itseruskettava + näppylät? - Muoti ja kauneus

Jzzu

Oot sie käyttänyt kasvoille tarkoitettua itseruskettavaa vai ihan muulle kropalle tarkoitettua? Se ei vissiin meinaan ihan sama ole, kropalle tarkoitettu voi käsittääkseni olla rasvaisempaa tjs. ja tukkia näinollen kasvojen ihohuokosia jolloin tulee näppyjä tms.

Kommentit (15)

E

Minulla on sama juttu, ihohuokoset tukkeutuvat.
Eikä auta kevyeen rasvaan pienen määrän sekoittaminen, kuorinta, tms.

Sama homma kaikilla kavereillani :roll:

sugah

onko kellään muulla tullut samanlaista reaktiota? olen käyttänyt superhyviä itseruskettavia kasvoissa (mm. chanel), mutta huomaan että saan aina näppylöitä/finnejä niiden käytöstä... anyone else?

kis22

Oon käyttänyt itseruskettavia parisen vuotta ja ikinä ei ole tullut mitään. Kasvoihin käytän Garnieria (voide) ja muulle vartalolle Lorealin sprayrusketusta.

Abigail
eew_1
mulla on taas itseruskettavien kans sellanen ongelma, että en saa sitä naamalle levitettyä tasaisesti :( vinkkejä?

Kuoritko ihosi ennen itseruskettavan levittämistä?

Abigail

Kannattaa kuoria kasvoille tarkitetulla kuorinta-aineella ennen itseruskettavan levittämistä. Itseruskettavaa voi "laimentaa" kasvorasvaan sekoittamalla jos haluaa tai sitten ostaa kaupasta kosteusvoidetta, johon on jo valmiiksi lisätty hieman ruskettavia ainesosia. Itse käytän Neutrogenan kuorintavoidetta, jota saa apteekeista.

eew_1

mulla on tällästä summer beauty nivean itseruskettavaa. tämä on kosteuttava päivävoide. Jotenkin tuntuu, että vaikka kuorisin ihoni niin ei se taida tulla kovin tasaisesti, mutta täytyy kokeilla :) Itselläni on niin vaalea iho, että eron huomaa heti, jos laikkuja jää :/

Trinity
eew_1
mulla on taas itseruskettavien kans sellanen ongelma, että en saa sitä naamalle levitettyä tasaisesti :( vinkkejä?

Mie teen ainakin silleen et kuorin ekaks ihon, sit laitan kevyen kosteusvoiteen ja sen imeydyttyä itseruskettavan. Tulee tasainen tulos kun omistan pintakuivan ihon. :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat