Miehen tuoksu - Muoti ja kauneus

Jimmy KImmel

Jimmy ponkaisee viikonloppuna laivalle. Mikäli kaikki rahat eivät mene virvokkeisiin ja yleiseen humuun, niin voisi asioida laivan "dödökaupassa".

Mikä on hyvä tuoksu/deodorantti miehelle?

Sivut

Kommentit (135)

Jzzu

Calvine Klein:sta tykkään.
Mutta noin yleensä tuoksun tulee olla raikas, miehekäs muttei liian voimakas tai pistävä, joku mausteinen vois olla kiva myös näin joulun alla.
Yleensä vaalean sinisissä pulloissa olevat tuoksut tuoksuu hyville. :lol:

Muoks! Sen vielä lisäisin että minä en ainakaan kamalan metsäisistä tuoksuista tykkää, tuntuu ihan puunhalaajalle jos kulta haisee männylle. :lol:

kameletontti

hugo boss!! *NAMS* mies käytti tuota bechamia vähän aikaa ja voin sanoa,että ei mies illalla tuoksunut enää millekään :roll: bossin käytön aikana tuoksui vielä bossi iltasella :D

Shandy

Hugo Bossin tuoksujen kannalla minäkin olen. Yhdellä meidän luokan pojalla muuten on takuuvarmasti samaa Bossin tuoksua, mitä poikkiskin käyttää. Sitä sitten haistelen (tietysti välimatkan päästä) nyt kun kulta on vaihdossa :lol: ;)

Nojoo. Kyllä miesten kannattaa sitä tuoksuasiaa miettiä, meinaan ne on yleensä niin voimakkaita että sen haistaa vaikkei ihan lähikontaktissa oliskaan. Ja mikäs sen mukavampaa kuin istua jonkun hyvälle tuoksuvan miehen vieressä ;)

Lania

David Beckham surkee, älä vaan hairahdu. Hugo Boss on vähän liian yleinen, vaikka onkin hyvä.

Paras on JPG - Jean Paul Gaultier, se miehen muotonen pullo. Ei vaan VOI olla herkullisempaa.

PinkPanther

Escadan Magnetism for men on ainakin miun kullan tuoksu, ja hän itse taasen kehuu versacen dreameriä... Boss on myös ihan jees, ja sitten tämä musta ferrari... nami nami mitä tuoksuja :)

weramaria

Diorin Higher Energy tuoksuu hyvälle at the moment. Sen sijaan J-P Gaultierin Le Male on yökyök. Tässä siis ääripäät. Ja mielipidehän vaihtuu aika ajoin. :wink:

SunLion
Jimmy KImmel
Jimmy ponkaisee viikonloppuna laivalle. Mikäli kaikki rahat eivät mene virvokkeisiin ja yleiseen humuun, niin voisi asioida laivan "dödökaupassa".

Mikä on hyvä tuoksu/deodorantti miehelle?

Armanin Aqua di Gio!! <3 aivan ihana..ei liian vahva. => ei ongelmaa että tukehdutat jonkun, kun nenäs tulee hajulle "immuuniks". Ralph Laurenin Polo taas on vahvempi, jos sellasta kaipaat.

ite olen tollasten mietojen ystävä muutenkin..oksettaa ihan makeat/voimakkaat naisten tuoksut...La Costen Pour Femme on mun suosikki!

niin..ja lukiessa nyt edellisia (minä en esim tykkää yhtään Hugo Bossista...), pakko sanoa et nää on täydellisiä maku asioita ja suosittelen että valitset ehdottomasti sen mikä ITSEÄSI eniten miellyttää..sillee et anna vääristynyttä kuvaa itsestäsi :P jonkun tutkimuksen mukaan (amerikkalainen cosmo :lol:) tuo tuoksu voi olla hyvinkin tärkeä amorin asioissa ;)

aurinkokukka

Parhaat tuoksut, Bossin Aquatic, Armanin Aqua di gio,Ralph Laurenin Polo sport, Lacosten Essential ja Jean Paul Gaultierin le Male :) siiä vaan, ni kyllä kelpaa haistella :D ja kaikki tuoksut kestää :)

Cassy

Paras miesten tuoksu (ainakin tällä hetkellä) on Bossin se vihreä pallo. En tiedä tuoksun nimeä, enkä googlellakaan löytänyt edes kuvaa. Ja tuo ainakin kestää iholla koko päivän.
Ralph Laurenin Polo sport on myös ihan hyvä tuoksu.

Jzzu
Neppis_

CK on kyl hieman liian snobimainen hajuste miehelle, tai ainakin miul tulee mieleen kun haistelee. .

Riippuu tuoksusta.
Se minkä mie kullalle ostin oli kyl tosi nanna. :D

Wammy

Mary Kayn jälleenmyyjiltä sai joskus aikanaan aivan Hel**tin hyvän tuoksuista partavettä, hintakin oli markoissa jotain 500mk:n luokkaa mutta se tuoksu!!!! 8) 8) 8) Saa varmasti vieläkin naisten päät kääntymään, ja käy niinkuin axen(?) mainoksessa, nainen lähtee tuoksuvanan perään..Jos joku tuoksu saa naiset kaatumaan niis se. en kyllä kuollaksenikaan muista tuoksun nimeä *köh* miksiköhän :P :oops:

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat