Muotivaatteita netistä? Mistä? - Muoti ja kauneus

chloe

Ite tilasin juuri asoksen sivuilta vaatteita, kun vahingossa sivuille eksyin :oops: En vaan voinut vastustaa niitä yli-ihania vaatteita!! En ole missään ennen nähnyt noin monipuolista ja hyvää valikoimaa. Ja hyvä puoli sivuissa on just toi valuuttajuttu, että pystyy muuntaa punnat euroiksi. :) (punnissa sitä ajattelee aina että ne on halvempia, mitä ne oikeesti on....)

Ärsyttää vaan, kun tota tilausta varten piti tehä hirveesti kaikkia toimenpiteitä. Piti ottaa kuva passista ja ettiä joku dokumentti (max. 6kk vanha), missä näkyy kotiosoite, pankin tilinumero ja oma nimi ja lähettää sähköpostissa niille. Noihan on tietty turvallisuuden kannalta vaan hyvä juttu. Mutta mulle se tuotti suurta stressiä, kun olen juuri muuttanut ja en löytäny mistään sellasta paperia missä olis mun uus osoite :? Mutta täytyy nyt toivoo, että noi paperit menee läpi siellä. :)

Sivut

Kommentit (47)

KRedit-

riippuu tietenkin omasta tyylistä, mutta www.supremestylez.de tarjoaa HALPOJA hiphop henkisiä vaatteita myös tytöille :) tyttöjen/naisten valikoima rajoituu tietenkin muutamiin paitoihin ja asuihin.. mutta luotettava paikka on, ja tosiaan halpa! itselläni tässä parhaillaan eilen kotiakuljetettu rocawearin asu ;)
http://www.supremestylez.de/main.php?action=detail&iid=496

Harmittaa hitusen kun babyphatiltä ei ole tarjolla kun paitoja ja takkeja. Siltä merkiltä löytyy upeita farkkuja, ja kenkiä <3

nyrkkeilysäkki

Itse olen tullut siihen tulokseen, että Suomessa on aika nihkeät valikoimat muotivaatteita, eikä vielä kaikkia merkkejä ole edes rantautunut tänne "pysyvästi". Joten kertokaa hyvän valikoiman omaavia luotettavia nettikauppoja?

Kiitos.

Tinde

Jaa-a enpä tiennytkään pitäväni "roskiaväen" kengistä... olenko siis itsekin moista väkeä :twisted:

Siihen "väkeen" kuuluminen voikin olla opettavaista.

Meisy

minäkin olen ilmeisesti roskasakkia! katselin sivuja ja minulla kenkiä ja hameita jotka ovat siellä olevien merkkien alla.
Roskasakkia :P

SooZ
Tinde
Jaa-a enpä tiennytkään pitäväni "roskiaväen" kengistä... olenko siis itsekin moista väkeä :twisted:

Siihen "väkeen" kuuluminen voikin olla opettavaista.

Olen sitten vissiin minäkin roskasakkia kun pidän noista kengistä :D
Tunnen muutaman skinin ja vaikka en heidän periaatteitaan kannatakaan niin eivät he minusta mitään roskasakkia ole. Ainakin nämä minun tuntemani osaavat olla ihan ihmisiksikin ja ovat todella mukavia ihmisiä! Onhan sitä tietty niitä "hakataan kaikki" tyyppejä mut niitä nyt on "roskasakin" ulkopuolella ihan yhtälailla.

Elma
SooZ

Olen sitten vissiin minäkin roskasakkia kun pidän noista kengistä :D
Tunnen muutaman skinin ja vaikka en heidän periaatteitaan kannatakaan niin eivät he minusta mitään roskasakkia ole. Ainakin nämä minun tuntemani osaavat olla ihan ihmisiksikin ja ovat todella mukavia ihmisiä! Onhan sitä tietty niitä "hakataan kaikki" tyyppejä mut niitä nyt on "roskasakin" ulkopuolella ihan yhtälailla.

Anteeksi offtopic, mutta miten skinit voivat olla mukavia ihmisiä? Mielestäni kukaan, joka laittaa ihmisiä arvojärjestykseen rodun perusteella, ei ole mukava. Eikä varsinkaan kukaan, joka toimii skinien tavoin.

Ok, nuo kengät ovat ihan kivoja. Muodostin mielipiteeni sivuston etusivun perusteella.

Miffy

Mä vihaan skinejä hyvin syvästi juuri tuon asenteen ja rotusyrjinnän takia. Ja ehkä siksikin, että punkkariaikoinani monet kaverit joutuivat skinien hakkaamiksi...

marieh

oih, ihania tuotteita myös tuolla asos.comissa, voi tätä shoppailuhinkua :roll:
mutta kun siellä on hinnat puntina, osaisko kukaan sanoa miten se punnan ja euron suhde suunnilleen menee? että yks punta on montako euroa? :lol: sivistymätön minä :roll:

helenacaprice

heipa! olen muotidisaineri virosta, tallinnas. jos huvittaa, katso esimerkiks kotisivu [url]www.zone.ee/helenacaprice anteeksi, mutta see on vironkielinen, a luulen, että kuvista ymmärrät kuitenki. ilmöisesti minun suomen kieli on vihreinen??? mutta itse ymmärrän ja puhun vabaasti.
jos oled kiinostunut, ole hyvä ja vasta. on mahtolliset myös kaikennäköiset tilaukset ja koonumero ei ole onkelma... :lol:

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat