Kulmien ja ripsien värjäys - Muoti ja kauneus

kärttyli

Suunnittelen päästäväni itseni meikin suhteen helpommalla ja hankkivani värin kulmiin ja ripsiin. Laittaa, hyvät cosmonaiset, siis tietoa jakoon: noin hinta, kesto (värin), kokemuksia...

Kärttyli kiittää ja kumartaa :D

Sivut

Kommentit (21)

figaro

Kulmien värjäämisestä onkin jo tuolla alempana käyty keskustelua http://www.cosmopolitan.fi/keskustelut/viewtopic.php?t=290 TÄÄLLÄ

Itselläni ei ole kokemusta kuin ripsien värjäämisestä liikkeessä. Ostin värin värjätäkseni kotona, mutta.. Siihen se jäikin eli en ole värjännyt.

Kesto: Kuukauden pari.
Hinta: kotiväreissä saat varautua vähintään 20 euron satsiin ensi kerralla, mutta myöhemmin pääset halvemmalla (tuotteet riittoisia), liikkeiden nykyisiä hintoja en muista.. :roll: arvioisin kulmien ja ripsien värjäämisen (könttänä) 15 euron molemmin puolin ainakin näillä taajuuksillä..

*Sandy*

Mä harkitsin myös tuota ripsien kestovärjäystä, mutta sitten mietin, että eihän se pidennä eikä tuuheuta ripsiä yhtään? Minulle ei siitä ilmeisesti olisi kovin paljoa hyötyä, kun haluaisin ripsiini noita edellä mainittuja asioita :?

Sarah

Kympillä jo saa kotivärin, joka riittää pitkäksi aikaa ja sopii sekä kulmiin että ripsiin. Silti sanoisin että kosmetologin tekemä värjäys ehkä ottaa paremmin kiinni - huomattavampi ja pitkäkestoisempi tulos.

Zuzannah

ite olen kerran käyny kosmetologilla värjäämässä kulmat ja ripset.. hinnasta en osaa sanoo mitään kun en ite joutunu maksamaan, mutta kyllä se väri ainakin kulmissa pysy aika kauan, ripsistä en oikein tiiä kun on muutenki niin tummat ettei niitä juurikaan tartte värjätä.
sen verran sanon ripsien värjäämisestä, että mulla katkes todella paljon ripsiä siinä prosessissa ja muutenkin oli tosi kivulias kokemus (silmät oli kuin tulessa). etenkin mua ihmetyttää se, että miten ihmeessä ne ripset katkes?? vaikka onhan ne mömmöt aika voimakkaita aineita, mutta kumminkin.. onko muille käyny samalla tavalla?

Amalia

Kannattaa kysyä tutuilta kokemuksia eri paikoista! Pari kertaa olen törmännyt ihmisiin, jotka on näyttäny kulmien kestovärjäyksen jälkeen aika järkyttäviltä, kun kulmat on ollu niinku kaks mustaa pötköä. Tai vielä pahempi; kaks punasta pötköä! Rimmaa oikein hienosti joka tukkaan :roll:

Rahel

Mä värjäytän aina kulmat kosmetologilla heti kun oon värjännyt hiukset. Ripsiä en oo värjännyt, kun silmät on muutenkin aika herkät. Kulmien värjäys maksaa ainakin täällä Turussapäin kympin hujakoilla, ripsistä velotetaan jotain 15-20 euroa. Mulla toi kulmien väri on haalistuntu sille pikkuhiljaa, niin että kuuden viikon välein käyn yleensä uusimassa.

maaruli

Mä oon muutaman kerran värjänny ripset ite kotona, ja musta tuntuu että siinä vaan ripset ohenee entisestään. Eli siis ne irtoo helpommin... :roll:

Maruchka

Kuten olen jo jossakin kertonut, olen usein värjännyt ripset ja kulmat ihan kotona. Pikkuhomma ja tulee hyvää jälkeä. Aineet myöskin kestävät todella pitkään, kun ne kerran ostaa. Suosittelen :D

Sarah

Niin kulmien värjäyksessä on tosiaan se vaara että tuloksena on erittäin tuuhean näköiset kulmakarvat. Väriä kun tuppaa tarttumaan siihen ihoon kulmakarvojen alla. Kulmien värjäystä en kyllä itse tekisi kotona juuri tämän seikan takia.

Sinsemilla

kulmat ja ripset kestoväri + kulmien muotoilu täällä päin 20e... itte yleensä laitan vaan nuo kulmat... pari kertaa ripset värjänny, mut ei siitä ollu mitään hyötyä, kun kuitenkin aina laitan ripsaria...ei se värjäytstulos niin luonnollinen oo kuitenkaan, tai näyttää miusta vähän oudolle (tietty kun on itte tottunu niin vaaleisiin ripsiin itsellä ilman meikkiä)... ja jos meikkaa muuten ni joka tapauksessa tulee laitettua ripsaria, vqaikk oliski värjätyt ripset...

mein iskä värjää myös ripsiä..heh hassu ukko... ;)

*Sandy*
Sinsemilla

mein iskä värjää myös ripsiä..heh hassu ukko... ;)

Ihanko totta :D minkä takia hän niitä värjää? - Oli ihan pakko kysyä :D

Nikishe

Mä ostin omat värini suoraan kosmetologilta, ne on parempia kuin kaupan värit vaikka samoja merkkejähän ne on, ammattilais-sellaiset kylläkin. Mulla on ruskea (Fortune) ja musta (RefectoCill) ja niistä saa sekoteltuna just sellaisen värin ku tarvii, harvalla muutenkaan kokonaan mustat karvat on, jotku sekottaa harmaata ja jotku sinistä( :shock: )... Muistaakseni makso 15e hapatteen kans, mut mä sain kyl alennuksen ku olin töissä samaisessa paikassa aikaisemmin, ei kehdannu kiskoa... Tottakai sitä väriä aina menee iholle, jotku karvat ei vaan pysy kiinni toisissaan että värit tarttuis, niin sillo ne on pakko "liimata" ihoon. Kunhan tekee sen tarkasti niin et pysyy se muoto myös siinä iholla, apuna tietysti pumpulipuikko, sillä ylim. pois, se väri häipyy kyllä parissa päivässä iholta, riippuen kui ahkerasti pesee. Suosittelen värjäämään pari päivää ennen ku "tarvii", esim. jos haluu et kulmat on kuosissa perjantaina, niin värjää ne jo keskiviikkona. Ripsiä en värjää, siihen tarkoitukseen on parempi keksintö: RIPSIVÄRI :lol: Jah tietysti kannattaa muistaa että jos kulmat on värittömät normaalisti, niin näyttäähän se karulta jos ilman muuta meikkiä alkaa arvostella lopputulosta heti värjäyksen jälkeen...

Lucky Lady

Yhden kerran olen käynyt kulmien ja ripsien värjäyksessä. Se ei maksanut minulle mitään, koska sain sen hyvitykseksi siitä että en mahtunut jumppaan. Kulmat olivat ensimmäiset 2-3 päivää mun silmille ihan liian tummat, tosin muut eivät pitäneet niitä sellaisina eikä mies huomannuut mitään eroa (No, milloinkas se huomaisikaan.. :roll: ). Parin päivän jälkeen ne olivat jo hienot, eikä pelkästään nyppimisen ansiosta (nypin toki itsekin kulmani säännöllisesti, mutta kosmetologi tekee sen hienommin). Ripsistä tuli hienot, vaikkei se vaikuttanutkaan mascaran käyttööni (värjäyshän antaa vain värin, ei pituutta tai tuuheutta, joita horottimeni myös tarvitsevat). Kiva kuitenkin, etten näytä olmilta ilman meikkiä. Ripset aion värjäyttää uudestaankin, kulmiini ei kukaan koske enää ikinä.

Sori jos jäi kirjoitusvirheitä, LL alkaa olla humalassa.. :lol:

hedonisti
Zuzannah
ite olen kerran käyny kosmetologilla värjäämässä kulmat ja ripset..

^^
Kuin myös Ja suunnittelen tekeväni saman taas kesää ajatellen. Helpottaa hieman elämää.
Ja noita tarjouksiakin aina löytyy mukavasti.
Toki se ripsien värjäyttäminen oli kaikista inhoin kokemus,
kun silmät vuoti aika kiitettävästi sen jälkeen.
Kulmista tuli kuitenkin tummat ja väri kesti pitkään,
joten vähintään kulmat vois värjäyttää taas.

prash

parturi kampaamoissa käydessänne kysykää paljon he velottavat ripsien- ja kulmienvärjäyksestä..
ripsienvärjäys ei irrota ripsiä, ainakaan mulle ei ikin oo nii käyny.. ja se kirvely johtuu siitä että sitä ripsien kestoväriä menee silmiin,eli jos alkaa kirvelemään, kylmä vesikippo viereen ja pumpulilla pyyhit ja painelet silmiä, sillä pitäisi helpottaa.
kulmaväriä ei kannata antaa olla montaa monituista minuuttia, se jämähtää muuten ja näyttää liian tummalta. ite koulus värjään kulmani ja annan värin olla joku 2-5min kulmissa ja pyyhin pois, ei jää ihoon kiinni (Käytä vaseliinia tai muuta rasvaa kulmien ympärillä)

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat