Nelosen Victoria's secret muotinäytös :P - Muoti ja kauneus

Lizzie

Mä vilkasin kun leffa oli tauolla, voi tsiisus niitä naisia :shock: Jollaki Tyra Banksillakin on mun silmään ihan perfect vartalo, ei mitään liikaa eikä mitään liian vähän. Oijoi.

Sivut

Kommentit (43)

Hensa

Kattoko kukaan sitä? Tuli eilen illalla. Mä en todellakaan ole sellanen ihminen joka muotia seurais tai ees kattos muotinäytöksiä, mutta vahingossa katoin ja jäin sit koukkuun kun oli niin upeita!

Just sellasia vaatteita (tai siis alusvaatteita tässä tapauksessa) mistä mä tykkään: eli vähän vanhahtavaa tyyliä sekottettuna uuteen, korsettiviritelmiä, rönsyjä, koruja. Mä aina haksahdan vaatteisiin/kenkiin mitä ei voi missään sit oikein käyttää.

Noita ei varmaan joka pulliaiselle myydä...kö? En tiiä nimittäin yhtään koko merkistä. Kallis varmaan. Enkä googlesta löytäny yhtään jälleenmyyjää suomesta.

Tania

mie kahoin kanssa, harmitti kun en jaksanu kahtoo kokonaa kun aamul aikanen ylös nousu, mut ei voi sanoo muuta ku et olvat upeita tuli heti olo et mistäs noita sais... tyyriitä hepeneitä ovat ihan takuulla eikä varmaan myydä ees suomes tai jos ni ehkä helsingissä erikois liikkeessä jonne ei tavan tantta uskalla mennä ees sisälle...

Lania
Lizzie
Mä vilkasin kun leffa oli tauolla, voi tsiisus niitä naisia :shock: Jollaki Tyra Banksillakin on mun silmään ihan perfect vartalo, ei mitään liikaa eikä mitään liian vähän. Oijoi.

Joo. Mun piti kattoo tota shöytä mut sit tuli alemmuuskompleksi enkä ees avannu telkkaria :lol: :?

Dubyamoa
itse ainakin olen ymmartanyt ettei victorias secretin alusvaatteet pitais kovin kalliita olla..

Joo ei ne mitään sinänsä luksusta oo, etteikö niitä vois ihan taviksetkin ostella. Tietty jotkut timanttikoristeiset hörsyläkorsetit ei ehkä roiku tuolla hennesin tangossa, mut noin niinku periaatteessa.

Neppis_

Juu katsoin ja itseasias se oli uusinta.. eli siis toistamiseen, tosin tais jotain jäädä leffan takia välistä..
Seurailen itsekin mielelläni muotinäyksiä, siis kun kanavalle sattuu.
Itselläni haaveena joskus oli mallintyöt, mut miun tisseillä ei lavalle pompita (saati mahduta 34 kokoon..) vaikka kuinka laihduttaisin.kai.
pituutta taasen ois vaikka muille jakaa (-ottajia ? :D )

Ja no, halveksin vähän tuota malli-maailmaa.. pitää nälkää nähdä jotta "hyvälle" näyttää. Saati miten paljon huumeita on siinä bisneksessä ympärillä-saatavilla-käyttäjiä. jotta "kunnossa" pysytään ja jaksetaan :roll:

dani

Juu, olen kattonu tuon shown aikasemmin kun se tuli telkkarista, ja minä tapitin ohjelmaa paljon enemmän kuin poikaystävä. :lol: Todella kauniita ja näyttäviä naisia ja alusvaatteita. Eivätkä ne niin mielettömän kalliita ole, ainakin Espanjasta löytyy Victoria´s Secret, ja varmaan lähempääkin (ei tosin Suomesta.)

Jimmy KImmel

Katsoin silloin edellisellä kerralla... En saanut oikein kummastakaan kiksejä, naisista tai vaatteista! :shock: Olihan ne ihan jees, mutta ei vaan sytyttänyt. :?

Sarah
Jimmy KImmel
Ihan ok-näköiset muijat oli verhottu huonosti. Tai siis ne alusvaatteet ei vaan ollut kamalan kiihkeitä tai paljastavia.

Kysehän on ihan jokapäivän alusvaatteista ja vielä hienoista sellaisista, ei pelkistä makuuhuoneen mausteista ja seksihepeneistä. Vai olettaako Jimmy, että alusvaatteet ovat vain miesten viettelemistarkoitukseen, käytännöllisyydestä, mukavuudesta ja pelkästä naisen omasta mausta viis? :P

Jimmy KImmel
Dubyamoa
Ma jouduin kokoajan sanomaan kullalle ettei vaihda kanavaa:D "haloo, hottiksia vahapukeisia naisia nelosella..." eipa nayttany sitakaan kauheesti kiinnostavan:P mutta ei haitannut koska nain sen viimeksi.

Ihan ok-näköiset muijat oli verhottu huonosti. Tai siis ne alusvaatteet ei vaan ollut kamalan kiihkeitä tai paljastavia.

Amalia

Mä katsoin ton show'n myös ja tuli heti hirvee hinku laukata rintsikkakauppaan :). Tietääkö joku, mistä VS:n alusvaatteita voi ostaa? Mulla ei oo osunu silmään missään.

Sarah
Amalia
Tietääkö joku, mistä VS:n alusvaatteita voi ostaa? Mulla ei oo osunu silmään missään.

Victoria's secret -nimisestä liikkeestä :D Jollaista ei Suomessa ole. Ulkomaille siis, jos näitä halajaa.

Pairiisissa luulisi olevan, tietääkö kukaan varmaksi? (Syksyllä sinne päin meinaan.)

shriness

Mäki katoin sen eilen. Luulin et meininki on ihan erilainen. Onneks se ei ollu pelkästään semmosta miesten silmän iloo vaan jonkinmoinen oodi naiseudelle.

Mä oon kuullu et ton firman alusvaatteet ovat sekä kauniita ja mukavia. Ja liikkeet on sunniteltu juuri maisia varten... Jossain dokkarissa näin niitä liikkeitä ja ne oli just tosi ihanan näkösiä. Ja NAISILLE suunnattuja.

Hensa

Sieltä nettisivuilta ei ainakaan saa mitään sen näköstä niinkun siinä näytöksessä oli. Kaikki on mun silmään ihan tavallisia alusvaatteita. Olin tuon sivuston meinaan kattonut jo aikaisemmin läpi kun googlella löysin.

Mut jos joku löytää jostain kaupasta (ulkomailta tai kotimaasta), tai netistä sen tyylisiä kun siinä muotinäytöksessä oli ni tänne vaan tiedot! :D

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat