytää halvalla, saati alennuksessa. Noh, kai sitä pitää sitten ajatella sijoituksena. :)

Rixuliini

Kiitos farkkuvinkeistä!

Katselin tuota yhtä nettisivustoa jonka joku tuolla toisessa keskustelussa postasi, ja sielä oli kivoja farkkuja suht edullisesti.

Varmaan kiertelen katselemassa lähinnä noita Dieseleitä ja Veromodan farkkuja.

E

Löysin housut, tarkemmin ottaen farkut, takin, biletopin, hajuveden, ja mitäkähän muuta. Ihan kiitettävästi on tullut shoppailtua, paidan olisin vielä halunnut.

"Olisiko kellään suositella jotain tiettyä merkkiä, jolla on hyviä, kestäviä ja hyvännäköisiä farkkuja? Olen kyllä valmis pulittamaan niistä pitkänkn pennin (ei nyt kuitenkaan mitään monia satoja euroja..)"
- Diesel, Freesoul, Blend..[/list]

Susette

Joko olet käynyt alennusmyynneillä ja mitä tuli ostettua? Jos et, aiotko mennä tai missä kaupoissa ajattelit käydä?

Onko muuten tietoa, milloin eri liikkeissä alennukset alkavat? Tulevatko kunnon alennukset vasta uuden vuoden jälkeen, vai kannattaako olla nyt heti ensimmäisinä päivinä liikkeellä..?

Itse kävin tänään kiertelemässä kauppoja, eli heti ensimmäisenä päivänä. Ostin Vero Modasta kaksi paitaa hintaan 18e (norm.hinta n.35e), H&M:stä paidan -50% ja Lindexistä t-paidan + neuletakin -50%. Olen kyllä tyytyväinen ostoksiini!

Jzzu

Tänään kävin katsomassa, ei löytynyt mitään (paitsi kirpputoreilta :lol: ).
Lauantaina kävin sittarissa ja olivat jo laittaneet alennuksia ja ostin rexonan- lahjapakkauksen kullalle kolmanneksi joululahjaksi ja itselleni morganin lahjapakkauksen. :wink:

Teresa_

sain joululahjaks sadan euron lahjakortin vero modaan. Ostin alennusmyynnistä kaks paitaa ja pipon, yhteensä 29,90. Viel ois jäljel 70 euroo mut säästän siihen kunnes tulee taas jotain uusia kivoja kevät ja kesä vaatteita..:)

Tania

En oo viel ennättäny mut tarkoitus oisi torstaina aamuvuoronjälkeen lähteä liikenteeseen tosin asuin kylästäni on reilu 50km lähikaupunkeihin mutta eipä ne ole ennenkään menoani estänyt :D

SunLion
Jzzu
ja itselleni morganin lahjapakkauksen. :wink:
olikos tää nyt se jota oot kauan kuolannu :D? Hmm...löytyispä jostain mun lemppari hajuvettä alessa...vaikka toisaalta ei se nyt järjettömän kallista kait olekkaan..

Jzzu
SunLion
Jzzu
olikos tää nyt se jota oot kauan kuolannu :D? Hmm...löytyispä jostain mun lemppari hajuvettä alessa...vaikka toisaalta ei se nyt järjettömän kallista kait olekkaan..

Jep. :wink:
Normaali hinta siis oli jotain 31€ ja ripiät ja nyt sain reilulla 15€:lla, kannatti siis tällä kertaa odottaa! :lol:

sopuli

Mäkin löysin pari kivaa paitaa tänään :D No, toinen oli kyllä normaali hintainen :oops: Ja meikkejä...

Hirveästi porukkaa liikenteessä! Kai ne tarjoukset vielä kovenee :roll: Kengät pitäs kyllä vielä löytää...

Jzzu
sopuli
Kengät pitäs kyllä vielä löytää...

Mie kans oottelen et sittaris tulee taas kengät aleen, alkaa jo edelliset sieltä (varmaan jotain viis vuotta sitten ostetut) kengät vedellä viimeisiään. :lol:

Sinsemilla

juu...tulihan sitä käytyä...mut ei herra isä sitä jonotusta... ensin sovituskoppiin ja sit tiskille... meinasin pyörtyä...

tarttu mukaan kiva ohut rusehtavansävyinen tunika (Jzzu, vihdoin ja viimein löysin etsimäni vaikka en ees kirpparille kerennyt...hih), ruskee villatakki (ihanan pehmee hupullinen) ja turkoosi neulepaita... viiskybää noihin meni, vero modasta siis ostin...
joo ja lindexiltä alushousuja, mut ne nyt taitaa aina olla et kolme johonkin hintaan...heh. ;)

SunLion
Jzzu
SunLion
Jzzu

Jep. :wink:
Normaali hinta siis oli jotain 31€ ja ripiät ja nyt sain reilulla 15€:lla, kannatti siis tällä kertaa odottaa! :lol:

No justiinsa! onnea vaan tuosta :D
hmm..täytyy varmaan perjantain mennä sittariin ennen ku lähen stadiin :P

Jeii

Top sportista täytyis käydä kattomassa, jos löytyis alennettuna haltilta kalvotettua pukua. Sinne sain joululahjaksi lahjakortin :P Sitten nää perus seppälät(sinnekin lahjakorttia) ja hömppämaukat jne. katsoo minne sitä jalat vie kun lähtee.

uhuru

Kahen päivän aikana alennusmyynneistä on tarttunut mukaan Sonyn mp3 -soitin, kahet farkut, huivi, ihkut mantelikärkiset piikkarisaappaat sekä kaikkea sekalaista pikkusälää (huulikiiltoja, hiuspompuloita, pyyhesetti).

Joulupukki ei tuonut mulle juuri lahjoja, rahaa kylläkin. :roll:

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat