Taipuisat hiukset! - Muoti ja kauneus

Briannah

Näyttäis olevan Hairstoressa 12€/pullo. Mutta on todella riittoisaa, eikä tarvitse laittaa kun sormenpään kokoinen nökäre pitkiin hiuksiin ja mullakin kun tätä hiusta on jo paljon. :)

"Huonon hiuspäivän" pelastus jos on illalla ollut laiska hiusten suhteen (niin kuin minä yleensä :oops: ) ja mennyt hiukset lähes märkänä nukkumaan, niitä enempää harjailematta.

Tuotteesta on muuten värjätyille hiuksille tarkoitettu versio, mutta nimeä en tähän hätään kyllä muista. :?

Sivut

Kommentit (20)

Mizzz

Kyllä minäkin välillä haluan kunnon kiharat laittaa! Mutta kyse olikin siitä että hiukset haroo mihin suuntaan tahansa, harvemmin ne mulla kostealla kelillä kuitenkaan nätille kiharalle menee.
Täytyy kyllä joskus hankkia se suoristusrauta ja "opetella" föönaamaan...
mutta ennen niitä kokeilen kyllä tuota Briannahin suosittelemaa Liss Controlia! kiitos vinkistä:) muistatko yhtään minkä hintanen on?

Briannah

Lorealin kampaamotuotteista on löytynyt oiva apu mun pitkiin luonnonkihariin hiuksiin. Tökötin nimi on Liss Control. Toimii kosteisiin hiuksiin kuivaamatta (tuo hallittavuutta ja pysyy hiukset kuosissa) tai sitten jos kuivaa, niin hiuksista saa suorat ja sileät. Sisältää myös 24 h:n kosteussuojan. :wink:

Olen itse tosi laiska muutenkin hiuksia laittamaan, mutta tuo tuote on ollut kyllä mun pelastus. Riittoisaa ja voi käyttää vaikka kuiviinkin hiuksiin ihan vain silottamaan. :)

olematon
agentti
Maruchka
Mä en ymmärrä ihmisiä, jotka haluaa saada hiukset suoriksi. Mä teen kaikkeni saadakseni nää kihartumaan :D En tykkää yhtään, että hiukset menee päätä myöden.

Sama! Mulla on niin suorat hiukset kuin vain voi olla! Hyi! Nytkin just poistan paplareita... :lol: Ah, kiharoita!

samoinnn. :P

agentti
Maruchka
Mä en ymmärrä ihmisiä, jotka haluaa saada hiukset suoriksi. Mä teen kaikkeni saadakseni nää kihartumaan :D En tykkää yhtään, että hiukset menee päätä myöden.

Sama! Mulla on niin suorat hiukset kuin vain voi olla! Hyi! Nytkin just poistan paplareita... :lol: Ah, kiharoita!

Maruchka

Miffy

Sulla on Rahel upee tukka!! :D

No, mulla on hiuslaatu myös sellainen taipuisa, ja tää korostuu kosteella säällä. Tosin rastat pysyy aika hyvin suorina ;)

Jos tukka on pakko suoraksi saada, niin eiköhän siihen auta suoristusrauta.

Rahel

Mulla kanssa hiukset kihartuu aika voimakkaasti. Oon täysin luovuttanut niitten suhteen ja parhaimmassa kuosissa ne pysyykin, kun ei tee niille suihkun jälkeen mitään; kuivaa pyyhkeeseen ja vähän haroo selviks ja antaa sen jälkeen kuivata ihan ittekseen. Joskus, kun haluan suorempaa, niin oon käyttänyt suoristavaa mömmöä (oiskohan schwarzkopin) ja föönannut. Ne on kyllä seuraavana päivänä taas ihan kiharalla, mutta ainakin päivän ne on nätit ja melkeen suorat.

Mizzz

kiitos kaikille vastauksista!
No hiusten lyhentäminen minun tapauksessani tuskin auttaa kun nytkin on vähän lyhyemmät edestä ja nehän ne vasta sojottaakin...
Tuollanen suoristavavoide olisi kyllä varmasti hyvä hankkia. Olen vain mahdottoman huono/laiska föönaamaan. Enkä välttämättä haluaisikaan kammata ja föönata hiuksia aivan sileän suoriksi, unelma olisikin pöyhkeät/tuuheat muttei sojottavat. Aika mahdotonta varmaan... :wink:
Tehoaakohan nuo suoristusvoiteet ilman föönausta laisinkaan?

Mizzz

Mulla on varsin taipuisat hiukset ja etenkin hiemankin kostealla ilmalla sojottelee mihin sattuu ja tavallisesti juuri väärään suuntaan...! :?
Olisiko kellään mitään hyviä keinoja tämän välttämiseksi? Geeliä, kiinnettä tms. tai jotain "poppaskonstia"? Kesällä hiukset oli aika iisisti kun ei sadellut (olipa ihanan lämmin kesä:)!), mutta nyt kun syksy tulee niin look vaihtelee aina kelien mukaan -ei kivaa...

Norma Jean

Itselläni myös jatkuva taistelu kihartuvien hiusten kanssa ja tosiaan etenkin sateiset ilmat saavat letin uhmaamaan painovoimaa ja sojottamaan joka suuntaan. Täydellistä kesytystä en ole löytänyt, mutta melko hyvin tepsii seuraavanlainen setti; pyyhekuiviin hiuksiin jotain suoristavaa voidetta ja sen jälkeen föönaus pää alaspäin samalla hiuksia harjaten. Kuiviin hiuksiin vielä pieni määrä jotain silottavaa mömmöä ja lopuksi kevyt suihkaus lakkaa. Lopputulos suhteellisen sileä ja suora. Itse suosin Tigin muotoilutuotteita ja shampoita.

Sateella ihan ehdoton on kylläkin pipo, joka suojaa siloisuutta paremmin kuin mikään muu ;).

marimma
olematon
kyl se mullaki vähän valuu, mut luulen et johtuu siitä et on vaan väärän kokonen, eli siis toisinsanoen liika iso. :roll: ja sit pidän pantaa aina välillä, siis sellasta koko pään ympäri laitettavaa. pysyy hiukset pois naamalta.

Minullakin se on aika iso. mutta jos yhtään pienemmän otan niin hiukset ei mahdu väliin. joten siinä mielessä se on just sopiva.. ja panta.. noooh. On vaan jotenkin niin ahdistava. Tai mikään sellanen nauha/panta/lumilenkki/kangaskaitale tms. en tykkää pitää hiuksiani niin kiinni. Ihan sama kun ranskanlettejä ei ikinä tähän päähän. Aina pitää olla hiukset jonkun verran irti että tuo hiusraja ei näy, se kun suurentaa ja saa kasvot näyttää liian pyöreiltä..

olematon

kyl se mullaki vähän valuu, mut luulen et johtuu siitä et on vaan väärän kokonen, eli siis toisinsanoen liika iso. :roll: ja sit pidän pantaa aina välillä, siis sellasta koko pään ympäri laitettavaa. pysyy hiukset pois naamalta.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat