UUSI VUOSI,PUKEUTUMINEN JNE..APUA!! - Muoti ja kauneus

mimmah

nyt kaipaisin hyviä vaateneuvvoja uuden vuoden bileiden suhteen..pitäisi näyttää hyvältä ja saada hyvät kuteet...neuvoja????kiitos etukäteen...

Kommentit (13)

Miffy

pööhhhh!! Ite makaan himassa toipumassa leikkauksesta sillon :/

Pukeudu oman tyylis mukaan niin on mukava ja varma olo myös uutena vuotena. Mä henk koht laittaisin varmaan reimat (paksut kunnon toppahaalarit) ainakin jos ulkona olisin :D

*Sandy*

Olen kaveriporukassa uudenvuoden aattona, kotonani itse asiassa. En ole vielä ajatellut niin pitkälle (tässä on ensin pikkujoulut ja kaikki..) mutta ihan tavallisissa vaatteissa luultavastikin; farkut ja joku toppi. Yhdessä saunotaan, joten eipä sen jälkeen kovin hehkeä ole :D Mutta jos baariin suunnittelet meneväsi, laita vaikka joku nätti hame ja kiva toppi. Noh, olipas tylsät neuvot.. Mutta se mikä itsestä tuntuu hyvältä, myös näyttää hyvältä!

SooZ

Noo sehän riippuu ihan missä bileet on ja ollaanko enemmän ulkona vai sisällä tai sitten baarissa?
Meillä ei vielä sen kummempia suunnitelmia ole, paitsi että baari on täysin pois suljettu :) muutaman kerran uutena vuotena baariin eksynyt ja aina on ollut loppujen lopuksi tunne että olikos tää nyt jotenkin erityinen päivä?
mieluummin vaikka maalla vanhempien luona kun sinne aina tulee paljon porukkaa :)

E

Omituista kysyä muilta tuollaista.

Sehän on sinusta itsestäsi kiinni, millainen maku sinulla on, millainen tyyli sinulla on.
Laita sellaiset vaatteet, missä itse viihdyt, mistä pidät ja näytät omasta mielestäsi hyvältä.
Ei tällaisessa asiassa paljon muiden mielipiteet paina.

Shandy

Mulla on luultavasti alkuillasta päällä verkkarit ja joku huppari, ja illalla yöpaita :lol:

Teen muuttoa uutenavuotena :? Vähän harmittaa, olisin halunnut olla vanhemmillani poikkiksen kanssa. Mutta saadaanpahan olla kaksistaan ;)

Meisy

se on vaan uusvuosi,ei siitä tartte ressata. jos meet baariin,niin perusbaarikuteet,mitä yleensä käytät. tuskin kukaan pitää uutena vuotena sellaisia juhlia,jossa on pukukoodi,että vaikka juhlia pidetään,niin ihan normaalisti sinne saa pukeutua.
no hätä.

Miffy

Niinpä... kaikilla on vaan hirveet paineet et täytyy olla kivaa ja upeeta ku on UUSVUOS ja pitää olla hienot kledjut ja kaikkee ku on UUSVUOS :D

Jzzu

Miulla uusvuos on ihan kun mikä tahansa muukin päivä, ei enempää, ei vähempää.
Normaali leffailta kullan kanssa: mukavat vaatteet missä hyvä olla, kullan kainalo, jotain naposteltavaa ja leffa.

Miffy

Heh, mä taas taannun lapsuuteen: isin ja äitin luona, sipsiä ja limsaa (nojoo ehkä siideriäkin sentään:D) ja kotona vaan. Ei oo herkkua kyllä mut enköhän mä kestä :D Prkl polvileikkaus kuitenki :(

Lania
Miffy
Niinpä... kaikilla on vaan hirveet paineet et täytyy olla kivaa ja upeeta ku on UUSVUOS ja pitää olla hienot kledjut ja kaikkee ku on UUSVUOS :D

No aivan :D sit ollaan juhannukseen asti ihan maassa ku UUSVUOSI olikin ihan tylsä eikä elämä napsahtanutkaan tähtisateeks. Sitte aletaankin jo miettiin seuraavaa vuodenvaihdetta että IIK mitä tehään mihin mennään jotain pitää keksiä kun on sentään UUSVUOSI!! :P

viipula

Meillä on kaveriporukan kanssa ollut jo vuosikaudet tapana pitää ihan vaan kotibileet. Kaikilla normaali kuteet ja toppavaatteet siihen päälle, kun lähetään ampuun jäälle raketteja. Täälläpäin tuppaa oleen aina uutenavuotena niin pirun kova pakkanen, ettei tulis mieleenkään mitkään muut ku toppahousut :)

figaro
Miffy
Pukeudu oman tyylis mukaan niin on mukava ja varma olo myös uutena vuotena.

Tässä varmasti paras vinkki ;) Ja jos haluaa vähän erottua niin iske jotain räväkkää (=normaalista bilepukeutumisestasi poikkeavaa) tai kivoja yksityiskohtia asuusi. Kannattaa muistaa, että ulkona voi sitten olla kylmä.. Ei mene kintut siniseksi, jos pelkissä sukkahousuissa ;) :D

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat