Teen sinulle villarastat..:) - Muoti ja kauneus

rastafaritus

Juu, tilauksia tullut jo, mutta kyllä vielä pari tukkaa ainakin nyt ehtii vielä tekemään.. :wink:

Sivut

Kommentit (32)

rastafaritus

Haluatko rastat,muttet halua silti vahingoittaa omia hiuksia. Voin tehdä sinulle huoparastat. Teen rastat valmiiksi ja sinä vain kiinnität ne itse omiin hiuksiin sitten(neuvon miten se tehdään). Sovitaan vaan väreistä,paksuudesta ja pituudesta. Edullisesti,jos vertaa kampaajien hintoihin. Ja lopputulos on hyvä.
Ota yhteyttä miel.mailitse koska täällä en käy kovin usein: rastafaritus@netti.fi

KÄYKÄÄ KATSOMASSA MYÖS:
[url]http://www.geocities.com/rastafaritus

Sinsemilla

voi hitsi... kun oisit tullut väkertämään näistä omista hiuksistani mulle rastat... ;)

jotenkin niin samaaton taas täällä vaikka puol vuotta jo suunnitellut ja hjiukset niin hirveessä kunnossa, kun ei oo tullu leikattua yli puoleen vuoteen...ihanaa... ;)

Jzzu

Kuulostaa kyllä tosi mielenkiintoiselta... :o
Kellään ollut tuommoisia villarastoja? Kokemuksia?
Miulla ei o kauheen pitkä tukka (olkapäille), onnistuuko tämmöseen?

rastafaritus

Jzzu: Onnistuu kyllä tuon pitusiin hiuksiin. :) Laita mailia niin kerron lisää. Oon juuri tekemässä sivuja villalockseista,mutta eivät ole vielä valmiit :(

Jzzu
rastafaritus
Jzzu: Onnistuu kyllä tuon pitusiin hiuksiin. :) Laita mailia niin kerron lisää. Oon juuri tekemässä sivuja villalockseista,mutta eivät ole vielä valmiit :(

Laitoin mailii...

figaro

Minäkin harkitsin jossain vaiheessa.. Ei vain riitä rahkeet. Hiusta olisi vaikka muille jakaa, mutta jälkimainingit hieman arveluttaa. Meinaan siis sitä, kun kyllästyy ja olisi kasvatus edessä :( Ja toisaalta.. Suvun nuorisolla taitaa melkein jokaisella olla jonkinlaiset rastat :lol:

rastafaritus

figaro: Eihän villarastoissa omat hiukset kärsi.. :) niitä ei rastoite,vaan ne on punoksella rastan ympärillä ja saa helposti pois kun siltä tuntuu ja saa vielä takaisin päähänkin sen jälkeen jos haluaa niin uudelleen.. :wink:

figaro
rastafaritus
figaro: Eihän villarastoissa omat hiukset kärsi.. :) niitä ei rastoite,vaan ne on punoksella rastan ympärillä ja saa helposti pois kun siltä tuntuu ja saa vielä takaisin päähänkin sen jälkeen jos haluaa niin uudelleen.. :wink:

Juu-uh. Tarkoitinkin tavallisia ;)

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat