Lävistykset kasvoissa. - Muoti ja kauneus

Lips_

Itsellä on smiley, ja tragus. :) Tulossa on ainakin tongueweb ja nänniin koru. Ja olen miettinyt niitä surfaceja niskaan ja alaselkään.
Hmmm... Mitähän tähän nyt sitten sanoisi.... Mun mielestä lävistykset on kauniita, oli niitä paljon tai vähän! LIIKA on tietenkin liikaa, eli nyt viittaan siihen, mitä joku tuolla kirjoitti, eli kun katsoo niitä kuvia mitä on esim. Guinnes World Records - kirjassa. :shock: Mutta, sellaiseen en ole kyllä vielä missää kaduilla tärmännyt.. :wink:

Sivut

Kommentit (57)

murur

niin ja niin.. 6mm vielä palautuu ihan hyvin, siitä ylöspäin ei ehkä niinkään. sitä on kuitenkin aika vaikea arvioida, kun riippuu niin paljon henkilöstä ja ihosta sun muusta. kuitenkin veikkaisin, että on melko epätodennäköistä, että 10mm-12-mm ja siitä ylöspäin palautuisi normaaliin kokoon. toisin sanoen, reikä jää luultavasti isommaksi kuin korviksiin olisi tarpeen.

murur

Hänellä on kulmassa 2 korua vierekkäin, silmien välissä lävistys, huulessa, leuassa,nenän ja suun välissä, eikö siinä ole tulehdusvaaroja sun muuta, ja jos haluaa jotain pois jää naamaan reikiä.
:shock: kertoilkaapa <3[/quote]

leuassa? kuinkas on moisessa onnistunut :D
tulehdusvaara kaipati siinä alussa, ja järki on hyvä pitää mukana, niin kuin muissakin jutuissa.

tinttatyttö

heijssan :shock:
mitä mieltä olette lävistyksistä naamassa?
missä menee liiallisuuden raja?
Onko itsellänne niitä?
Kaverillani lävistysten määrä menee liiallisuuksiin omasta mielestäni.
Hänellä on kulmassa 2 korua vierekkäin, silmien välissä lävistys, huulessa, leuassa,nenän ja suun välissä, eikö siinä ole tulehdusvaaroja sun muuta, ja jos haluaa jotain pois jää naamaan reikiä.
:shock: kertoilkaapa <3

Miffy

Mielestäni tää on aika henk.koht. juttu. Jollain 10 lävistystä naamassa voi näyttää hyvältä, kun jollain jo yksi näyttää pöhköltä. MIelestäni tämä liittyy paljon kys. henkilön muuhun tyyliin. Jos lävistyksiä hoitaa hyvin ja oikein, tulehdusvaara ei ole kovin iso. Toki se on aina silti olemassa. Ja jos läväri on hyvin hoidettu, sen saa otettua pois ilman, että siihen jää mitään reikää/arpea tms (kokemusta on).

SooZ

joo eikös se reikä yleensä aina mene umpeen kun korun ottaa pois. Arpi voi tietty jäädä jos huonosti hoidettu.
Oon samaa mieltä Miffyn kanssa että joillekin sopii lävistyksen todella upeasti ja joillakin ne näyttävät naurettavilta vaikka olisi vain se yksi. Itsellä muutama koru ollut mutta nykyään vain nenässä rengas ja korvakorut. Muutaman korun joutunut ottamaan pois kun tulehtuivat aina vaan uudestaan. Enpä taida vähään aikaan lävistyksiä ottaa..

Miffy

Jooh. Mulla ei tällä hetkellä ole. Kulmassa mulla oli, mutta otin sen pois. Ei jäänyt mitään jälkeä. Oon miettinyt lävistystä leukaan. Silmien väliin ottaisin, mutta kun mulla on silmälasit. Korvassa mulla on ollut sellainen venytyskoru, sekin valtava reikä kasvoi nätisti umpeen kun otin sen korun pois :)

Ei näissä jutuissa mun mielestä tarvii vetää mitään rajaa. Jokainen tehköön kehollaan mitä lystää.

miau

Mun mielestä liika on rumaa, mutta tottakai eniten vaikuttaa se, että käykö ihmisen persoonallisuuteen lävistykset. Itselläni on lävistys nenässä, kielessä ja navassa.

Alina

Joillekin tietyt kasvolävärit sopii pirun hyvin, toisille taas ei.

En henk.koht. pidä naamoista joiden piirteitä on vaikeaa erottaa metallin keskeltä, mutta useilla kavereillani on kasvoissa lävistyksiä, ja useille sopiikin hyvin.

Itelläni on vaan napakoru, ollut kolmisen vuotta. Tahtoisin kovasti ottaa jonkun lävistyksen lisää, mutten vielä ole päättänyt minkä ottaisin. Itselleni en kasvoihin lävistystä ottaisi, koska nykyajan "suuret ikäluokat" ovat juuri ne, joilla on helposti asennevammoja lävistyksiä kohtaan, ja he ovat usein ne jotka ottavat tai jättävät ottamatta minut töihin. Valitettavasti se on näin, ja en halua jäädä saamatta jotain työtä vaikkapa meduusan takia. ( joka olisi kyl tosi kiva).

KRedit-

hmm.. ite en suosi kasvoihin. Pian loppuis pienetkin esiintymiset mitä tehnyt ^^
ite suosin näitä hiukan piilossa olevia mm. Nänni (suosittelen).. :)
napaan hankinnassa, ja kieli myös.

kameletontti

kerran lähikapakassa äitini tuttava siinä saarnasi suureen ääneen kuinka rumia lävistykset ovat ja kuinka kamalat arvet kaikille jää kasvoihin kun ne ottaa pois..aikani kuunneltuani käännyin häneen päin ja kysäisin,että onkos minulla koskaan ollut lävistyksiä mielestäsi. Nainen ihmetteli hiukan ja vastasi kieltävästi. Silloin kummatkin koruni olivat pois (huulen alus ja nenä). Kun lävistyksistäni kerroin, meni täti hieman hiljaiseksi :wink: arpien jääminen voi tietenkin olla yksilökohtaista, mutta huhu/kauhu tarinoita ei kannata aina ottaa todesta. Nyt nenä on jo umpeutunut, arvesta ei ole tietoakaan..

kameletontti

onhan niitä paljon muitakin paikkoja joista ei lävistykset näy ulkopuolisille jos ei halua näytellä.. :lol: tai siis napa, kieli, nänni, jopa sinnekin voi laittaa :oops: mutta ei kiitos ainenka minulle. Hieman offtopic mutta tuli tatuoinneista mieleen, moni nuori ottaa asiaa pidemmälle ajattelematta tatuoinnin joka näyttää sillä hetkellä kivalta, mutta näyttääkö esim. kiinalaiset merkit tai tribaali hyvältä sitten kun olet 50v? :roll: jokainen tottakai tekee vartalollaan mitä haluaa mutta...

Jzzu
kameletontti
tai siis napa, kieli, nänni, jopa sinnekin voi laittaa :oops:

Tarkoititko tuolla "jopa sinnekin voi laittaa" nänniä?
Miulla on nimittäin nännissä ja olen pistänyt merkille että se on todella tavallinen lävistys kohde, tiedän moooonta ihmistä kellä nännilävistys on.

kameletontti
Hieman offtopic mutta tuli tatuoinneista mieleen, moni nuori ottaa asiaa pidemmälle ajattelematta tatuoinnin joka näyttää sillä hetkellä kivalta, mutta näyttääkö esim. kiinalaiset merkit tai tribaali hyvältä sitten kun olet 50v? :roll:

Yhdellä kehonmuokkaus foorumilla oli tästä samasta aiheesta keskustelua.
Vastaan samaa kuin sinnekin: en ota tatuointeja alueille jotka ovat herkkiä venymään, enkä kohtiin jotka ovat koko ajan näkösällä niin ei pääse kyllästymään.
Sitäpaitsi en usko että makuni niin dramaattisesti muuttuisi vanhetessa ettenkö enää tatuoinneista ja lävistyksistä vanhana pitäisi. :roll:

Nimim. Tribaali selässä, kiinalainnen merkki olassa

Brinsessa

Lävärit naamassa on ok... Itelläni oli huulilävistys, mutta jouduin sairaalaan ja jouduin ottaa pois :cry: Toisaalta liiallisuuksiinkin voi mennä: kaverillani noin 5 lävistystä naamassa :?: Ei kovin kaunista...

Miffy

Mä kanssa luule, että kun piakkoin painelen ottamaan tatskan, otan sellaisen, joka on ajankohtainen minulle vielä kymmenien vuosien päästä. Suunnittelen sen itte ja se tulee siis olemaan hyvin omakohtainen :)

Hm, mä tosiaan haluisin taas pitkästä aikaa lävistyksenkin, mutta jotenkin vähän pelottaa sitten se asema työmarkkinoilla... Inhottavaa, mut näin vanhemmiten ne realiteeti vaan kai sitten pitää ottaa huomioon...

KRedit-

MIffy, älä suotta pelkää. ota sellanen lävistys jonka saa hyvin piilotettua. :)
Tatuiointia myös harkinnut. ajattelin pienen "arpitatuoinnin". Sydämmen tuohon käymmenen päälle. Ihan pikkuriikkinen tuohon peukalon tyveen.. hmm etusormesta suoraan alaspäin. Vaikea selittää kohta ^^ Olisi hiukan persoonallisempi, kuin Syntymämerkki :lol: ja mummuna se sitten sulautuisi hyvin ryppyjen joukkoon.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat