Opiskelija budjetin meikit - Muoti ja kauneus

Santtu

Mun suurin ongelmani on rakastaa meikkejä, jotka maksaa maltaita. JoeBlasco, Clinique, Dior jne. Ostan myös noita usein, mikä johtaa vararikkoon säännöllisesti. Toisaalta, ne myös kestävät ja saavat aikaan hyvää jälkeä, joten en näe miksi en käyttäisi niitä. Tiedän myös millaisesta meikistä pidän ja ostan suhteellisen harvoin niitä. Etenkin Blascon meikkivoide on sellainen, etten ikinä vaihtaisi pois enää.

Melkeinpä suosittelisin kuitenkin laatumeikkien ostamista, mutta laatua saa marketeistakin, sen ei tarvitse olla mitään Dioria kuten itselläni. Toisaalta, kun erehtyy kerran käyttämään kallista ja jos siitä pitää niin vaikea on vahitaa takaisin :wink:

Sivut

Kommentit (40)

andra

isadoran luomivärit on ihan huippuja. hinnat kympin molemmin puolin ja yksittäispakatuista neljänpaletteihin.
yllätys lumenelta josta en yleensä tykkää oli berryfun-huulikiilto ja intelligence (?)-ripsiväri.

tigerr

jos haluu oikeesti kunnon meikkejä, ni ne ei kovin halpoja oo... kannattaa myös ottaa huomioon oma iho. mulla on atooppinen iho, eli en voi tavallisia kaupan tuotteita käyttää.. suosittelen kaikille cliniquen meikkejä, tosi hyviä ja kestäviä :D

teen cat

Onko teillä kokemusta hyvistä vähän halvemmista meikeistä??

Vai onko se vaan niin että on aina maksettava vähän enemmän saadakseen hyvää..

:(

Miffy

Mitä tarkoitat "halvemmalla"? :)'

Mä suosin Lumenea (ripsivärit ja meikkikynät) ja sitten Maybellinea (luomivärit jne) ja No7:iltä sitten meikkivoiteet ja puuterit. Nämä on kaikki aika edullisia sarjoja. Anytimelta mulla on kynsilakkoja, ollut meikkivoide (yllättävän hyvää!) ja luomivärejä, oikeastaan ihan ok-laatua nekin.

Oon toisaalta huomannut, että rahalla saa laatua meikeissäkin... Mulla vaan ei ole rahaa eikä oiekastaan haluakaan maksaa motaa kymppiä luomiväristä tms...

*fragile*

Noiden Miffyn mainitsemien merkkien lisäksi ostelen itse silloin tällöin myös Rimmelin tuotteita, esim luomivärit ja aurinkopuuteri on ihan jees. Kannattaa kysellä kavereilta ja kokeilla rohkeasti. Sillä se selviää :)

Rixuliini

Halppismerkeistä minulla on Anytimen meikkivoide, joka muuten on hyvää, ja Rimmelin aurinkopuuteri, jonka olen todennut parhaaksi mitä olen käyttänyt.
Muut meikit ovat sitten Lumenen, lukuunottamatta Max Factorin ripsaria joka on ihan must! :lol:
Ei Lumenekaan mielestäni mitään järjettömän kallista ole.

Laura

Eikös joku viisas joskus sanonut, että köyhällä ei ole varaa ostaa halpaa...tjtn... Itse tykkään lumenesta ja Maybelinen meikeistä. Niissä on hinta-laatu-suhde kohillaan. Paitsi lumenen uusin ripsari se Star joku on aika susi

Miffy

Pakkauskin on hirveä XD Mutta Lumene on kyllä ihan laadukas ja edullinen sarja.

Musta meikeissä ei ihan päde tuo vanha viisaus :) Esim. kynsilakoissa, joku Chanelin monen kympin lakka saattaa kestää vähemmänkin aikaa hyvänä kuin muutaman euron Maybellinen lakka :)

Jzzu

Mie kyllä vaikka persaukinen panostan arvokkaampiin meikkivoiteisiin, missä tahansa muussa meikkituotteissa voin säästää mutta en meikkivoiteessa.
Puuterit, ripsarit, eyeliner ynnä muut ovat rimmeliä, lumenea ja anytimea, hyvä hintalaatusuhde noissa. :wink:

Miffy

Joo, mä huomasin saman; tästä ihosta että sais ihmismäisen tarvitaan superhyvä tuote ;) Siksi suosin No7:iä. Hiukan kalliimpaa, mutta ahh miten kivan tuntuista ja näköistä ;)

Laura

Sen olen huomannut, että kalliit kestää usein, ei toki aina, pidempään. Joskus törsäsin ja ostin Joe Blascon meikkivoiteen. Kesti pitkään, mutta maksokin hunajata...

Jzzu
Miffy
Joo, mä huomasin saman; tästä ihosta että sais ihmismäisen tarvitaan superhyvä tuote ;) Siksi suosin No7:iä. Hiukan kalliimpaa, mutta ahh miten kivan tuntuista ja näköistä ;)

Joo-o, mie oon kyllä sitä mieltä että meikkivoide on se pohja mille muut meikit lyödään ja jos se on huono on ihan sama mitä laittaa kun näyttää ihan petolinnun persiille, muissa meikkituotteissa en niinkään eroja ole huomannut merkkien välillä.

Shandy

Minulla on meikeistä suurin osa jotain Anytimeä ja jotain halpisluomivärejäkin on henkkamaukalta ostettu. Ja ihan hyvin ne ovat toimineet. :roll: En ikinä maksaisi mistään meikkituotteesta yli kymmentä euroa.

Ainut "kalliimpi" tuote, jota on pakko saada on Lumenen puuteri, kun siitä on saatavilla niin hirmu hyvä sävy. Tosin sitäkään ei tarvitse pitkään aikaan ostaa lisää kun hamstrasin tuurista kolme samaa puuteria hintaan 2 €/kpl tuossa syksyllä. :lol:

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat