vaaleat silmät > tummat ?!? - Muoti ja kauneus

Anna+Eira

oletteko koskaan ottanut huomioon mm. cosmopolitanissa, gloriassa ym. naistenlehdissä suurin osa (joulukuun nro:ssa 94,6% ellemme väärin lakenut) mainosten (joita on PALJON) naismalleista ovat sini/sinivihreä/harmaasilmäisiä?

Sivut

Kommentit (16)

Lizzie

Mullakin on ruskeat silmät eikä kyllä yhtään nypi ettei ruskeasilmäisiä oo missään mainoksissa, en oo edes kiinittäny huomioita. No Isadoran ja Lancomen meikkimallit yleensä on ruskeesilmäsiä muuten.

Miksi pitäs tuntea olonsa eksoottiseksi joidenkin lehtien mainosten kautta? :lol: Mun haluttavuuteni / epähaluttavuuteni ei kyllä oo kiinni mistään lehdistä. :lol:

aesthesis

en ole huomannut pahemmin kyseistä ilmiötä, joskaan en edes lue cosmopolitania, mutta rohkenisin kyllä väittää että ruskeasilmäisiäkin malleja maailma ja lehdet ovat pullollaan.
omat silmäni ovat vaaleanharmaat ja tummareunaiset enkä näitä koskaan mitenkään "mallimaisina" ole pitänyt, mutta satun itse tykkäämään ja se on pääasia. eli samoilla linjoilla olen myös miffyn kanssa. kaikenväriset silmät ovat kauniita, paitsi krapulaisen punertavat harottavat lössykät. :wink:

sopuli

En oo mäkään koskaan edes huomannut tollaista asiaa... Pidän itseäni haluttavana, vaikkei ruskeasilmäisiä joka sivulla olisikaan :D

Anna+Eira

Lizzie: "Miksi pitäs tuntea olonsa eksoottiseksi joidenkin lehtien mainosten kautta? Laughing Mun haluttavuuteni / epähaluttavuuteni ei kyllä oo kiinni mistään lehdistä. Laughing"

tiedät minkä väriset silmät isadoran ja lancômen meikkimalleilla on, muttet oo kuitenkaan mitenkään verrannu itteäs niihin ikinä? väitätkö että hengaat cosmopolitan forumilla eikä kyseisen lehden mainokset oo vaikuttanu suhun mitenkään? lehti on yli puolet täynnä niitä mainoksia ja muutenkin artikkelit koskevat pääasiassa ulkonäköä? ei siis pahalla cosmo on paras <3

Sunande
Miffy
Ohoh. No mua ei ole koskaan häirinnyt enkä muodosta kuvaa itsestäni mainosten naisia vasten ;)

Kyllähän sen olen huomannut mutta olen oikeastaan aivan samaa mieltä kuin miffy. Miksi turhaan alkaa vertaamaan itseään mainoksien naisiin ja alkaa aiheuttamaan itselleen turhaa päänsärkyä? :wink:

Miffy
Anna+Eira

tiedät minkä väriset silmät isadoran ja lancômen meikkimalleilla on, muttet oo kuitenkaan mitenkään verrannu itteäs niihin ikinä?

HÄH?! Anna+EIra siis näkee tässä jonkun elämää suuremman paradoksin?

Anna+Eira

väitätkö että hengaat cosmopolitan forumilla eikä kyseisen lehden mainokset oo vaikuttanu suhun mitenkään? l

Mä väitän Lizzien sekä itseni ja aiiiika monien muidenkin puolesta, että lehden mainokset eivät ole vaikuttaneet muhun mitenkään :lol: Ensinnäkin. Tää foorumi ei ole Cosmopolitan-lehti (noushitsherlock!). Toiseksi, jotkut omaavat mm. kriittistä medialukutaitoa sekä taitoa oll välittämättä epäterveistä kauneusihanteista.

agentti

Mä luen cosmoa tasan kampaajalla! :lol: Enkä muutenkaan lue mitään kauneuslehtiä (paitsi edelleenkin kampaajalla), joten en oo mallien silmiin mitään huomiota kiinnittänyt... Eikä mua oikeastaan kinnostakaan...
Mä en kyllä tajua koko topicin pointtia, mutta jos hän ihmettelee, että miksei lehdissä ole paljon ruskeasilmäisiä (?), niin johtuisko siitä, että jos mainostetaan silmämeikkiä, niin ruskeat silmät on liian (mikä sana tähän sopisi?) silmiinpistävät? Mainoksiin halutaan esim. just harmaat silmät, että ihmiset keskittyis siihen meikkiin??? :lol:
Emmäätiiäää... :lol:
Joskus halusin ruskeat silmät, mut nyt oon tyytynyt näihin vihreisiin. Ihan ku ois muuta vaihtoehtoja... :D Kaikki silmät on kivoja. :P

Lizzie
Anna+Eira
Lizzie: "Miksi pitäs tuntea olonsa eksoottiseksi joidenkin lehtien mainosten kautta? Laughing Mun haluttavuuteni / epähaluttavuuteni ei kyllä oo kiinni mistään lehdistä. Laughing"

tiedät minkä väriset silmät isadoran ja lancômen meikkimalleilla on, muttet oo kuitenkaan mitenkään verrannu itteäs niihin ikinä? väitätkö että hengaat cosmopolitan forumilla eikä kyseisen lehden mainokset oo vaikuttanu suhun mitenkään? lehti on yli puolet täynnä niitä mainoksia ja muutenkin artikkelit koskevat pääasiassa ulkonäköä? ei siis pahalla cosmo on paras <3

Juuri näin, kun muistelin lukemiani lehtiä (luen naistenlehdistä vain Trendiä), muistelin mainoksien silmien väriä, ja Lancomen ja Isadoran ruskeasilmäiset mallit tuli heti mieleen. Nyt kun mietin lisää, niin Maybellinen yksi malleista on brunetti, ja Lumenellakin on nykyään ruskeasilmäinen Sara La Fountain. Mun mielestä ruskeasilmäset mallit ei mitenkään loista poissaolollaan. Ja edelleen, mä en ymmärrä miten sen pitäis vaikuttaa muhun, vaikka ne loistaisivatkin?

Ja kyllä, hengaan Cosmopolitan foorumilla joka päivä, ja olen itse lehteä lukenut viimeksi varmaan joskus hmm... 4 vuotta sitten? Joten ei, kyseisen lehden mainokset ei ole vaikuttaneet muhun mitenkään. Mulle tulee se Trendi, ja se on myös täynnä mainoksia. Yleensä mainokset on tosi kauniita, varsinkin hajuvesimainokset, ja niitä on hauska katsoa. Mutta en kyllä ikinä vertaa itseäni niihin naisiin, miksi pitäisi?

Meistä jokainen on varmaan nähnyt niitä videopätkiä kun Teija Tavallinen menee kameran eteen, ja siinä käyvä meikkaajat, valomiehet ja kuvaajat, ja sitten tietokoneella retusoinnin jälkeen kukaan ei edes tunnista, että kuvassa todella on Teija Tavallinen, koska siinä näyttää olevan Tytti Täydellinen.

tiikeli

Juu, ei muhunkaan kyllä mitkään mainokset vaikuta millään tavalla... paitsi että saatan joutua mainoksen uhriksi ja ostaa kyseisen tuotteen. :lol:

Ja kyllä luen Cosmon irtonumeroita sillon kun on varaa sellainen ostaa, mutta tällä hetkellä en tilaa, koska sain joku aika sitten turhia laskuja Cosmolta ja koko homma meni kauheeksi sekasotkuksi. :-s

Mariel
herkku

Voisin heittää sellasen villin veikkauksen että aika moni täällä ei lue cosmoa tai ainakaan kovin säännöllisesti.

pitäiskö mun olla nolona kun luen ja sitä kautta löysin foorumin :D

mutta tosiaan, eipä ole koskaan tullut mieleen verrata omia silmiä mallien silmiin. cosmon muotisivuilla on aika usein suomalainen malli, mikä saattaisi olla selitys sinisilmäisyyteen

Nannerl

Mä näin jollakin tosi tasokkaalla nettisivulla kuvan nuoresta Paris Hiltonista, ja sillä oli siinä ruskeat silmät. Sama sivu kertoi, että miss Paris käyttää väripiilareita. Ei sillä et piittaisin asiasta kamalasti, mutta sanonpa kuiteki :)

pikku-kata

Komppan Dubyamoaa... Itse haluaisin oikein salaperäisen vihreät silmät, smaragdin vihreät ja semmoset saisin vaan piilareilla... Miksi haluan? Koska haluan että ihmiset kiinnittää mun kasvoissa huomionsa mun silmiin ja siihenkin on ihan hyvä syy, miksi haluan huomion kiinnittyvän silmiin (sairaus syynä...).

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat