Lorealin Hot Curlies - Muoti ja kauneus

Abigail

En ole käyttänyt juuri tuota tuotetta, mutta muita samanlaisia. Parhaiten ne toimivat, kun omassa hiuksessa on jo valmiiksi luonnonkiharaa. Hiuksia ei kannata föönata vaan antaa kuivua itsestään sen jälkeen kun on suihkuttanut kihartavaa ainetta niihin. Kuivumisen jälkeen hiuksia ei kannata enää harjata, koska harjaus avaa kiharat. Noin olen saanut ihan mukavan lopputuloksen.

Kommentit (8)

pikku-kata

Onko kukaan käyttäny? Kokemuksia?

Ite ostin ku oli -30% alennusta ja en oikee tajua tuota... Suihkuttelin sitä äsken pyyhekuivaan tukkaan ja suuttimen kans föönäilin mut öö... eipä nää oikee kiharat ole. Tai sit en vaa jaksanu tarpeeks kauaa föönailla ku en siitä hommasta tykkää...!

Abigail

Käytän noiden suihkeiden sijasta enemmän voiteita. Ne eivät ainakaan ole kaivanneet lämpökäsittelyä. Annostelun kanssa pitää kuitenkin olla tarkkana etteivät hiukset latistu tai jää tahmaisiksi.

kivi
Lizzie
Mäkin ostin tuota alennuksesta joskus kesällä. Siinä pitää siis just kuumentaa sitä tukkaa, koska se aine aktivoituu lämmöstä.

Mä oon tehny esim niin, että föönaan ensin hiukset kuiviksi, ja sit laitan vaikka patukoita niin, että suihkautun siihen osion latvaan tuota hot curlia ja sitten pyörittelen patukan siihen, ja kun niitä on tarpeeksi, oon vielä föönannu nopeestoi läpi, ja antanu kuivua sitten kunnolla.

Jaahas. Tuntuu ajatuksenakin aika mahdottomalta alkaa rullata mun tukkaa, kun se on niin hemmetin pitkä. Enkä kyllä mitään rullia omistakaan.

Tietääkö joku, onko noita kiharasuihkeita sellaisiakin, jotka virallisestikin voi vaan suihkasta (märkään) tukkaan ja jättää vaan silleen, vai tartteeko kaikki lämpökäsittelyn?

Lizzie

Mäkin ostin tuota alennuksesta joskus kesällä. Siinä pitää siis just kuumentaa sitä tukkaa, koska se aine aktivoituu lämmöstä.

Mä oon tehny esim niin, että föönaan ensin hiukset kuiviksi, ja sit laitan vaikka patukoita niin, että suihkautun siihen osion latvaan tuota hot curlia ja sitten pyörittelen patukan siihen, ja kun niitä on tarpeeksi, oon vielä föönannu nopeestoi läpi, ja antanu kuivua sitten kunnolla.

kivi

Menin muuten ostamaan samaa L´orealin kiharasuihketta, kun alennuksessa sattui olemaan <-- eikö ne mene kaupaksi muuten..?

Abigail
En ole käyttänyt juuri tuota tuotetta, mutta muita samanlaisia. Parhaiten ne toimivat, kun omassa hiuksessa on jo valmiiksi luonnonkiharaa. Hiuksia ei kannata föönata vaan antaa kuivua itsestään sen jälkeen kun on suihkuttanut kihartavaa ainetta niihin. Kuivumisen jälkeen hiuksia ei kannata enää harjata, koska harjaus avaa kiharat. Noin olen saanut ihan mukavan lopputuloksen.

Jaa. Mä föönasin hiukset kevyesti vähän kuivemmiksi ja sitten laitoin suihketta ja annoin kuivua vapaasti. Ei kyllä mullakaan tullu hyvät kiharat, hiukset on jotenkin tahmaisetkin. Ja mulla on luonnonkiharat hiukset. Täytyy kai sit ihan kosteaan tukkaan kokeilla ensi kerralla, vai?

pikku-kata

Juu, mullahan on luonnonkiharaa :) Oot siis antanu kuivua itestään vaikka käsketään föönaamaan (jos käsketään)? Tuossa tuotteessa pitää föönata suuttimen kans tai sitte kihartimen kans leikkiä... En sit tiedä toimiiko...

pikku-kata
kivi
Kas kummaa, tää L´orealin suihke toimii kuin toimiikin pyyhekuiviin hiuksiin jätettynä ilman lämpökäsittelyä! Eilen illalla suihkasin hiuksiin ja menin nukkumaan kosteilla hiuksilla ja aamulla peilistä tuijotti semmoinen kiharapilvi, että! :D

Pitääpä tänään kokeilla tuota, eilen kokeilin ja föönäsin mut kissanpaskat tukka mikään kihara ollu, suora ja karvanen ku mikäki! Enkä ees harjannu tukkaa föönauksen aikana ja siltiki... >=(

kivi

Kas kummaa, tää L´orealin suihke toimii kuin toimiikin pyyhekuiviin hiuksiin jätettynä ilman lämpökäsittelyä! Eilen illalla suihkasin hiuksiin ja menin nukkumaan kosteilla hiuksilla ja aamulla peilistä tuijotti semmoinen kiharapilvi, että! :D

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat