naisellinen yöasu - Muoti ja kauneus

ponygirl

Mä en voi sietää yömekkoja, ne on hirveän epämukavia kun pyöriessä menee ihan mutkalle, ja ne pari kertaa kun olen kokeillut, olen herännyt toinen tissi ulkona ja mekko niin kiemuralla että joka paikasta kiristää.
Kauan viihdyin perus t-paidoissa, mutta nyt olen löytänyt miesten kauluspaidat! Tämmönen vähän kulahtanut, iso paita on täydellinen yöasu eikä tätä raaskisi riisua millään.

Sivut

Kommentit (74)

emmu

Mitä ihmettä te pidätte öisin päällä miestenne seurassa? kun ois kiva hankkia joku seksikäs mutta mukava yöasu ihan siis käyttöä varten, ei mikään hurmausasu. joku naisellinen, en viittis missään lötkössä t-paidassa hillua tai pitkiksissä.mutta ei sellanen että poikaystävä luulee etä yritän vietellä.siis tajuatte varmaan. mikä ois sellanen hyvä että ei nännit näkyis läpi, tukeakin sais vaikka olla,mulla kun ei juuri oo rintoja.

Shandy

Nykyään en paljoo välitä missä vaatteissa hillun kotona ja alasti mäkin nukun.

Mut sillon alkuaikoina kun piti vielä mukamas yölläkin näyttää hyvältä ja ihanalta niin sillon mulla oli yleensä joku satiiniyökkäri, taikka sitten sellanen toppi + sortsit-systeemi.. Mut siis mä oon kyllä ekasta yöstä lähtien nukkunut alasti joten noi on ollut lähinnä siitä "iltahengailussa" päällä ;)

MiuMiu*

Mulla on satiinisia ja silkkisiä yövaatteita, mutta nykyisin tulee silti pidettyä enemmän jotain puuvillapaitulia ja näin kesällä on ihan pakko nukkua alasti kuumuuden takia.
Mun mielestä mitkään tukisysteemit ei sovi yökäyttöön, mulla on yks sellanen muka yövaate missä on tuet rinnoille, mutta nukkumiskäyttöön se ei sovi->tulee epämukava olo, kun tuet eivät nukkuessa pysy paikallaan. ( Alkuiltana se tietysti menee, mutta yöksi se on parempi jättää pois.)
Miehenkään mielestä ei ole mitään väliä mitä käytän yövaatteena, joten olen päätynyt noihin paituleihin, koska ne on talvella sopivan lämpimiä ja mukavia päällä. Jos tunnen tarvetta tuntea itseni kauniiksi ja seksikkääksi niin silloin käytän noita satiinisia tai silkkisiä, mutta jatkuvassa käytössä ne ei mulla ole.

Abigail

Minäkin olen useita vuosia nukkunut alasti vaikka mies olisikin viereen eksynyt. Alkuillasta jotain hörhelöä on saattanut päällä ollakin, mutta sehän on nakattu lattialle aika nopeasti. En touhujen jälkeen enää vedä "seksiasuja" takaisin päälleni jo senkin takia, että harvat niistä ovat mukavia yövaatteita.

Jos nukut mielummin vaatteita päällä, niin ehkä joku rintojen kohdalta tukevampi toppi ja hipsterit.

*Sandy*

Mä käytän vähän mitä yövaatteita tahansa; riippuu ihan onko lämmin vai kylmä vai siltäväliltä tai menkat. Nyt just ostin sellasen 'mekkoyöpaidan' se ei oo satiinia, vaan jotain ihanaa pehmeää kangasta. Tää ei oo musta mitekään erityisen hot, mutta kultu kyllä tykkää :wink:

Jzzu
Amalia
Mä nukun aina alasti huolimatta siitä, onko kesä tai talvi. Ja kyllä toi nahkayöasu näyttää toimivan miehiin ihan hyvin ;)

Täällä mennään samalla kaavalla ja hyvin toimii. :wink:

emmu

eiks teitä alasti nukkujia ahista että petivaatteisiin valuu jotakin? tai muuten tulee likasen olosiks. ite en valitettavasti muutenkaan oo vielä niin rohkee että rilluisin ilman rihman kiertämää. sitä paitsi mun poikaystävä on aika tuore tapaus niin ois ihan kiva pitää jotain siistin näköistä päällä..

Shandy
emmu
eiks teitä alasti nukkujia ahista että petivaatteisiin valuu jotakin? tai muuten tulee likasen olosiks.

Mitä niihin nyt nukkuessa valuis? :lol: Kuolaa oon havainnut joskus tyynyliinalta mutta en mä sen kummempia aineita oo lakanoistani löytänyt nukkumisen jäljiltä. ;) Ja musta taas tuntuu et sänky on likanen jos siinä nukkuu vaatteissa, siis sellasissa missä on hillunut koko illan.. Jos kaapista vaihtaa yökkärin just ennen sänkyyn menoo niin se ei ahista..

olematon

joku toppi/alkkarit tai sitte joku "mekko" tyylinen. Mulla on sellanen satiinihärdelli ja tykkään siitä. (: Sit on ihan lämpimiäki yöasuja, ku talvella tuppaa väkisin jäätymään ;D

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat