Kamalin hajuvesi? - Muoti ja kauneus

weramaria

Lueskelin tuota paras hajuvesi- ketjua ja tuli mieleeni, että mikäs sitten onkaan kamalin hajuvesi?

Oma listani:

Eli nuoruusaikojen hittituoksu, nykyään en enää kestä. Thierry Muglerin Angel...

[img]http://www.4c-parfum.de/product-images/mugler_thierry_angel_women.jpg[/img]

D&G:n Light Blueta en myöskään voi käyttää, tulee päänsärky. Liian sitrusmainen.
Diorin Poison- yökkis.
Salvador Dalin Laguna. Yrjiö.
Joku uutuustuoksu haisi ihan hyönteismyrkylle, en vaan muista nimeä...

Miesten tuoksuista puistattaa Gaultierin Le Male.

Täydennän listaani myöhemmin jos jotain tulee mieleen...

Sivut

Kommentit (101)

Shandy

Itse en pidä tuosta Laura Biagottin Laura-hajuvedestä enää. Tuolla on vielä pullonpohjat jäljellä mutta en vaan voi käyttää kun en halua haista omasta mielestäni pahalta.

Disturbance

Cliniquen Happy, kauhee appelsiininhajuinen litku. Aiti osti sita mulle joskus ja tuli paha mieli sen puolesta, kun en tykannytkaan. :(

En koskaan tullut kattoneeksi nimea, mutta broidin kanssa joskus laivalla haisteltiin pulloja lapi, ja yksi oli aivan julmetun paha... nimesimme sen kuvaavasti "Olavinlinnaksi" - haisi aika ummehtuneelta :P

MiuMiu*

Mä taas rakastan Angelia yli kaiken :D
Ei kyllä tule laitettua mieleen niitä hirveen tuoksuisia, joten tässä ei muuta tule mieleen, kuin Naomi Cambellin tuoksut ja Yves Rocherin...hmm en muista nimeä, mutta se oli sellanen oranssi pyöreä pullo, jossa kultakimalteinen korkki, yhden nimeä en kans muista, mutta se tuoksui aivan ruoholle

PinkPanther
Disturbance

En koskaan tullut kattoneeksi nimea, mutta broidin kanssa joskus laivalla haisteltiin pulloja lapi, ja yksi oli aivan julmetun paha... nimesimme sen kuvaavasti "Olavinlinnaksi" - haisi aika ummehtuneelta :P

Ei miun mielestä olavinlinnassa ummehtuneelta haise :D olavinlinna on muuten tosi kaunis, kesäisin ihanat kukat siellä puistossa, ja talvella valaistus on upea. Ja oli hienoa tanssia vanhojentanssit siellä, ja vietettiinpä siellä myös ysiluokan päättäjäisiä silloin aikoinaan.. :) vau..

Red

Munkin mielestä toi Angel on kauhia. Tulee päänsärky jo ajatuksestakin :shock: Käytiin aina "pieninä" suihkuttelemassa sitä ja sitä kimallepuuteria Stockalla...

Jzzu
PinkPanther
Disturbance

Ei miun mielestä olavinlinnassa ummehtuneelta haise :D

Ei haise linnassa miustakaan.

uhuru

Mun inhokit:

Calvin Klein - One, Be ja tää uusin Euphoria. Hirveitä. Tulee mieleen vessanpuhdistusaine.
Puma Jamaica Woman. Kts. edellinen. Väkevä ja kirpeä, liian "parfyymimainen".
Laura Biagiotti - Laura. No tätä on kaikilla. Musta haisee jotenkin halvalle.
Salvador Dali - Laguna. Ihan järkyttävä. Voisi jo luokitella hajuhaitaksi. Enpä haluaisi osua samaan bussiin tämän käyttäjän (onko sellaisia??!) kanssa.

blaah:)

Miten kukaan voi vihata city glamia??? Se on aivan ihanan tuoksuinen.

Mutta sitten taas aiheeseen... minä en itse voi sietää myöskään Angelia.. YÄK. Vielä pahempaa on kuitenkin se, että eräs ystäväni omistaa tuosta tuoksusta Seppälä-version, eli kun vielä alkoholi tunkee tuoksusta läpi. Mä olenkin hänelle sanonut, että voin ostaa hänelle kunnon hajuveden, jos hän lupaa heittää tuon roskiin.

En tiedä, onko tätä edes Suomessa myynnissä, mutta eräs tuttavani osti minulle ulkomaanmatkaltaan DKNY:n Black cashmeren.. Se tuoksuu todella tunkkaiselle, päivän nurkassa oleelle, baarissa pidetylle neuleelle. Taisin myydä aika äkkiä eteenpäin.

Jzzu
blaah:)
Miten kukaan voi vihata city glamia??? Se on aivan ihanan tuoksuinen.

Helposti. :lol:
Ei ollut yhtään mun makuun, jotenkin tosi pistävä ja turhan vahva itse kun tykkään makeasta ja raikkaasta.

|caniz|

So... Wild tai mikä ikinä olikaan on aika karsee ja sitten se Seppälän halpis tuoksy Red Poppy oli kans aika järkky. Haisi ihan kaljalle... :?

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat