Eri vartaloiden pukeutumisvinkkejä - Muoti ja kauneus

Style
mimmah
en tied onks täst jo olemas tekstii tääl mut miten mä oppisin pukeutuu tyyllikkääst ja löytää sellasii kivoi vaatteit..tuntuu et mä en ikinä löydä sopivii yhdistelmii..auttakaa please.....ärsyttää varsinki ku on menos ulos et mites mä nyt laittaisin ja mitkä vaatteet...

Ensinnä on ehdottomasti tärkeintä, että vaatteet ja asusteet tuntuvat mukavilta - luo sinusta ulospäin parhaan mahdollisen kuvan. Vaikka henkilöllä olisi päällänsä huippumuodin ykkösreleet, eivät ne vääränkokoisina ja muutenkin epämukavina tee vaikutusta, jos olotilasi on ahdistunut.

Toisekseen tiiraile kaikkia mahdollisia alan lehtiä, kuvastoja, mainoksia ynnä muita.

Kirjaa ylös (joko paperille tai mieleesi) omat väriyhdistelmäsi (lempivärisi siis) ja etsi esim. netistä, miten eri värit sopivat toisiinsa (vastavärit ovat esimerkiksi todella pahoja lähteä yhdistämään, esim. vihreä ja punainen). Mieti myös, minkä verran haluat paljastaa vartaloasi sekä pidätkö enemmän pehmeistä (satiini, silkki, pellava) vai "kovista" (farkku, nahka) materiaaleista. Puuvilla ja polyesteri ovat siinä mielessä hyviä, että niistä voidaan saada joko ohuina malleina pehmeitä ja paksuina kovia, jolloin sopivat miltei kaikkiin asuihin - ja ovat myös kestäviä.

Lopuksi kokeile! Käytä aikaa kokeiluun ja sovitteluun. Jokaisen ihmisen takaraivosta löytyy kohta "Tämä näyttää minulta", vaikkei vaatekappale voikaan suorannaisesti näyttää ihmiseltä. Anna intuition jyllätä ja uskalla laittautua!

Kommentit (1)

mimmah

en tied onks täst jo olemas tekstii tääl mut miten mä oppisin pukeutuu tyyllikkääst ja löytää sellasii kivoi vaatteit..tuntuu et mä en ikinä löydä sopivii yhdistelmii..auttakaa please.....ärsyttää varsinki ku on menos ulos et mites mä nyt laittaisin ja mitkä vaatteet...

[size=9][color=red]Marimma//[/color][/size]

Oletko päärynä, pyöreä, luiseva, reitevä, mahakas, p*rsevä, tuhti, tiimalasi, tikku? Miten kenenkin tulisi pukeutua? Mitä välttää? Mitä korostaa?

Täällä keskustellaan siitä millainen pukeutumistyyli sopii millekin vartalolle. Millä saa pepun näyttämään pieneltä, ja mitä ei missään nimessä kannata laittaa päälleen :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat