Epilaattori alakerrassa...? - Muoti ja kauneus

NightQueen

Minä en kyllä toisen eteen mitään kivuliasta tekisi. Jos itse tykkäisin pitää alapäätäni viidakkona, niin pitäisin. Ihan itseni takia pidän karvat poissa, koska karvat on vastenmielisiä.

Sivut

Kommentit (31)

pigeon
SooZ
uskaltauduin sitten kokeilemaan epilaattoria alakertaan. Häpyhuulet jätin suosiolla rauhaan mutta häpykummulta otin kaiken pois paitsi "sokean opaste" jäi :lol:
sattui kyllä aika pirusti. mutta äkkiä se iho turtui. kaikkea hullua sitä tekeekin toisten eteen :lol:

Tuota kyllä arvostan varsin suuresti, ehkä nyt uskallan itsekin lähteä kokeilemaan :D

NightQueen
Fansku
Otatko sä Tessa ihan häpyhuulistakin epilaattorilla, vai vaan siistit reunoista vai miten? Muakin kiinnostais kyllä jos siitä kerran hengissä selviää :lol: Kun vamasti pysyy siistinä pidempään!

Epilaattoria en ole kokeillut, mutta nypin ihan pinseteillä. En suosittele, että nypit häpyhuulten päältä, se sattuu aivan s*tanasti! Itse nypin tuosta ylhäältä "kolmion" alueelta, ja häpyhuulten päältä sheivaan.

winnipeg
pigeon
onko joku kokeillut siistimistä alhaalta epilaattorilla ja jos on niin millaisin seurauksin?

ite siistin bikinirajat aina epilaattorilla, sattu ehkä muutamalla ensimmäisellä kerralla aika paljonkin mutta eipä se enää, ellei anna karvojen kasvaa kovin pitkiks. Pitkiin sattuu :lol:

pigeon

Kaikki tuntuvat vannovan vahauksen tai höyläämisen nimiin, itse koen höyläämisen ja sängen vähän ikäväksi ja ajattelin että onko joku kokeillut siistimistä alhaalta epilaattorilla ja jos on niin millaisin seurauksin?

Disturbance

Aijaijai piirakkaparkaa... Ala ihmeessa mee epilaattorilla leikkimaan. Sanoohan sen hermojarjestelmakin, kun se nyppiminen sattuu niin maan perhanasti!!

Jos sanki ei miellyta, kutein useilla, mene ihmeessa teetattamaan ammattitaitoinen vahaus. Vain silla karvat ei kasva seuraavaan aamuun mennessa takaisin, eika iho kutia. Kotivahat ei sitten toimi, koska karvat kasvaa siihen suuntaan etta pitaisi olla sitten kaveri vetamassa liuskoja alhaaltapain. Eli soittelepa kauneushoitoloita lapi!

tessa

itse just eilen epiloin alapäätä. Ei muuten enää satu, kai siihen turtuu. Idea on aloittaa todella varovaisesti ja pieni alue kerrallaan. Seuraavalla kerralla vähän suurentaa aluetta ja seuraavalla kerralla suurentaa vielä lisää. Näin iho ehtii tottua siihen epiloimiseen paremmin. Jos kipu tuntuu kovalta niin epilaattorien mukana tulee usein sellanen kylmäpussi, jolla voi yrittää turruttaa sitä ihoa ennen epilointia, mutta mulla siihen ei ole ollut tarvetta.

Jälki on todella tasaista ja pysyy siistinä pitkään. Kunhan epiloit sellaisena ajankohtana, ettei se pieni punoitus häiritse (esim. ennen nukkumaan menoa). Epiloinnin jälkeen voi rasvata vaikka vauvojen sinkkivoiteella, niin ei ihokaan ärsyynny.

Fansku

Otatko sä Tessa ihan häpyhuulistakin epilaattorilla, vai vaan siistit reunoista vai miten? Muakin kiinnostais kyllä jos siitä kerran hengissä selviää :lol: Kun vamasti pysyy siistinä pidempään!

SooZ

hmm pitää varmaan itsekin kokeilla. En nyt ehkä ihan häpyhuulilta ala aluksi ottamaan :D
Mut vois tuolta ylhäältä tuota tupsun ympäristöä siistiä ja muuten nuo bikinirajat. Ei tarviis ihan aina olla veetillä ottamassa.

Pampsu

Onnistuu se ihan hyvin, vaikka sitten muutamat sitkeämmät voi joutua ottamaan vielä pinseteillä.
On tullu tuosta nyppimisestä (kaikki pois) 8) kokemusta jo monta vuotta, joten se helpotti siirtymistä epilointiin. Otan myös ihan häpyhuulien viereltäkin, kunhan sopivasti tiukkaan ihoa sieltä samalla ei satu juuri ollenkaan.
Homman kun tekee parin viikon välein, niin uudet hentoiset karvat irtoavat juurineen tosi hyvin.

Emanos

Itse käytän sokerivahaa.Olen ennen naimisiin menoani "joutunut" vahaukseen jossa vahattiin joka ikinen karva vartalosta (lukuunottamatta tietty hiuksia,kulmakarvoja ja ripsiä :lol: ).Eli alapää,sääret+reidet,käsivarret,kainalot ja kaik läks. Kipu oli ihan kohtalaista ja tulos taivaallinen.Suosittelen lämpimästi.
Anoppini lähettää mulle aina monta pakettia sokruvahaa,sillä sitten vaan sotkemaan.Ehkä hiukan hidasta ja tahmeaa hommaa yksinään...mutta mitäpä sitä ei kauneuden takia tekisi :wink:
Tämä sokerivaha ei muuten ole sitä veetin mikropurkkihässäkkää vaan käsissä lämmitettävää "purkkamaista" mömmöä joka "venytetään" iholle ja repäistään irti.Yhdellä "pallukalla" saa revittyä karvat koko säärestä.Joten vahaa ei kulu järjettömiä määriä edes. :)

Emanos
chinchilla
Emanos
tulos taivaallinen

Mistä tota sokerivahaa saa? Minä haluan kans taivaallisia tuloksia! 8) :lol:

Mä en vielä ole sitä löytänyt suomesta :cry: ...meille se kulkeutuu Jordaniasta.Mutta kannattaa ehkä kysellä kemppareista jne.Tai etnisistä kaupoista,josko hankkisivat.
Jos joku tuttava tai jopa itse,matkustaa esim.arabimaihin,niin kannattaa pistää tilaus pystyyn :)

Emanos

Ainiin...voihan sitä vahaa valmistaa itsekkin.Mutta se on sitten sotkusta sen verran että itse suosiolla käytän valmiiksi valmistettua vahaa.
Netistä pitäis jostain löytyä ohje.Siihen ei muuta tarvita kuin sokeria,vettä ja sitruunanmehua.Olen joskus vuosia sitten sitä itse keitellyt,mutta mielestäni vähän hankalaa oikean "koosteen" saamiseks..Helpointa käyttää sitä "tehdastekoista" :)

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat