Vanilia hajuvedet - Muoti ja kauneus

Madde

Lyhyesti ja ytimekkäästi :) Mitä kaikkia vanilian tuoksuisia hajuvesiä on olemassa bodyshopin Vaniljan lisäksi?

Sivut

Kommentit (21)

taki

Bettina Brennerillä on aivan ihana vanilja-tuoksu. Sitä ei oo testattu eläimillä, eikä muistaakseni ollu mikn törkeen kallis, saa esim. euromarketista..

Shakira

huh huh, kauheita nuo.. :?
aerobocissa jollain ämmällä oli jotain noista ja meinasin pyörtyä, kostin myöhemmin venyttelyn aikana ja otin kengät pois jalasta. siinähän sit haisteli miun sukkahikeä.

Annie the Pooh

haa haa! mie en kans oikeen noista vaniljan tuoksuisista. Yve rocherillahan on jotain mansikan jne tuoksuisia hajuvesiä, ei vois käyttää... on mulla se karhunvatukan tuoksuinen kosteusvoide, mutta en ikinä ostaisi hajuvetenä!!

Jeii

Mä olen aika monenkin sarjan vaniljoihin törmännyt. Kannattaa vaan tarkasti katsella. Miehet kuulemman pitävät vaniljan tuoksusta eniten, mutta minä en. Jotenkin öklöä.

Rixuliini
Trinity
Rixuliini
Kookostuoksu on vielä hirveämpää!! :x

Heh, no minä pidän ainakin siitä, niinkun makeista tuoksuista muutenkin. :D

Minäkin luulin pitäväni kun yhdellä ystävälläni oli kookostuoksua. Päätin sitten ostaa itse, ja jo muutaman päivän jälkeen tuoksu rupesi todella kuvottamaan..
Hieman liian makea minulle.

Suhfeli

Vanilijan tuoksuiset hajuvedet ovat jotain ällöimpiä maailmassa :?

"Miehet kuulemman pitävät vaniljan tuoksusta eniten"

Kukaan minun tuntema mies ei tykkää vanilijan tuoksusista hajuvesistä, ovat kuulemma kauhean hajuisia.

Mutta kukin tyylillään. :D

Rixuliini

Joo, minäkin luin jostain että miehet tykkäävät vanilijatuoksusta ja vielä jopa syttyvät siitä!
Ostin sitten vaniljan tuoksuista bodylotionia, kuvittelin että mies ei pystyisi pitämään näppejään erossa.
Totuus oli että tuoksu ällötti miestä ja samaa mieltä olin itsekin. Hieman liian imelä ja tunkkainen.

Notti

Itse tykkään tuosta Body Shopin vanilja tuoksusta, en tiedä miksi. Joskus muinoin vanilja tuoksu ällötti minua, mutta nykyisin olen täydellisen hulluna siihen. Myös kaverini kookostuoksu on ihana, johtuneen siitä, että rakastan kookosleivoksia ja tuo mieleen sen. Vesi nousee aina kielelle.

Oma mieheni onneksi tykkää myös vaniljatuoksusta, varsinkin kun siihen suihkii viellä hemppasesta ostamaa jotain tuoksua, niin kommentit ovat tyyliin "Mhh..sä tuoksut ihan karkille, nami..tekis mieli syödä".

Muuten en pahemmin ole tuoksuja löytänyt joista pitäisin...aika rasittavaa, kun olis kiva joskus käyttää jotain muutakin tuoksua.

Ebba

Hyi että mulle tulee ainakin kauhee migreenikohtaus vaniljahajuvesistä. Luulen että sen takia että aina kun sen oon haistanu, niin se on ollu aivan järkyttävän voimakas. Jotkut ihmiset ei älyy että hajuvettä riittää yks suihkaus. Sillon siitä tulee siedettävä ja miellyttävä tuoksu, eikä puolesta pullollisesta ympäriinsä, vaatteisiinkin ja jokapaikkaan. Hyhhyh. :shock: vähän aiheen vierestä, sori.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat