Naisilla kravatti.. - Muoti ja kauneus

Melina

haluaisin itselleni joitain tyttöjen kravatteja.. olisko vinkkejä missä myynnissä? :roll:

Sivut

Kommentit (24)

Jzzu
Miffy
ai tyttöjen kravatteja? Hiukan paradoksaalista :D Mä oon joskus käyttänyt ihan miesten kravatteja.

Tjoo-o...Kuten Miffy mie kans luulen et miesten kravateilla täytyy pärjätä.
Joskus jos siitä tulee enempikin muotijuttu niin eiköhän niitä ole sit ihan joka paikassa naisillekin :roll:

Rahel
Miffy
ai tyttöjen kravatteja? Hiukan paradoksaalista :D Mä oon joskus käyttänyt ihan miesten kravatteja.

Sama täällä. Mulla oli sellanen törkeen näkönen isokuvioinen ja tosi levee kravaatti ja sit sellanen kapee punanen nahkakravatti. Jostain kirppikseltä kait ne ostin.

Rahel
Miffy
Niin... Mä en oikeastaan enää käytä, joskus rajuina nuoruusvuosina käytin. Pöllin isiltä ja ostin UFFilta :D

Mä pöllein sen punasen muistaakseni siskolta.

Trinity

Kapp Ahlissa ainakin myydään ihan naisten kravatteja. Skottiruudullisia ja raidallisia. Ja sokkarin nuorten puolella oli kanssa jotain raidallisia kapeita skrakoja. Tosin eipähän niissä kukaan eroa huomaa onko ne miesten vain naisten, ainakaan jos hankkii vanhempia (lue : kapeampia) miesten malleja. :)

camomilla

Saksassa ainakin myytiin ihan naisten vaateliikkeissä kravatteja. Ne on vähän eri mallisia kuin ne perinteiset miesten kravatit. Eiköhän ne joskus tule myös tänne myyntiin... viiden vuoden päästä tai jotain :P

Kravatti naisella = hot!

Jzzu

Nykyisin tuntuu nuo skragat olevan enempi muodissa naisillakin, löytyy mm. Kappahlista ja muista vastaavista vaateliikkeistä.
Halvemmalla kuitenkin pääsee jos kirpputoreilta ostaa, minua ei ainakaan huvita maksaa moisesta kangassuikaleesta 10-20 euroa kun kirpparilta saan eurollakin.

*marjis*

Kullan paapan hautajaiset on hautajaiset parin viikon päästä.
Puku suunnitelma ois tää(kun en oikeen muuhun enää mahdu):
Tummat kapeat farkut, valkonen kauluspaita ja musta liivi sen kans. Ni voisinkohan laittaa skrakan? Sopiis ainaskin mun luonteelle kun oon vähän rokahtavaa tyyliä suosiva..Passaisko siis hautaajaasiin?

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat