Kasvojen puhdistuksesta ja finneistä - Muoti ja kauneus

marimma
tiikeli
Äh pöh. Tällä on vähän harhaanjohtava otsikko. Voisko sen muuttaa vaikka "kasvojen puhdistuksesta ja finneistä" -ketjuksi?

Parempi? ;)

Sivut

Kommentit (45)

Fanni

No mulla on sekaiho, eli T-alue on rasvainen. Muualta "kuiva". Mä en oo oikeastaan koskaan satsannu niin naaman puhdistukseen, mutta nyt oon alkanu ostamaan apteekista kasvovesiä, mitkä on sikakalliita, ja ajavat varmasti saman asian ku markettien kasvovedet, mutta tuottavat kuitenki tulosta :) Silloin tällöin myös kuorin kasvojen ihoa :)

tiikeli

Äh pöh. Tällä on vähän harhaanjohtava otsikko. Voisko sen muuttaa vaikka "kasvojen puhdistuksesta ja finneistä" -ketjuksi?

*edit*

Edellinen viestini koskee siis Aco Salicylic gel -voidetta.

eew_1

Millaisella aineella te puhdistatte kasvonne? miten saisin puhtaammat kasvot? ennen minulla oli aika hyvä iho kasvojen alueella, mutta nyt mulle on tullu aika paljon finnejä ja kun toinen lähtee niin uusi tulee tilalle? oisko mitään vinkkejä? Itse aloitin vasta uuden vähän "äkäisemmän" puhdistusaineen käytön, voisiko sillä olla vaikutusta asiaan, kun minulla on kumminkin aika herkkä iho.. :(

Miffy

EI äkäisiä tuotteita kuivalle ja herkälle iholle! Sellanen on ihan omiaan pelästyttämään ihon, jolloin näpylää ja talia ja ties mitä alkaa pukata vaan enemmän ja enemmän.

Laura

Käy kysymässä vaikka apteekista herkälle iholle sopivaa puhdistusainetta. Ainakin Vichy-sarjassa on herkälle iholle sopivia tuotteita.

Lizzie

Säännöllinen ja huolellinen puhdistus, veden juonti ja kosteusvoiteen käyttö.
Monet ajattelee, että ei voi laittaa kosteusvoidetta jos on näppyjä, mutta monesti näppyinenkin iho on pintakuiva, mikä edesauttaa näppyjen syntymistä.

marimma
eew_1
puhdistan kyllä säännöllisesti kasvot, eli kaksi kertaa päivässä :D

Et kai sä molemmilla kerroilla käytä sitä tujua pesuainetta :shock: ?
Ainakin jos sulla on herkkä iho niin ihmekkös tuo jos ei naama tykkää

Miffy

Ei herkälle iholle kannata käyttää ollenkaan mitään tujuja aineita. Se voi olla vaikeeta uskoa, mutta vaikika olis paljonkin finnejä jne, iho voi silti olla kuiva. Esim. mun pikkusiskolla oli akne, ja silti tosi kuiva iho.

eew_1

hmm.. en aina, yleensä illalla käytän ja aamulla sitte miedompaa. Mutta nyt aloitin käyttämään sitä miedompaa kasvojen puhdistus ainetta :D

Sarah

Onkos joku kokeillut Lumenen Turvenaamiota? Alkoi tuote kiinnostamaan kun iho on mennyt vähän epäpuhtaampaan suuntaan ja turvehan tappaa mikrobeja ja imee nestettä/rasvaa. Eli toimiiko, puhdistaako ihoa?

Jzzu
Sarah
Onkos joku kokeillut Lumenen Turvenaamiota? Alkoi tuote kiinnostamaan kun iho on mennyt vähän epäpuhtaampaan suuntaan ja turvehan tappaa mikrobeja ja imee nestettä/rasvaa. Eli toimiiko, puhdistaako ihoa?

Mie oon käyttänyt joskus noita lumenen turvenaamioita ja oon tykänny kyllä.
Tosi kiva jättää esim. saunomisen ajaks naamio ja olla vaan ja rentoutuu.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat