napakoru - Muoti ja kauneus

Sinsemilla
Jzzu
Maruchka

Juu, mullakin olisi tarkoitus ottaa napakoru nyt lähiaikoina. Vaikka onkin ollut kauhea riita isukin kanssa asiasta :lol: Nooh, sellasta sattuu.
Kyllä jännittää minuakin :)

Meillä äiti oli "vähemmän innoissaan" lävistys innostuksestani kun vielä vanhempieni luona asuin (edelleen samaa mieltä: viimeksi tänään luonani käydessään yökötteli venytyskorujani :D) enkä päässyt eroon "rajoitteista" edes vanhempien luota muutettua sillä kultani ei tykkää lävistyksistä. :lol:
Väsytystaistelussa voittajana kuitenkin minä. 8)

Hei nyt tuli mieleen hassu kysymys, mutta siis, osaat varmaan kertoa voiko ihan ampumalla tehtyjä korvisreikiä venyttää noilla venytyskoruilla?

ei näihin minimaalisiin reikiin kyllä varmaan mahdu pieninkään venytyskoru, mitä tuolta aikasemmin mainitsemaltas sivulta löyty, mutta kuitenkin... kerroppa jos tiedät enemmän asiasta... :)

Sivut

Kommentit (210)

Deni
PassionFlower

No ensinnäkään napa ei voi rustottua,

kyllä mulla tuli napaan sellanen rusto kun korun otin pois :) senhän takia napakoruja laitetaan toiseen kertaan jos ne kasvaa ulos koska siihen tulee se rusto ja ruston läpi se ei voi kasvaa ulos :) näin mulle on selitetty.

Jzzu

^Mulla oli kans nänni tosi helppo, nopee ja kivuton.
Oli melkolailla samantien ihan kun ois aina ollukin, nää on vaan niin yksilöllisiä juttuja et eroa löytyy ihmisten välillä aina.

Jzzu
miss nurse
Minä kävin ottamassa napakorun n. 7-8 vuotta sitten, kun se ei vielä ollut kovin "in". Parantui parissa kuukaudessa, eikä muutenkaan ollut ongelmia sen kanssa. Jouduin sen sitten ottamaan pois raskauden edetessä, ja nyt harmittaa vietävästi että ehti mennä umpeen :cry:

Onko kellään kokemusta samaan paikkaan uudelleen lävistyksestä? mulla onj vieläkin ne reijät vaikka koru on ollut pois jo 4 vuotta. Pitkään olen halunnut sen käydä takaisin laitattamassa, mutten ole saanut aikaiseksi...

Kyllä voi käsittääkseni lävistää samaan kohtaan jos entinen on jo täysin parantunut ja umpeutunut.

Tuli mieleen tuosta kun sanoit raskauden takia joutuneesi ottamaan korun pois se että nykyäänhän ei ole pakko ottaa korua pois kun on olemassa teflonisia napakoruja jotka joustaa ja jotka sopivat raskausajan koruiksi.
Korun voi myös autoklaavata.
[img]http://a-ilusion.com/kauppa/61/NS255_p.jpg[/img]
Tässä kuva.

Jzzu
murur
...lisäksi kannattaa muistaa liikutella ahkeraan...

Tuota ei suositella tehtäväksi muuta kuin suihkussa silloin kun kuivat rähmät eivät pääse hankaamaan lävistystä auki.

enni

mulla kyllä parantu tosi nopeeta. siitä on kyllä 4 vuotta ku laitoin sen (on vieläki) mutta ei kyllä ollu mitää ongelmia senkaa. suolavedellä putsasin muistaakseni ekan viikon, vaikkei se yhtään kipeä ollukaa. mut varmaan tosi yksilöllistä, esim laitoin nännikorun maanantaina ja se on varmaan vaikein lävistys paranemaan ja lävistäjä sano että voi mennä vuosiki, mutta mulla ei sekään ollu kipeä muutako ekan päivän ja nyt on jo ihan ok.

murur

miulla on ollu napakoru jo nelisen vuotta. parantuminen meni aika nätisti, kun ei turhaan läträillyt desinfiointiaineilla, jotka vaan turhaan kuivattaa. sebamed-saippuaa apteekista, ja sillä pesun yhteydessä putsasin. lisäksi kannattaa muistaa liikutella ahkeraan, ja jos desinfiointiaineita haluaa käyttää, suosittelisin septidin-suihkepulloa, joka on kätevä ja tarpeeksi mieto, ettei kuiva lävistys..

kokemus puhuu, lävistyksiä 6 ja lisää tulossa :wink:

Rixuliini

Minä olen näyttänyt tatuointini ja lävistykseni vanhemmilleni vasta ottamisen jälkeen, joten eivätpä ole muuta voineet kuin hyväksyä! :)
Tosin olen niitten ottamisen aikaan ollut jo täysi-ikäinen, joten eipä heillä muutenkaan olisi ollut sananvaltaa.

Jzzu
Maruchka

Juu, mullakin olisi tarkoitus ottaa napakoru nyt lähiaikoina. Vaikka onkin ollut kauhea riita isukin kanssa asiasta :lol: Nooh, sellasta sattuu.

Meillä äiti oli "vähemmän innoissaan" lävistys innostuksestani kun vielä vanhempieni luona asuin (edelleen samaa mieltä: viimeksi tänään luonani käydessään yökötteli venytyskorujani :D) enkä päässyt eroon "rajoitteista" edes vanhempien luota muutettua sillä kultani ei tykkää lävistyksistä. :lol:
Väsytystaistelussa voittajana kuitenkin minä. 8)

Maruchka
Rixuliini
Hmm, täytyisi tuo lävistys mennä sitten aika pian ottamaan jos haluan että se kesällä olisi jo kunnossa..
Taidanpa huomenna vähän käysdä vertailemassa hintoja.. :)
Jännittää.

vanja

mulla on kans muutama koru rikkoutunu ku jääny joihinki vöihin kiinni. kannattaa siis olla ostamatta kauheasti roikkuvia koruja :D

ja kyllä se lävistys kesäksi paranee ihan hyvin, ei huolta. oon ottanu kaikki lävistykseni "mätäkuun" aikana eikä niistä mikään ole tulehtunu. tietenki riippuu ihan ihmisestä, tuo lävistysten parantuminen.

Rixuliini

Hmm, täytyisi tuo lävistys mennä sitten aika pian ottamaan jos haluan että se kesällä olisi jo kunnossa..
Taidanpa huomenna vähän käysdä vertailemassa hintoja.. :)
Jännittää.

emma

Hola!

Oon ottamassa napakorua ja kamut vaan varottelee siitä sen pitkästä parantumisajasta.. Onko kokemusta? Kuinka kauan sen kanssa oikeesti saa olla varovainen ja putsata..? Puoli vuotta kuulostaa hirrmuisen pitkältä ajalta .. :?

Laura

Mulla oli napakoru ja aika nopeesti se parani. Turvoksissa ja arka oli vajaan viikon. En oo kuulukkaan, et kenelläkään ois menny puol vuotta paranemiseen. Putsata sitä kannattaa niin kauan kun koru sulla on säännöllisesti.

Miffy

tein kaverille muinoin napalävistyksen. Lämpimällä vedellä huuhtelua ja välillä mietoa puhd.ainetta, parani n. 4 kk aivan kokonaan. Jotta yksilöllistä taitaa olla... Mulla ei kyllä henk. koht. kokemusta oo.

Jzzu

Mie otin omani kesakuun alussa eli noin puoli vuotta sitten ja eikä vieläkään voi sanoa parantuneeksi lävistykseksi, yhdellä kaverilla vuosia ollut lävistys joka edelleen kettuilee eli ei ole "parantunut" kunnolla.
Hoidoksi riittää kuitenkin lämpimällä vedellä pesu, puhdistusaineita ei kannata ekan viikon jälkeen käyttää-> kuivattavat ihoa ja näinollen edesauttavat uloskasvua.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat