paras ripsari? - Muoti ja kauneus

NightQueen
Lania
NightQueen

Yleensä vaan nuo muka-taivuttavat eivät taivuta ainakaan minun ripsiäni p*skan vertaa.

Kai on huomiotu, että taivuttavien ripsivärien kanssa ei juuri ollenkaan pitäis sitten käyttää ripsentaivuttimia erikseen. Kyllähän se "taivuttava" aine sillonkin toimii, mutta päinvastaseen suuntaan. Ainakin mulle käyny näin, ja oon kuullu myös muilta.

Juu, testattu on. Mutta en ole muistaakseni kokeillut kuin yhtä taivuttavaa, joten ehkä se sitten oli vaan joku huono. Pitäisi tuota Hypnosea ehkäpä kokeilla. Kuinkas paljon se kustantaa? :P

Sivut

Kommentit (229)

chokolate86

mm näitä olen harkinnut (haluun kerrankin spektaakkelimaiset ripsit jouluksi, hihhih :lol: )
YSL faux cils, lancome l'extreme, hypnose, diorshow jne...
kokemuksia?? :D

E

Minä olen todennut L'oréalin kullan värisen ripsivärin, jossa toinen pää on se valkoinen kuituharja ja toinen pää väriharja, ehdottomasti parhaaksi!

Kuidut pidentävät ja tuuheuttavat kiitettävästi, taivutus pysyy siihen asti että ripsivärin pesee pois (pitää siis taivutusta yllä) ja pysyy kyllä todella hyvin (useimmat ripsivärit ovat iltaan mennessä varisseet pois, jäljellä vain jämät).
Yleensä vaihtelen meikkejä ja merkkejä säännöllisesti, mutta tuo on yksi, joka on ja pysyy :)

pehmis

mulla on diorin maximeyes ja diorshow. tykänny oon, enemmän kyllä tosta maximeyesista ku diorshow'sta :D

niin ja toi maximeyes varsinkin tekee mulle tuuheat ja näyttävät ripset, eikä oikeestaan paakkuunnu yhtään :D

Madde

mä taas kallistun ton diorshown puoleen, mut samassa merkissä mennään silti :) en oo muilla mitä oon kokeillu ni saanu yhtä ihania ja näyttäviä ripsiä

kukkanapa

mulle ei kelpaa mikään noista. ainoo millä saa tarpeeks näyttävät ripset ja pysyvän tuloksen on maxfactorin aqua lash. muihin en enää koskekaan.

weramaria

Kanebo 38 Silk Performance, tjsp, en jaksa lähteä tarkistamaan.... Anyway, ainoa ripsari joka todella pysyy, minäkin kun olen koko ajan menossa. Poispeseminen on joidenkin mielestä ongelmallista, itselläni ei valittamista.

Lania
NightQueen

Yleensä vaan nuo muka-taivuttavat eivät taivuta ainakaan minun ripsiäni p*skan vertaa.

Kai on huomiotu, että taivuttavien ripsivärien kanssa ei juuri ollenkaan pitäis sitten käyttää ripsentaivuttimia erikseen. Kyllähän se "taivuttava" aine sillonkin toimii, mutta päinvastaseen suuntaan. Ainakin mulle käyny näin, ja oon kuullu myös muilta.

Tekis mieli koklata Maybellinen Unstoppablee (? tulikohan muistista oikee nimi nyt). Testaajien mukaan pysyy kohtuulliset itkut ja sateet, mutta lähtee silti mainiosti vesipesulla pois.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat