Korkkiruuvi kiharat kotikonstein? - Muoti ja kauneus

fina

Niin, otsikkokin jo pulmani kertoo. Kadotin siis piippi-rautani, ja pitäisi aatoksi saada näyttävät kivat kiharat. En ole oikein selvillä, että miten voisi halvalla konstilla tehdä sellaiset? :o Vai onko se edes mahdollista?

Kerran tein jotenkin pyörittämällä hiuksista sellasia nuppeja, mutta tulikin LIIAN KIHARAINEN, afro. Siinä sitten nopeasti suihkuun, ja monen tunnin työtä korjaamaan ennen unelmatreffejä ;s Meni taas kaikki niin putkeen silloin.. :oops:

Sivut

Kommentit (43)

Amalia

Kokeile kampausnesteen ja hiusneulojen kanssa, toimii ainakin mulla. Erottele kuivista hiuksista sopivan kokoisia osioita, suihkuta niihin kampausnestettä (ei litratolkulla!), pyöritä kahden sormen ympäri ja laita hiusneulalla kiinni juuresta. Sitten vaan odottelet että letti kuivuu ja irrotat hiusneulat. Kampausneste kuivuu nopeammin kuin vesimärät hiukset, ja tuloskin on tietty kestävämpi. Helppoa ja nopeaa kuin mikä :).

Jzzu
kameletontti
ja kauanko nämä kestävät sitten? tunnin, kaksi?koko illan?

Ai noilla folipatukoilla tehdyt?
Jos laittaa vielä päälle jotain hiuskiinnettä niin hyvin kestävät koko illan. :wink:

Amalia

Mulla noista foliokiharoista tulee ihan järkyttävää säkkärää, vaikka letissä on pituutta ja paksuutta vaikka muille jakaa... Yritä siinä sitten kiskoa kiharoita edes viissenttisiksi, kun pitäisi olla jossain jo puolen tunnin päästä :shock:

MiuMiu*

Miten te laitatte kiinni noita foliopatukoita? Oon joskus yrittänyt niillä kihartaa, mutta en saa niitä pysymään kiinni vaan ne löystyy ( oon kokeillut kääntää niistä päät yhteen, voi tietenkin olla että ne on jäänyt liian lyhyeksikin...)

Miffy

juuh, tarpeeks pitkät, niin että jää vaikka tyhjää sinne päihin, sitten tukevasti kiinni, oikein vääntämällä. Tollalailla mun yks kaveri nykyään laittelee tukkaansa. Tolla konstilla saa vaikka afron ;)

sharey

mä aattelin tänne sit jatkaa että

miten saa sit semmoset laineet? semmoset aallot :D mulla on ohut mutta pitkä tukka ja ois kivat semmoset laineet, ettei ihan hirveetä säkkärää :D

Shandy

ranskanleteillä tai tavallisilla leteillä saa ihan kivat laineet. Pistät vain kosteaan tukkaan muotovaahtoa ja annat lettien olla yön yli, niin hyvää tulee. :)

höppänä

Täti teki kerran mulle korkkiruuvikiharat permanentin mukaan.. niin että laitetaan papilotit toisin päin päähän, eli pystyyn... en osaa selittää kunnolla :lol: niistä tuli aika kivat ja onnistuivat tosi hyvin :D

Betty Blue

olen joskus yrittänyt nukkua niitten kanssa mutta ovat jotenkin epämukavat! :-k aina painaa jostain kohtaa...hmff. pitääkö mun joku myssy hankkia rullien päälle?! :shock:

Jeii

Ranskanleiteillä saa ihan kivat kiharat jos niitä on kolme ja ei hirveän tiukat, mutta korkkiruuvit ne ei ole.

Foliopatukoilla saa nopeesti jos on aineita apuna. Se Loréalin Hot Curl (pinkki pullo) on hyväks testattu.

marimma
Betty Blue
ei hitsi mä koitan niitä kyl! 8)

kaveri joskus sanoi, että tulee parempia kiharoita kun laittaa kuivaan tukkaan. onkohan toi joku urbaani legenda.

Jos on oikein taipusat hiukset niin taatusti tulee paremmin kuiviin hiuksiin. Mutta minä suosittelisin sellasia aavistuksen verran kostutettuja. Eli sumutepulloa käteen ja kevyt kosteus hiuksiin ja sitten rullaamaan hiukset patukoihin ja niitä sitten pitämään yön yli :)

Betty Blue

ei hitsi mä koitan niitä kyl! 8)

kaveri joskus sanoi, että tulee parempia kiharoita kun laittaa kuivaan tukkaan. onkohan toi joku urbaani legenda.

hei vielä yritän polkkatukkasilta kysyä, että miten lyhyisiin ootte saanu onnistuneet kiharat? :shock:

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat