miten saisi huulikiillon pysymään? - Muoti ja kauneus

E

Mitä tahmaisempi huulikiilto, sitä paremmin se pysyy ja sitä epämiellyttävämpi se on. Pitkien hiusten kanssa TODELLA epämiellyttävää.
Suosin siis enemmän kiiltoja, jotka eivät ole niin kauhean paksuja ja lisäisen tarpeen tullen.

Huulipunista niinkin löytyy pysyviä. Monilla merkeillä (esim. Max Factor) on huulipunia, jotka koostuvat kahdesta osasta; varsinainen puna levitetään ensin (joka pysyy!) ja päälle levitetään kiilto. Kiilto voi päivän aikana kulua pois, mutta itse väri kyllä taatusti pysyy (eikä lähde kokonaan edes vesipesulla - olet siis yölläkin hehkeä ;) )

Kommentit (11)

*jennifer*

Moi kaikki rakkaat cosmonaiset!

Ongelmana ovat huulikiillot ja -punat, jotka kuluvat pois todella nopeasti! Olisiko vinkkejä/keinoja miten ne saisivat pysymään?

Miffy

Huulipuna: alle kevyt puuterointi ja/tai huulimeikin pohjustusvoidetta

Huulikiilto: osta laadukkaampi kiilto ;) No, saattaa vähän auttaa, mutta mun kokemuksen mukaan noita vaa pitää lisätä. ja lisätä. Ja lisätä. Ja lisätä. :D

*jennifer*

Kiitti vinkistä Miffy! :D mutta muiltakin lisää vinkkejä!
Onko teillä suosikkimerkkejä, jotka olette todenneet hyviksi ja pysyviksi?
Paljon tuollainen huulimeikin pohjustusvoide maksaa?

Miffy

Lumenella vissiin on, taitaa olla kympin luokkaa, mutta sitä ei tartte kuin pikku pisaran! Mulla se ainakin auttaa huulipunan kanssa. En tosin käytä mitenkään päivittäin, mutta juhlissa jne.

Lizzie

Mä laitan aina meikkivoidetta huulille myös ja siihen päälle Lancomen huulikiilto (n. 20e) ja se kyllä pysyy pitkään. Lancome on muutenkin aivan ihana.. meikkivoide, ripsari ja huulikiilto maksavat toki vähän enemmän kuin tavalliset, mutta maksavat itsensä takaisin käytössä. Tai no ripsari ei ehkä kun sitä ei muutenkaan lisäillä paljoa mutta muuten kyllä.

Lania

Sehän siinä onkin se juju et huulikiiltoo pitää lisätä koko ajan, sit sen voi tehä sillain ihanan seksikkäästi huulet törröllään ni miehet katsoo ihaillen.

Jep. Ei mut oon huomannu et jos huulikiilto oikeesti pysyy, niin sillon se todellakin PYSYY, ja kaikki pysyy myös siinä. Ei oo kivaa kun lasinreunat ja kaikki ihan smägmässä, hiukset tarttuu huuliin pienestäki hipasusta ja tosi töhnänen olo.

Jeii
Lania
Sehän siinä onkin se juju et huulikiiltoo pitää lisätä koko ajan, sit sen voi tehä sillain ihanan seksikkäästi huulet törröllään ni miehet katsoo ihaillen....

Ihanasti sanottu! Loréalin Kiss Proof kestää ja kestää. Eihän se sellasta limast a huulikiillettä ole, mutta on siinä ihan jotain pikkuriikkisiä kiiltojuttuja mukana :P

tessa

Nivealla on sellasessa vaaleanpunaisessa tuubissa huulirasva/huulikiilto yhdessä. Pysyy mun mielestä aika kivasti ja sen huulirasva- osuuden takia ei ole sellanen perinteinen tahmakiilto.

Savanna

Minulla pysyy huulikiilto paremmin, kun ennen sitä laitan kunnolla huulirasvaa, nimenomaan Blistexin tehokosteuttavaa. Huuleni ovat todella kuivat. Tuo huulirasva-huulikiilto-yhdistelmä pysyy ja auttaa kuivuuteen parhaiten, pelkkä rasva tai pelkkä huulikiilto tuppaa häipymään aika pian.

Suosikkihuulikiiltoni on muuten Miramen Star Gloss. Tyttömäinen puteli saattaa hämätä, mutta tuoksu on ihana ja koostumus pehmoinen eikä yhtään tarttuva...joskaan ei niin lasimaisen kiiltävä kuin huipputahmaisilla jankeilla.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat