Hampaiden valkaisuaineet - Muoti ja kauneus

Asphyxia

En ainakaan haulla löytänyt tällaista ketjua, joten aloitan nyt uuden.
Eli tietääkö kukaan mistä saisi jotain hampaiden valkaisuainetta? Siis ihan kotona itse käytettävää. Ja mitä on hintaluokka? Oral-B:llä on ainakin valkaisukyniä, mutta en tiedä mistä niitäkään saa.

Sivut

Kommentit (91)

Lizzie

Pyysin veljeä tuomaan usasta mulle sellasta Crest White Stripe- valkaisujuttua. Entinen kämppis (puolijenkki) käytti tuota öisin ja sillä oli oikeesti ihanan valkoiset hampaat, siitä innostuneena tilailin tuota itsellekin.
Kunpa pääsis jo kokeileen!

TV- shopin valkaisukynä ei ainakaan miten huikeesti valkasen, plasebovaikutusta maksimissaan. Nimimerkillä Kuningasideat kalsarikänneissä.

vaniljagirl

No siis todellakin, älkää sortuko tv-shopin "ihmetuotteisiin". Itse tilasin sieltä viime vuonna sellaisen kynän, sai jopa kaksi sellaista yhden hinnalla. Ei mitään vaikutusta!

Hmm... mitä maksoi usassa se minkä ostit?

Lizzie

En tiedä paljonko ne on maksaneet, veli ei oo vielä toimittanu niitä mulle.
Niitä myydään siel ihan päivittäistavarakaupoissa että ei pitäs mitään hirveen spesiaalia olla. Jostain nettikaupasta vois varmaan saada Suomessakin?
Googlaa.

ivoire

Noita Oral-B:n valkaisukyniä kannattaa kysellä varmaan (yksityisiltä) hammaslääkäreiltä. Oral-B:n tuotteita ei mun tietääkseni saa tavallisista kaupoista, vaan niitä täytyy hankkia hammaslääkärin kautta.

Mäkin tahtoisin vähän vaaleemmat hampaat, kun tee on hiukan kellastanut niitä. Onko kukaan kokeillut noita kaupoista/apteekeista saatavia valkaisevia hammastahnoja? Auttaako ne yhtään? Mä olen kuullut, että noi valkaisuaineet vahingoittais hampaiden kiiltoa tai aiheuttais vihlontaa, enkä siks uskalla oikein kokeilla. :) Ois kiva ensin kuulla muiden kokemuksia.

Asphyxia

Aquafreshillä on valkaiseva hammastahna joka oikeasti auttaa ainakin vähän. Pirkan valkaiseva tahna oli ihan anaalista, ja muutkaan muka-valkaisevat ei ole toimineet.

Joitain Oral-B tuotteita ainakin saa apteekista, mutta en noista valkaisukynistä tiedä. Pitäis varmaan käydä apteekissa tarkastamassa tilanne.

*Sandy*

Mä jostain lehdestä joskus luin arvosteluita eri valkaisumenetelmistä. Monet aiheutti vihlontaa aika paljon, muuta en oikeen siitä jutusta muista :oops: Mutta jos valkaisette hampaitanne, niin muistakaa olla syömättä hetkeen punajuuria ja punaviininkin voi hetkeksi unohtaa :wink:

Miffy
Lizzie
Asphyxia
Pirkan valkaiseva tahna oli ihan anaalista.

Hope not :D
Hoho, oon väsynyt mut toi oli tosi hauska

hehe :) hm, luin jostain että ei nuo valkaisevat tahnat oikeastikaan pysty mihinkään... siis ett äniillä on turhaa ees yrittää.

Maruchka
Miffy
hm, luin jostain että ei nuo valkaisevat tahnat oikeastikaan pysty mihinkään... siis ett äniillä on turhaa ees yrittää.

No, ei tunnu olevan mitään hyötyä oli valkaiseva tai ei. Sooda sen sijaan auttaa!

ivoire

Mä oon myös kuullut, ettei noista valkaisutahnoista oikein oo mihinkään, mutta kyllä taidan silti yrittää. :)

Onko kukaan ollut hammaslääkärissä valkaisemassa hampaita? En mä kyllä sellaseen aio mennä, mutta olis kiva kuulla muiden kokemuksia. Kuinka kauan hampaat pysyy valkoisina, mitä maksaa, vahingoittaako hampaita yms?

Jeii

Mie menen hammaslääkäriin valkaisun tekemään, jos hinku suuremmaksi nousee. Saa aika helposti saman rahamäärän kulumaan kokeilemalla kauppa- tai tv shop- tuotteita toinen toisensa perään.

Miettinyt, että jos tosissani päätän tupakasta luopua valkaisen hampaani. Eivät värjäänny heti takaisin ja kun miettii sitä rahaa mikä valkaisuun meni, voi hinku tarttua uudelleen röökiin olla vähän pienempi.

dani

Hampaiden valkaisu opiskelijoiden tekemänä maksaa alle 40 euroa minun paikkakunnallani, joten eipä kannata markettituotteita testailla kun noin halvalla saa varmasti toimivan valkaisun.

ivoire
Jeii
Saa aika helposti saman rahamäärän kulumaan kokeilemalla kauppa- tai tv shop- tuotteita toinen toisensa perään.

Toi on muuten ihan totta!

Silti mua jotenkin mietityttää noi hammaslääkärivalkaisut, koska oon kuullut, että ne vahingoittais kiillettä ja saattais aiheuttaa vihlontaa (kuten tuolla jo aiemmin mainitsin). Olis kiva kuulla, onko näillä mun kuulemilla jutuilla mitään perää. Toisaalta sit taas valkoiset ja hohtavat hampaat houkuttelevat todella paljon. :D

*Sandy*
dani
Hampaiden valkaisu opiskelijoiden tekemänä maksaa alle 40 euroa minun paikkakunnallani, joten eipä kannata markettituotteita testailla kun noin halvalla saa varmasti toimivan valkaisun.

Missäs niin halvalla saa hampaat valkoisiksi :shock:
Mäkin voisin harkita tuota jos se kerran noin halpa on. Mutta muakin kyllä kiinnostaa että aiheuttaako se vihlontaa..

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat